ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Sterre Beterschap!! Xx

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    In afwachting om te starten:
    didder -- zeer wss oktober starten.
    Tess -- 20-11 start decapeptyl , 5-12 gonal f
    wolffje -- zeer wss december starten
    Denise -- start december
    Gezegend -- volgende menstruatie beginnen met progynova. Dqn cryo tp
    Denise -- beginnen met decapeptyl op 18 december, laatste poging ICSI

Onderdrukkende fase (lange protocol):
    Ivy1979 -- 14 oktober start decapeptyl

Stimulerende fase:
    Sterre --donderdag 17 oktober 2e echo voor cryo terugplaatsing
    Ivy 1979 -- 28 oktober, 2e FM 6 november

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD:
    Snippie23-- donderdag 24 oktober testen
    Ivy1979 -- 8 of 9 november punctie

Zwanger:
    jolin
    kahlan -- 26/05/2014 -- 2e echo 29-okt, intake VK 4-nov
    espoir -- 28/05/2014 -- 2de echo 28/10/2013, eerste afspraak verloskundige 30/10/2013
    elise -- 03/06/2014-- echo 22 oktober

Van het wachtbankje afgevallen:

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @tess heerlijk is dat als je weer wat meer zekerheid hebt voor wanneer er wat gat gebeuren hopelijk gaat de tijd snel

@snippie gefeliciteerd me je zoontje hoe oud is hij geworden? fijne dag vandaag. ben je ook eerder bevallen van je zoontje omdat hij 4 weken voor lag op de groei?

@sterre beterschap niet fijn om ziek te zijn, maar met de regen niet gek hopelijk knap je snel weer op

@denise goed plan dat je via mail doet, zou ik ook wel willen soms met de kleine vragen, dan heb ik het zwart op wit en als ik dan even weer wil weten kun je het altijd weer terug lezen wel net zo makelijk

@ivy is apart ja dat ze allemaal aan een kant zitten maar maakt ook niet uit ze zitten er dat is het belangrijkste, wanneer krijg je bericht wanneer je de punctie hebt? lijkt me wel top dat je dan al die fotos op een stikje krijgt altijd leuk ook voor later

@hier volgends mij word ik ongesteld vanmorgen met afvegen al weer mee dus nog even afwachten hoop wel dat door zet dan mag ik rond 7 dec oom weer starten :)

4. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, het is duidelijk. Morgen de pregnyl en dan zaterdag de punctie.
    Alleen een beetje vervelend dat ik les heb morgen, ik ben dan te laat thuis dus ik ga de les maar afzeggen. Het is even niet anders.

Ah Tess, jij hebt ook al weer iets om naar uit te kijken.

Ja is apart he dat ze allemaal aan één kant zitten. Ik heb wel eens groei ook wel links gehad maar nu dus niets. Aan de andere kant, het zijn nu zeg, 9 grote en 7 kleine follikels, als je dat aan twee kanten hebt dan wordt het wel een enorm dolle boel, lijkt me ook niet echt handig.

5. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Reactie van PNO:

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u reeds bezig bent met de IVF behandelingen en u wilt graag weten in hoeverre de vierde poging IVF wordt vergoed op de PNO Compleet.

De eerste 3 behandelingen voor verzekerden tot 43 jaar worden standaard vergoed op de basisverzekering. De vierde behandeling wordt tevens vergoed op de PNO Compleet. Mocht u overwegen om vanaf 1 januari 2014 over te stappen naar PNOzorg met aanvullende verzekering PNO Compleet, dan moet de vierde behandeling wel na 1 januari 2014 plaatsvinden.

Op de PNO Compleet geldt medische selectie. Indien er een collectieve regeling met uw werkgever is afgesloten met PNOzorg, is er geen sprake van een selectiebeleid. Dit betekent dat u gelijk zonder medische vragen geaccepteerd zult worden.

In de bijlage treft u een aanvraagformulier aan. Tevens vindt u in de bijlage een premietabel van 2013 en een vergoedingsoverzicht van 2014 aan. Op dit moment zijn de premies voor 2014 nog niet bekend. Deze zullen voor 15 november 2013 bekend worden.

6. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Even ego:
    Ik heb vandaag ook mijn echo gehad met 10 weken. Het was meteen de intake bij de gynaecoloog.
    Alles loopt volgens planning. Kindje groeit goed, was erg bewegelijk, mooi hartje.
    Ik zweef op een wolkje.
    Over 3 weken alweer terug naar de gyn. en dan ook weer een echo. Ik zal, ivm mijn medicijnen elke 4 weken op controle komen.

