ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Denise, zoooooo logisch hoor!! niet schuldig voelen, hebben we denk ik allemaal!!

Elize, hoe was het?????

2. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Jaaaa..... alles was goed!
    Een kloppend hartje gezien en gehoord, echt super bijzonder:D
    Wat een mooi moment is dat. Ik heb een flmpje gemaakt mijn Phone, ook zo leuk om er dan naar te kijken en luisteren....
    Mijn moeder was mee, die moest wel een traantje wegpinken.

Hierbij de echo.

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wauw meis wat mooi!!! Genieten! !

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wat leuk trouwens je moeder mee.

Ik ga het morgen mijn moeder vertellen:)!

5. Sterre1977

wauw, geweldig Elize, wat een fijn gevoel lijkt me. Het is je van harte gegund meid!

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Elise, wauw wat mooi!! Gefeliciteerd en geniet er van, is je zeker weten gegund!!!!

Denise, en was dat het nieuws? Begrijp je totaal hoor!!!geeft echt niks..

Hier nog hoofdpijn pfff..
    Maar vandaag heerlijk naar de kapper geweest, stuk lichter nu ipv altijd bruin, erg leuk!! 3 u gezeten pff maar blonder is lastiger..

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @ivy leuk he die hormonen die door je lichaam razen, hopelijk word het iets minder

@sterre nou laatste spuit zit er in, je moet hem wel veel vroeger zetten of niet? willen ze wel graag hebben dat je een sprong hebt of niet?

@denise kan ik me goed voor stellen, dit had ik ook toen mijn zus het kwam vertellen, was echt heeel erg blij voor haar maar het voeld ook wel even rot voor ons en nu heeft mijn schoonzusje een iui behandeling gehad en zo als nu uit ziet is zij ook zwanger :S gun het ze echt hoor want zij hebben er allebij ook moeite voor moeten doen, maar voelt ook wel weer rot heel dubbel. wij hebben geen gebruik gemaakt van de psygoloog in zhuis maar heb wel getwijfeld om het nu nog wel te doen ., hoe ist gegaan?

@elise wow wat een mooie echo!!! heerlijk he om je kleine even te hebben gehoord. heeeerlijk op naar de volgende echo, weet iedereen in de omgeving het al?

@snippie heel veel plezier met je moeder vertellen dit lijkt mij de mooiste persoon om het tegen te zeggen hihi. geniet er van!!

@tess lekker je even laten verwennen bij de kapper, ik doe ook altijd blonderen dan zit ik ook altijd zoon eind kan wel in slaap vallen hihi

8. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Heb haar gevraagd om het gewoon te zeggen... niet er speciaal voor langs te komen met dr vriend om dat simpel wel de klap voor ons te hard aan komt... ipv blij te zijn springen bij mij mn tranen in mn ogen.. snap het ook niet zo goed hoe dat komt maar kan er gewoon niks aan doen! Gun het haar nog t meeste maar juist omdat t zo dicht bij staat doet t zo'n pijn.. alsof je met beide voete op de grond gezet word..
    Ze appte me net dat ze t gister avond eerst dr moeder wilde vertellen en mij dus als 2de dat ze idd zwanger is.
    Wij liepen al in het ziekenhuis en toen had zij dr vriend nog niet.. allemaal dat soort dingen gaan door mn hoofd..
    alsof ik ineens heel afgunstig ben :S maar dat ben ik helemaal niet want gun t dr echt maar ben zo jaloers nu :(
    Denk dat ik mss wel eens ga bellen voor de psycholoog van het ziekenhuis.

@ Sterre ik hoop voor je mee op een hele mooie cryo!!

@ Snippie en Elise :Geniet ervan!!

@Tess ik werd steeds orange als ik ze lichter wilde.. haha ben van ellende maar weer terug naar donkerbruin gegaan...

9. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.682
    778
    113
    Goedemorgen. . Hoe is het met iedereen?

Dikke knuffel voor Denise, oneerlijk he..

