ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

oh leuk Elise een teckel. Wij hebben een flatcoated retriever en een chihuahua. De flat is al 12 en heeft helaas niet heel lang meer ben ik bang. Als hij er niet meer is, komt er wel weer een andere hond en dan zijn we ook aan het denken voor een teckel.

Wolfje, lekker geshopt zo te horen! dat kan ook best in het altijd bruisende Almere :)

Tess, leuk gehad in Duitsland?

Nou ik ga ff boodschappen doen, mannetje begint te zeuren dat ik op moet schieten haha. Daarna maar ff poetsen en even lekker bij paardje langs!

2. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Een teckel is echt leuk!!!
    Ik ben er mee opgegroeid, echt zo leuk en eigenwijs. Maar zo lief voor het baasje en knuffeldier.
    Wij hebben altijd langharige. mijn moeder heeft er 2 (waarvan 1 kindje van de mijne) en mijn zus dus ook 1.

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wolffje, hahaha zo 1 heb ik ook alleen nog niet aan gehad. Leuke winkel he???

Elise, dan ineens moeten ze je wakker houden?! Haha flauw zeg..leukk een teckel trouwens.

Gister gezellig dag gehad. Lekker geshopt. Morgen verjaardag van kleine van vriendin, hij word 1, gezellig want vriend is lekker vrij. Verder gaat alles goed hier!

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Leuk zeg heerlijke dieren gekken :)! Ben ook dol op dieren maar heb ze niet meer.
    Vorig jaar met veel verdriet poes weg gedaan omdat ze niet meer ge lukkig was bij ons.

Tess veel plezier morgen:)!

5. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Nou vanmorgen heb ik mijn eerste FM gehad. Ik had rechts dus 4 die boven de grens zaten en de rest allemaal kleintjes, in totaal waren dat er 12. Links zat er niks. Het is dus wel een start hebben ze aangegeven.

Ik moet vanmiddag nog bellen om te horen of ik morgen of woensdag terug moet komen voor de tweede meting. Ik ben benieuwd.

Ik lees wel alles mee maar reageer soms wat minder. Ik merk dat ik wat meer met mezelf bezig ben dus sorry voor de ego.

groetjes
    Yvonne

6. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Hi Ivy (Yvonne :)),

Wat goed 12 eitjes!!! Hopelijk gaan de kleintjes ook mee doen! hoe groot waren die boven de grens zaten? Spannend hoor, komt allemaal dichterbij nu!

7. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi,

Net het ziekenhuis gebeld en ik moet donderdag pas weer terugkomen en dan waarschijnlijk zaterdag de punctie. (eigenlijk baal ik daar een beetje van, boren ze me een vrije dag door de neus :p) De grote waren zo rond de 12 mm, ze heeft het niet echt verteld maar keek een beetje mee. Bij de IUI hadden ze vaak op 17mm de pregnyl laten zetten.

Ze gaf aan dat het een begin was, de bloedwaardes waren netjes behorende bij de echo dus vandaar dat ik niet eerder hoefde te komen. Ik hoop inderdaad ook dat de kleintjes nog mee gaan doen. 4 vond ik zelf niet zo veel.

groetjes!

8. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

jaaa en dan de zondag waarschijnlijk ook nog Ivy... ik ben dr altijd wel ff ziek van...

Ik heb zelf een boomertje (kruising maltezer x shitzu) nu van 4,5 maand :) maar teckels zijn ook leuk idd!!
    Arm beestje kreeg dr net flink van langs van de kat haha! die is sjagrijnig door het slechte weer en reageerd ie het op het hondje af, zo zielig haha!

9. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    ha inderdaad, ik kijk er wel een beetje tegenop hoor. Ergste vind ik dan nog die stomme eendebek, als dat al k*t gaat dan krijg ik het al benauwd als ze dan nog binnenin gaan zitten klooien :). Ik kan gewoon niet ontspannen met zo'n eendebek in me.

Nou ja, ik ga het meemaken....

Oh leuke hondjes hebben jullie allemaal. Ik heb zelf een aussie, schatje is het. Teckels vind ik steeds leuker en ook die kleine hondjes kan ik wel waarderen.

10. Denise8787

Wat is een aussie? Haha

Je krijgt een roesje he met de punctie.. denk dat je de eendenbek niet meer zult voelen ;)

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Spannend Ivy , hoop dat ze mee komen..Ben benieuwd v d week.

