ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Jaaa hahaha ik heb dr nu 2... want als ie in de was ligt KAN ECHT NIET! hahaha
    Ook heel sfeer verhogend.. heb nu eentje met een koe op.. en de broek is dan van koeie print hahaha Maaar oooo zo lekker! :)

Jeeeej dat is wel heeeeel lang he.. heel vervelend! Wil beginnen aan de pil!

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Denise nee dat had ik niet bij de eerste poging.

Lekker zo'n pak ik zit gewoon in trainingsbroek.en slobber trui s' avonds. Zo niet sexy maar heerlijk is het wel.

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Whahaha Denise, ik heb ook zo n pak in 1 geheel..totaaaal niet Sexy , dat hoeft ook niet elke dag haha.. alleen die heb ik niet aan gehad nog.. Heb geloof ook 4 paar sloffen (voor dat geld)

4. Denise8787

ohhh ja haha die zag ik ook! maar die leek me niet zo handig als je naar de wc moet enzo!
    Ze waren wel echt schappig haha!

5. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

oei de primark...ik werk in de stad, in een kantoortoren bij het busplein/CS station van Almere, dus op nog geen 50 meter van de primark. Vorige week was het herfstvakantie en wist ik echt niet wat ik zag. Ik ga altijd om een uurtje of 11 even lunch halen bij de slager tegenover de primark. Loop ik daar en staat er toch een rij buiten, niet normaal, enkel om de winkel in te komen! echt een rij van zo'n 50 meter lang, wist niet wat ik zag.

Maar goed, het is nu gelukkig geen herfstvakantie Wolffje, dus denk dat het nu wel reuze meevalt hoor! Ik loop er in mijn pauze vaak ook even binnen.

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @denise oeww daar ga ik zeker voor kijken dat is echt zoooo heerlijk op de bank hihi dankje

@sterre ja tis echt altijd vreselijk druk heb ik begrepen maar we gaan hier zaterdag om 8 uur weg dan zijn we er om 9 uur en de meeste drukte schijnt rond half 12 te komen dus dan hoop ik al een heel eind te zijn haha ben benieuwd :)

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik ga vaak zaterdags ff en dat is soms rustiger als woensdag middag , en extra kassa s nu als je binnen komt rechts zijn nieuw.. En ach al is t druk t viel mee met wachten.

Idd Sterre soms ik t echt niet normaal.. Vooral de vakantie. Nu viel t gelukkig mee.. Zit nu in mn favo ochtendjas van primark haha

8. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    we zorgen dat wecer zaterdag om 9 uur zijn ben benieuwd hihi

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dames vraagje. Ik heb nu steeds zelfde gevoel rechts als met eisprong , ben nu nog beetje ongesteld en dag 9 pil morgen, hoe zou dat kunnen? Maak me dan weer zorgen ivm ziekenhuis bezoek en durf niet goed echo te vragen bang dat ik dan miss ff weer moet wachten. Misschien wel niks maar gewoon zelfde gevoel

10. Sterre1977

tess, maak je niet druk meis, ik had toen ik met de pil starte ook elke dag tussenbloedingen, en die steekjes weet ik niet wat dat is, maar ik denk niet dat je je druk hoeft te maken, en anders gewoon ff bellen hoor!!

11. Sterre1977

zo dames weekend! eindelijk na een drukke werkweek. Nu met mijn mannetje even naar mijn paard, ff losgooien en dekentje opdoen, daarna lekker op de bank the voice kijken!

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dank je. Maak me al minder druk. Voel vandaag niks.. Was wel beetje down en dat heb ik echt bijna nooit. Soms komt ff de onzekerheid de hoek om of alles dit keer nou wel goed gaat...maar dat mag van mezelf keertje dagje minder voelen ;)

Fijne avond voor jullie Sterre! Wij ook lekker voice avondje.

Wolffje. Veel plezier bij primark morgen.. geniet van onze woonplaats ;) Shopze!!

Wij morgen dagje Duitsland in en mams halen we ook op.. Lekker boodschappen doen en s avonds visite.

Fijn weekend allemaal!

13. Sterre1977

hihi heerlijk he Tess, vrijdagavond op de bank The Voice kijken!

