ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Idd je best doen met drinken , oh zo belangrijk nu, dat heb ik wel geleerd..

Pff druk in huis geweest , eet ik eens een tosti wat ik nooit maak, met curry beetje , hoppa bord kapot en curry over de bank , pff , dusty van wibra opgespoten (wonderspul) en hopen dat t schoon word , ligt nu op verwarming.. Mag het niet wassen die hoezen alleen chemisch reinigen staat er op, dan maar ff zo. Anders ding weer ff kwijt..

2. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Ojeeee tess !! heb je t nog niet gegeten?? :S

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ivy khoop dat het met de dag fijner word de gonal ik had er zelf niet last van ik spoot 112,5

tess vlek der uit? denk wel dat het wil met die ontvetter van de wibra is sterk spul

ik heb deze keer de spuiten opgehaald bij mn eigen apotheek (vorige keer kreeg ik ze int zhuis) en er zat nog een extra speciale bijsluiter bij, normaal lees ik deze nooit maar verveelde me denk lees hem is door, nu is deze speciaal na mij gemaakt dat zeggen ze ook. ik heb voor een paar jaar gelden antidepressiva (hoop dat goed schijf) gehad en in de buisluiter staat dat deze gevoelens door de deca wel erger kunnen worden, in slechte zin dan. heb ik toch eigenlijk niks van gemerkt vorige keer maar schok der wel van

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Denise.. uiteindelijk gewoon broodje haha..

Wolffje , idd dat heb ik ook gelezen meis, en niet te erg bij stil staan nu he, gelukkig vorige keer geen last. Logisch dat je ff schrok.

Vlek ging er niet in , eigenwijs kort programma en daarna centrifugeren en afpompen, nat op kussen gedaan en nu boven voor verwarming hahaha.. anders weer naar stomerij en nu morgen ook wel droog :p

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    tess hoop ook dat je de vlek er uit krijgt

hier net de jarafrekening van de nuon binnen, moeten even 1042 bij betalen klopt weer niks van er staat andere meterstand dan dat wij hier in huis hebben schik me kapot hopelijk kan dat veranderd worden

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wollfje dat is dan inderdaad schrikken zeg .

Pffd das veel zeg.

Wij hoefden nooit bij te betalen ben benieuwd dit jaar.

7. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

wow wolffje, dat is schrikken, laat ze dat ff snel aanpassen!! ik moest vorig jaar 30 eur bijbetalen, das nog te doen...

mijn man heeft rekening van ziekenfonds, of hij ff 350 kan aftikken, en ik ook net 350 betaald voor mijn eigen risico, dus gewoon 700 euro! hebben jullie dat ook voor je icsi, dat zowel het op het ziekenfonds van je man staat als bij jezelf?

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nee mijn man hoefde geen eigen risco alleen ik .
    Ik heb uitstel gevraagd. Dus betaal het in termijnen. Dan verrekenen ze het bij me ziekte kost verzekering.

Tess balen trouwens van je vlek op de bank. Hopelijk is die nog te redden.

9. Denise8787

Wolffje vandaag meteen bellen!!

En Sterre dr zijn idd een aantal dingen wat mijn vriend moet betalen!

10. Sterre1977

oh ok, ben ik niet de enige gelukkig. Hoop niet dat volgend jaar het eigen risico nog meer omhoog gaat, tikt aardig aan zo!

hier vandaag lekker een dagje vrij! ik ga zo eerst maar eens een beetje poetsen in huis en vanmiddag even lekker een ritje maken op paardlief. Hoop dat het bos nog een beetje heel is..

11. Denise8787

Sterre... wanneer krijg je de terugplaatsing weet je dat al?? of heb ik dat gemist??

12. Sterre1977

hi Denise, even niets te melden bij mij, gebeurt nu niet zoveel, ik stuur je even een priveberichtje :)

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre doe je wel voorzichtig ?! vanmiddag!

Hier aan het oppassen. Zo verven met ze haha

14. Sterre1977

hihi ja hoor Snippie, ik verwacht niet dat het nu nog onrustig is in het bos, qua loszittende takken, en anders blijf ik gewoon lekker op stal :)

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Vandaag heerlijk weertje zeg , vriendlief is dagje vrij , had wat dingen te doen, maar heerlijk.. Straks wanneer die klaar is samen ff centrum in, gezellig.

Ongi lijkt steeds weg maar dan ineens hoppa, daar gaat t weer , niet veel , ben benieuwd of ik nu weer al die weken aan het lekken blijf.. Hoop t niet..

Verder gaat het opzich best snel , alweer week aan de pil , zaterdag lekker dagje naar Duitsland boodschappen doen en dan bij vrienden langs die aan de grens wonen.
    Maandag kleine van m'n vriendin jarig die word dan 1 , dan gaan we ook samen en is vriend vrij, is bij m'n oude woonplaats vandaar vrij..
    Zo gaat de tijd wel snel...

16. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    zijn der in middels achter dat we de meterstand niet goed door hebben gegeven en gelukkig konden we een correctie doen dus alsnog de goed meterstand door gegeven

sterre wij hebben geen bericht gehad van mijn man van zhuis van eigenkosten want die had hij al op door kaakoperatie, maar het klopt wel dat je zelf bij moet betalen volgends jaar word eigenbijdrage 360 en bij zilveren kruis word de veste premie (zonder sterren) 8 euro goedkoper. pas nog maar op hoor in bos vind zelf ook nog wel eng om in bos te wandelen voor eventuele nog naar benden komende takken

tess lekker ff shoppen op een andere plek is soms wel even lekker, wij gaan zaterdag naar de primarkt in almere hoor der zo veel goed verhalen over ben benieuwd

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wolfje , top, kom er wekelijks hahaha , woon er 10 min vandaan.. Veel plezier, altijd leuk vind ik dat , omdat ik de woon kan ik vaker ff kijken..
    En wat een geluk zeg , hoop nu een positieve berekening!!

Sterre , nou wij zijn in febr/maart begonnen en ik kreeg idd m'n eigen risico en vriendlief niet , die is gestopt met roken en die pillen werden 100% vergoed door een aangesloten internet apotheek, leuk maar we kregen z'n eigen risico vorige maand ook haha.. Pff ..Maaaar bij is nu 10 weken gestopt alweer...

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wolffje primark is heel leuk!!!
    En fijn een herberekening!

Tess wow alweer 10weken gestopt vind dat echt knap!!
    En heerlijk samen lang weekend meis!!
    Allemaal gezellige dingen! !

Hier een dag met weinig puff gelukkig spelen de kids lief en nu slapen ze al een tijdje. Dus ga ze maar wakker maken.haha

19. Denise8787

Ohhhh wolffje de primark!! zoooo leuk he! maar neem maar niet te veel geld mee :p
    een ding dat je daar MOET kopen is een soort pyama huispak van badspul! echt zooooooooo lekker he! zit ik nu iedere avond mee op de bank hihi :)

Hebben jullie dat trouwens ook gehad dat na een mislukte poging je cyclus ineens langer is?
    Had t afgelopen weekend al ongesteld moeten worden maar ben t nog niet... en moet gaan beginnen met de pil.. lekker irritant... zal wel door de hormonen nog van slag zijn.

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hahaha Denise die heb ik ook! Woon er in s'avonds hahaha..
    Maar idd heb ik ook gehad na 1e poging , 54 dagen ipv 30-32 pff

Deel Deze Pagina