Nu op terug weg naar huis. Was super gezellig! Bah ben moe. Bijna nooit moe.. zo lekker bedje in en elektrische deken aan en tv ff aan

12. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @ivy de eendebek is echt vreselijk bleh maar,wel een mooie en goede punxtie gewenst

Even een ego berichtje zal vanmiddag even uitgebreid reageren
    Ik heb altijd 3 dagen voor mn ongie bruin verlies nu heb ik dit ook gehad vrijdag zat zondan na de icsi was het zat zon maandag dus een dagje eerder. Mr had dus gisteren ong moeten worden mr niks ook een bruin meer nu wel beetje steek mr verder ni meer mensen ervaring mee?

13. Denise8787

Ikke niet Wolffje....

Wel even iets anders waar ik achter gekomen ben... en mss wel handig voor jullie te weten... en heeft iemand ervaring hiermee?
    De zorgverzekeraar PNO vergoed 4 ivf pogingen..
    ik heb gebeld naar ze en je zou nu kunnen overstappen en dan word de 3de poging omdat deze in december start door de huidige verzekering betaald maar de 4de word dan door hun betaald...

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ivy spannend? ! Krijg jij punctie onder toesje?
    Eende bek is niet fijn maar idd voor een goede punctie.

Wollfje nee geen idee.

Denise ja heb wel meer gelezen over die zorg verzekeraar.
    Wel handig inderdaad.

15. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ze hebben mij destijds gezegd dat ik een tabletje krijg en een prik en een prik in de baarmoedermond. Ik weet niet of dit onder een roesje valt :).

Een aussie is een australian sheperd. Lijkt op een bordercollie.

@ Wolffje, ik heb er geen ervaring mee. Je kunt niet zwanger zijn?

Gisteren nog even gebeld door het ziekenhuis maar ik moet dus morgen langskomen en niet donderdag pas. Dan zijn er wat meer mogelijkheden qua punctie. Ik ga het zien. Ik hoop wel echt dat het er meer worden dan 4. Ik weet dat het om de kwaliteit gaat maar ik vind dat toch wel weinig. Ze gaan toch vaak voor 8 tot 10 of niet? Pfff, nu al stress :p.

@ denise, ik heb het ook gelezen. Ik weet alleen niet of dat nu handig is. Misschien toch eens kijken als het resultaat van deze poging bekend is.

16. Denise8787

ja alleen t resultaat van poging 3 weet ik pas in januari/februari en dan zou ik te laat zijn.
    poging 3 gaat sowieso nog via VGZ....
    Sowieso als je poging 1 zit is het anders... dit is poging 3 alweer..
    volgende poging zal ik zelf moeten betalen en poging 1 is weg gegooid...
    Met de spuiten van mij (450 eenheden puregon) zit ik aan 7500 euro per poging, dan betaal ik wel 30 euro per maand meer.
    zoveel meer lucht wat je dan krijgt

17. Denise8787

Krijg je morgen al de punctie Ivy?
    Ze zullen wel weten wat ze doen lijkt me?
    als het alleen is kwa plek zou ik t niet accepteren nee...

18. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    hey dames,
    weet iemand van jullie misschien waar ik het forum/onderwerp kan vinden voor 'hergebruik' van de medicatie? Ik heb nog zoveel over, echt zonde. Ik heb al gezocht, maar kan het niet vinden.
    Ik zou het heel fijn vinden als ik er nog iemand anders mee kan helpen...

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Morgen kan nog niet ivm pregnyl?! Hoop morgen op een goede echo voor je..

Lastig he Denise nu je icsi 3 dan krijgt. Ik zou dan misschien ook overstappen.

Wolffje, dat herken ik ook niet

Gelukkig heb ik er nog 3 maar denk vaak echt zo wat een geluk voor de punctie afgebroken... anders zat ik nu ook aan poging 3.

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ivy spannend zeg!! Ben benieuwd wat ze zeggen.

Denise in jouw geval zou ik inderdaad overstappen.

Kahlan nee weet ik niet mss in vruchtbaarheids forum even topic open.
    Ik heb ook nog wat liggen.

Trouwens bij welke vk zit jij?
    Wow alweer bijna 12weken.

Deel Deze Pagina