Hier even mijn echo

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wauw Elise wat mooi!! Fijn dat alles goed is met jullie.

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wauw elise wat mooi!!!

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Denise duidelijke mail.

Wolfje me zoontje is 3geworden.
    Nee want mijn vk was laks:(!
    Maar nu ga ik echt goed in de gaten gehouden worden.

Hopelijk zet het door.

Ivy wat spannend wel balen dat je nu je les af moet zeggen

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @ivy das een mooie dag, wel fijn meer zekerheid gaat helemaal goed komen met jouw!!
    @denise als je er voor wilt gaan zeker doen tis toch weer een extra kans. al wat gehoord van de psyg van ziekenhuis?
    @elise wat een mooie echo meid op naar de volgende, fijn dat alles goed met jullie gaat.wens je een fijne en goede zwangerschap toe en we zien graag nog veeeel meer van die mooie echos verschijnen
    @snippie das wel jammer met hoeveel weken ben je bevallen van hem dan? 3 alweer tijd gaat snel of niet, hopelijk een leuk feestje gehad
    @gezegend hoe ist met jouw?
    @hier nog steeds geen door zetten de ongie blijfen afwachten

11. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Elise, wat een geweldig nieuws, snap dat je op je wolkje zit, super fijn te horen meis...

En ivy, wat een mooie score! Ook al zitten ze allemaal rechts, het zijn er lekker veel, op naar zaterdag!!

Denise, west je war die medische selector inhoud, staan er nog gekke dingen in die vragenlijst?

12. Denise8787

Heerlijk he Elise! Geniet ervan!!

Nee dit hadden ze wel al aan de telefoon vermeld maar zou meer zijn of ik zelf gezond ben en niet of ik al bezig ben met IVF....
    Even wachten tot 15 november of het pakket dan nog het zelfde is.
    En dan kan ik het gaan aanvragen!! Vind het wel echt super nieuws!!
    Omdat ik 450 eenheden puregon spuit is mijn poging heel duur...tot wel 7500 euro per poging..

Ohwwww en dames!! Ik ga straks naar de primark in luik :)

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Denise dan is zo'n verzekering zeker een uitkomst voor jouw!

veel shop plezier!

14. Sterre1977

oh heerlijk Denise! lekker ff shoppen! zo, jij spuit een hoge dosis! mag ik vragen waarom? ik spuit zelf 225 eh menopur, en dat is al vrij hoog, maar dat is protocol omdat ik 36 ben.

En ik ga ik 2014 voor ICSI 2 en 3 (en hopelijk komt het helemaal niet zover) en mocht er een ICSI 4 nodig zijn, dan denk ik dat ik voor 2015 ook over stap naar PNO, maar wil even kijken hoe hun werken met buitenland. Fijn ook dat het niet uitmaakt of je al bezig bent met IVF/ICSI

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nee inderdaad want dat is bij sommige wel zo namelijk!

16. Denise8787

jaaa ik ben net pas 26 geworden... maar ik doe mee aan zo'n studie en toen werd zo'n hoge dosis uitgeloot....
    Heeft niet echt een reden.. alleen het werkte goed dus heeft het ziekenhuis besloten met die dosis verder te gaan...

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Leuk Denise! Shopze!!!

Idd een uitkomst dat PNO.. Fijn dat er iemand is die 4e poging vergoed.

Hier rustig dagje.. Straks ff boodschappen doen..

18. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou meiden, hier is het allemaal weer omgegooid, de punctie is nu op zondag. Ik kon nog wel een dagje wachten en dat kwam beter uit van het VU. Jullie snappen dat ik dan wel benieuwd ben wat het resultaat is. Ik zal wel blij zijn als die pregnyl erin zit, eerst vrijdag of zaterdag, dan zaterdag en nu zondag. Nou ja ze zei dat het resultaat altijd wel goed is als de punctie op zondag is.:D

19. Sterre1977

oh ivy, misschien heb je dan nog meer eitjes! beter toch! jij zit dus ook in combi met de VU? Tess en ik ook, maar dan met Flevo samen. Vrijdag dan de pregnyl spuiten? en moet je vanavond dan nog puregon spuiten?

20. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad ja, ik zit in het MCA en die hebben ook een samenwerking met het vu. Vanavond nog puregon en deca gespoten. Morgen om 22.00uur de pregnyl en de deca dan om half 8, normale tijd.

Zou wel mooi zijn als er nog wat extra eitjes bijkomen. Ik ben erg benieuwd.;)

Deel Deze Pagina