En ik zag een mooie echo!

Vandaag 9 weken zwanger!
    Ik mag maandag (gyn) en woensdag (vk) weer spieken!

10. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooi een goede echo voor Elise. Gaaf hoor. Dan begint het toch wel echt te leven lijkt me.

Espoir, bij jou gaat het eigenlijk ook al hard! Bijna op een kwart van je zwangerschap alweer.

Och Denise, ik kan het me helemaal voorstellen. Knuffel voor jou.

Tess weer lekker licht haar, ook wel weer eens fijn. Ik switch ook regelmatig naar licht donker en weer terug.

Hier weinig nieuws. Voel me niet echt helemaal top, slecht geslapen en nu moe.

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Kan me jou reactie ook echt voorstellen Denise. Beter idd gelijk zeggen ipv een hele happening. Gezien jullie situatie.

Espoir, toch weer erg leuk en spannend v d week!!!

Hier wel goed.. nog niks in aantocht :(

Denise? Pakte dat niet nee ah jammer. Ik ben nu ook niet blond hoor gewoon lichter maar volgende keer wel makkekijker naar lichter. Gewoon bij brainwash gedaan scheelt een stuk met mn eerdere kappers..

12. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Zo ik heb gebeld naar de afdeling en gevraagd naar een gesprek met een psycholoog...
    ze ging het met de artsen bespreken en dan worden we gebeld voor een afspraak...
    heel eng dit! maar hoop dat t gaat werken want we zitten er beetje erg doorheen nu... dus ben benieuwd!

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoop het ook voor je Denise!!.

Yes hoofdpijn steeds en nu toch ongesteld , terug in de race naar een 'echte' behandeling nu.. toch beetje onderschat mn lijf.. toch knap op schema ipv 22e nu vandaag .. ben echt blij hiermee.. vanavond starten met pil

14. Sterre1977

Wat fijn Tess, nu kan je echt beginnen!! Wanneer de deca?

Denise, dikke knuffel meid, ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen..

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Uhhhh 22nov pas haha.. maar toch stap dichter bij weer. Hoe blij kan je zijn haha

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess wow das lang voor haar kleuren hihi.
    Jeeh klaar voor de start.

Denise hele dikke knuffel Hopelijk helpt het!!

Ivy wanneer heb je weer controle.

Hier 8nov echo:)

17. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Snippie wat leukkkk je bent zwangerrrrr!! Gefeliciteeeeeeeerd!

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Dank je gezegend.

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @denise slimme beslissing om het zo van j vriendin aan te horen anders word het misschien wel een heel gedoe en daar zit je nu even niet op te wachten ook al gun je het haar blijft toch moeilijk, goed van je dat je een gaat praten met een psygoloog is niks mis mee ze kunnen je er alleen maar beter mee helpen!!

@eproir oeww 2 afspraken al weer staan voor de beeb kijken heerlijk verloopt allemaal nog rustig?

@tess hihi dat je nog een keer yes zou zeggen tegen ongesteldheid, maar nu lekker weer beginnen heb je weer idee dat het wat sneller gaat.

@snippie een mooie datum om naar toe te leven, nu je een keer zwanger bent moet je nog een pokke eind wachten tot het er is hihi

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Morguh.

Zo ik zit in de trein.. werkloos zijn heeft toch zn voordelen heeel af en toe , kan op psd wanneer ik wil.. Maar geloof me een baan wil ik ook hoor, altijd gewerkt. Maak nu mn ww op komend jaar maar ach voor goed doel.. Solliciteer wel maar vermeld eerlijk mn traject en dat stoot af voor ze...

Ben hevig ongesteld, na iui eigenlijk niet zo erg gehad , ook echt onderin buikpijn, heb t nooit.. denk maar zo dan is alles los en weg. 2e dag pil nu.. Neem hem nu s'morgens ipv avond.

Hoe gaat t verder dames?

Deel Deze Pagina