ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Hi wolfje en andere dames, yes weet meer...zit nu te wachten in de apotheek, mag namelijk vanavond de pregnyl zetten. Bms was vanmorgen 10 mm en ei was 18 mm. De vu heeft zondag plek, dus zondag de terugplaatsing, mits hij goed ontdooit natuurlijk! Ben blij, nu heel hard duimen dat mijn Cryo tje heel blijft!

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    kijk sterre toch nog goed gekomen, nu gaat zondag ook helemaal goed komen!!! ga voor je duimen meis dat ze goed ontdooien

3. Sterre1977

Thanx wolfje, lief van je. Ja toch goedgekomen, bms zag er nu prima uit!! Wel spannend hoor zondag, om 9.30 mag ik ze bellen..

Pff zit nog steeds te wachten bij de apotheek... Had er 14 voor me. Nu nog 5..

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess Dat zou denk ik niet veel uit maken Voel je nog niks aan komen?!

Sterre meis wat een goed nieuws!! En ohh wat spannend zeg!!
    Ik duim heel heel hard meis!!

Ik steek voor iedereen een kaarsje lieverds!!

5. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Goedenavond!
    Het gaat hier gelukkig wat beter. Nog niet ideaal, maar wel kunnen werken vandaag...
    Morgen mijn eerste echo... echt wel spannend hoor!

@Sterre, wat fijn!!! weer een bevruchting in beeld.... succes met spuiten vanavond!

@Snippie, wat een leuke taak voor je zoontje! Ben je nog steeds ziek? Hoe is het met je nu?

@Tess, ik heb geen idee eigenlijk, kan je dus geen antwoord geven.
    Het enige wat ik bij ons wist is dat je minimaal een x aantal dagen wel de pil moest slikken.....

Hoe is het met de rest van de meiden?

6. Sterre1977

Tess, denk niet dat het kwaad kan...maar hoop dat je gewoon deze week ongesteld wordt!!

Elize, wat cool morgen je eerste echo, heel veel succes en plezier!

7. Sterre1977

Ik ga de pregnyl maar weer eens uit de koelkast halen en zo spuiten, heb er nu al zin in :( went echt nooit dat spuiten..gelukkig nu maar een dagje

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Maar wel goed nieuws Sterre!! Duimen voor je cryo.. !!!

Wacht rustig af.. ga niet onnodig bellen, straks duurt t langer.. haha

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elise heel veel succes morgen om hoe laat moet je?!

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    vandaag gewoon weer gaan werken ging stukke beter.

eten staat me alleen niet aan! maar goed kan wel wat missen haha

11. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Fijn dat het beter gaat Snippie!

Ik mag morgen pas om 16.00 uur..... dus een lange spannende dag....

12. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @sterre en als je dan belt krijg je dan de tijd pas te horen? je hebt een beste tijd bij de apotheek gezeten. op naar de laatste spuit!!

@snippie toch ook wel weer lekker ant werk? khoop dat je niet te veel kwaaltjes krijgt

@elise spannend!!! morgen de 1e echo ben benieuwd :)

@hier veel moe en misselijk en humeur wisselt als de bliksem elke keer, hopelijk snel december snel weer beginnen.

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Elise, spannend zeg je echo morgen!! Lijkt me een lange dag pfff..

Ivy, hoe gaat het prikken???

Hoe gaat t met jullie?

Nee voel niks aankomen, meestal niet maar vorige week steeds kramp en hoofdpijn maar nu totaaaal niks.. vandaag de 22e dus hoop snel......

14. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat spannend de eerste echo. Veel succes.

Oh, goed nieuws ook voor Sterre, ik duim dat de cryo gewoon lekker ontdooit.

@hier gaat spuiten wel goed, wel hoop hormonen en ik merk dat ik om het minste of geringste begin te janken. Lekker zo op je werk als je een vervelende baas hebt die gewoon verrot communiceert. Gelukkig gisteren de laatste pil gehad dus nu weer wachten op de ongi en dan de uitgangsecho en stimuleren. Hopelijk komt de ongi over een dagje of drie.

Sorry dames, ik reageer vanavond nog even wat uitgebreider op iedereen. Ik leef met jullie mee in ieder geval.

15. Sterre1977

Wolfje , ik heb 45 minuten moeten wachten pfff...maar gelukt en spuit gezet!!

Ik hoor zondag inderdaad pas om 9.30 of en hoe laat ik bij de vu mag zijn..

16. Sterre1977

Ivy, wat klote dat je zoveel last van de hormonen hebt... Weet je baas er wel van?

17. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

nou mn beste vriendin is 1,5 week overtijd maar steeds negatieve test... ik vroeg haar zojuist of ze nog steeds niet ongesteld was??
    en toen kreeg ik : nee sjat en dat ze vanavond even met dr vriend langs komt..
    1 + 1 = 2 toch...
    zoooo dubbel dit he... als ik het iemand gun is het mijn beste vriendin wel!! dat meen ik echt oprecht..
    tis alleen zo moeilijk om dat blij te zijn... tis weer zon typisch moment dat je op de feite word gedrukt :(
    zo moeilijk om dan blij te zijn voor andere die dan maar zo kort bezig zijn met iets waar wij zo veel moeite voor doen/hebben gedaan.. en mss nooit dit gelukt zullen mee maken :(
    sorry ik klink nu wel heel echoistisch he.. maar moest ff mn hart luchten
    Voel me in een x zo verdrietig en misselijk..

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ivy wat naar zeg dat je er zoveel last van hebt!! En dan dubbel ook nog dat je baas irri is.

Sterre op naar zondag meis!!

Wollffje heel begrijpelijk!! Natuurlijk gun jij het hun! Maar je zelf het meest he meis!! Dikke knuffel!!

19. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Een vraagje heeft er iemand gebruik gemaakt met de psychologen van het ziekenhuis??

20. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik merk dat ik gewoon heel weinig kan hebben. Zo stom vind ik dat. Ze weten het allemaal wel op het werk, ik maak er geen geheimen meer van.

@denise, ik vind dat heel logisch hoor, dat heb ik ook wel als ik mensen zie die zwanger zijn, dan denk ik altijd even heel hatelijk: tuurlijk jij wel... Het is maar even maar toch is het er wel. Uiteindelijk gaat het wel weer, als het een gegeven is zeg maar. Komt goed. Ik heb geen ervaring met de psychologen van het ziekenhuis.

Spannend hoor Sterre, wat jammer dat je dat dan weer zo laat weet he.

Deel Deze Pagina