Tuurlijk ben je onzeker, dat snap ik heel goed na de vorige twee keren, maar je moet maar denken ze hebben vast alleen maar door die twee vorige keren nu een goed beeld van wat voor jou de juiste dosis moet zijn en bovendien heb je nu Gonal, dus nieuwe ronde nieuwe kansen!! ik heb echt een goed gevoel dat dit je ronde wordt hoor! maar ondanks dat, een dagje minder voelen mag hoor!! is ook allemaal niet niets die medische molen..

Wofje, shopse morgen! ik ben vandaag nog ff in de pauze de primark in geweest en een sweater voor een tientje geshopt. Lekker voor op stal.

Nou ik ga op de bank! lekker goede tijden en daarna dus the voice. Paardje staat er weer lekker gedaan. Op vrijdag worden de stallen altijd leeggetrokken en vers stro, dus heb even een lekker bedje voor mijn paardje gemaakt, even het stro goed opgestrooid. Geeft altijd een fijn gevoel als ik paardje dan zo in zijn schone stalletje achter laat. Fijn weekend allemaal!

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @tess niet druk maken hoor meis tussentijdse bloedingen kan voor komen, en ik denk ook dat je nu gaat knallen met de gonal er bij komt het helemaal goed, dankje gaan ook nog even de rest vd stad is (als we puf hebben haha of ff bij baby dump kijken stiekem) jullie veel plezier in Duitsland :)

@sterre nou en die sweater wou ik nou net morgen kopen hihi ben benieuwd hoe het er daar uit ziet, is altijd fijn als je weet dat je paartje er goed en verzorgd bij staat heerlijk lijkt me dat

@hier een dagje eerder als verwacht al bruin verlies (heb ik altijd 3 dagen voor ongie) had zelf verwacht dat ik veeeeel later weer ongie zou worden dus hopelijk breekt het door en dan bij volgende cyclus weer aan de pil om te starten :)

hier nu ook gtst en de dvoh

15. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Oeww.heeelijk geshopt wad even schikken bij de kassa haha maar zeker een.leuke winkel en wat groot de stad in ook nog geslaagd bij de new yorker
    Nu onderweg nr huis

16. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Hoi allen,

hier gaat het nog steeds goed! Alleen doordeweeks zo moe na het werk, dat ik geen puf meer heb om te typen.... sorry.
    Ik lees wel braaf mee :D
    As woensdag mag ik weer voor een echo en een intake bij de gyn hier in het WKZ. Dus weer een spannend moment.

@Wolffje, lekker geshopt! ik ben laatst in duitsland naar de primark geweest. Moet je je idd inhouden, hahaha

@ Tess, als iets anders loopt, maakt je dat nu onzeker. Je staat overal bij stil, bent je overal van bewust. Zo een traject doet dat gewoon met je of je wilt of niet.
    Gezellige dag vandaag!

@Sterre, lekker altijd als je paardje er goed bij staat.
    Ik heb van de week op stal aan een paar verteld dat ik zwanger was, echt zulke leuke reacties!

@Denise, die huispakken zijn zalig! Ik heb gewoon een oude joggingbroek aan met een slobbertrui...zalig!!!

Hoe is het met de rest???

Fijn weekend!

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess hoe is het nu met je ben je lekker aan het genieten?

wollfje lekker geshopt zo te horen hihi!!

Elise weer even spannend he dan. Waarom blijf je trouwens in het ziekenhuis lopen?

Hier vanmorgen overgegeven en de rest van de dag ook misselijkgeweest maar wel gezellige dag gehad. Nu uit geteld op de bank met gevoelige buik .staat lekker bol hahaa

18. Denise8787

Ennnn wolffje?? Heb je zo'n huispak gekocht ?? :)

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
  20. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Goedemorgen!

Ik heb een logeerteckel, nou die heeft me heerlijk wakker gehouden (en die teckel van mij maar met hem mee doen, terwijl ze normaal heel rustig is). Dus al vroeg wakker....
    Zo maar even koffie drinken bij de paarden, kunnen die honden even hun energie kwijt.

@Snippie, ik blijf in het ziekenhuis ivm met de ziekte van Crohn en de medicijnen die ik daarvoor gebruik.

@Wolffje, zo een huispak lijkt me niet zo handig, maar hij is wel stoer!

Deel Deze Pagina