Tess aha das maar iets langer als mij ik had,idee dat jij heeel lang aan de pil moest 2 maand ofzo Ivy succes vandaag ben benieuwd Hier begint de ongie al weer af te nemen. Normaal heb, ik altijd 2 hele erge dagen maar khad nu 1 hele hele hele erge dag. Op nr mn volgende en dan mogen we lkkr weer beginnen Hoe ist met de rest ?
Zo, pak van mn hart weer. Ik heb morgen de terugplaatsing om half 2. Op zich gaat het wel aardig met me, nog niet optimaal maar dat duurt nog wel even denk ik. Mijn hele buik voelt gewoon niet lekker. Qua gewicht zijn er geen rare dingen maar het is niet fijn. Ook geen koorts dus ook daar geen klachten over. Ik moet zeggen, als je dan de succesverhalen van ICSI leest dan wordt ik gewoon bang, veel eicellen maar weinig bevruchting. Pff, dus ik was wel blij dat ik mocht komen morgen. *zucht*
Ivy heerlijk morgen lkkr een tp, je moet niet te veel lezen hoor. Ze adviseren ook wel om echt tussen punctie en tp te rusten en 2 a 3 dagwn na tp ook rustig aan doen. Succes morgen meid tp steld niet zo veel voor genietcer van Tess nee bij mn volgende ongie rond 8 december mag ik weer beginnen
Wat wolffje zegt yvi wel doen hoor. Want ik ben wel vrij snel alles weer gaa doen na tp en mijn eierstokken waren op de echo nog iets vergroot.
Ik zwaai ook voorbij! Spannende periode weer voor een aantal dames zeg! Hier gaat alled goed, vandaag precies 12 weken alweer!
Zo, de terugplaatsing is goedgedaan. Van de 9 eitjes konden ze allemaal bevrucht worden. 7 hebben zich doorgedeeld en eentje is er teruggeplaatst. Het is een 8 cellige met kwaliteit 1. Ik geloof dat ze beter niet hebben . Hopelijk blijft hij/zij plakken. Nu de spannende wachtweken in. Toch wel gek hoor, embryotje terug die je nog kan zien op de monitor en nu al op 3dpo. Dat is wel even wennen. Maar wel blij, ik zei al: zover ben ik nog nooit gekomen....
Weet ik nog niet. Alles wat morgen 8 cellig of meer is wordt ingevroren. Ik krijg er met 10 dagen ongeveer een brief over.
Woeww ivy je hebt een mooie terug gekregen nu jezelf goed,warmhouden rug buik voeten. Goed drinken. Succes met de wacht weken. Hopelujk kan de rest de vriezer in maar nog meer hopelujk bn je die ni nodig