Goedemorgen, Sorry voor de verwaarlozing hoor.... ik ben erg moe en lees dan even snel bij op de telefoon, maar vind het zo irritant om daarmee te typen. Soms ben ik zelfs daar te moe voor Maar hier gaat alles goed, bijna geen klachten meer.... Hier het iedereen al vertelt. Ik had voor mijn werk cupcakes gemaakt met roze en blauwe voetjes en muisjes. En daarna daarvan een foto op FB gezet. Erg leuke reacties en natuurlijk ook erg verassend voor veel mensen. Tja, als je geen relatie hebt en ineens aankondigt dat je zwanger bent, roept dat vragen op, hahahahha Maar ik ben gewoon open en eerlijk..... wel het makkelijkst @Ivy, fijn dat er een tp heeft plaats gevonden van een prachtige embryo!! Hopelijk straks ook nog goed nieuws van wat kadootjes in de vriezer. @Tess, Yeah, eindelijk weer vooruitzicht om te gaan starten. Heel erg fijn! Hoe is het verder met iedereen? Fijn weekend!!
tess heerlijk he als het allemaal wat dichter bij komt elise dat is soms ook wel even gek kijken maar als mensen je verhaal horen is het toch wel vreselijk mooi wat je doet. fijn dat iedereen zo leuk reageerde lekker van genieten meis wel fijn dat je verder niet zo last heb van kwaaltjes
Rustig aan Elise, maar fijn dat alles verder goed gaat! hoe gaat het hier verder? hier weinig te melden, lekker van mijn weekend aan het genieten..zo even naar paardje, lekker rijden en ik moet het hele spul buiten zetten. In het weekend komen de paarden niet buiten, dus hebben we met de pensionklanten een rooster. Vandaag ben ik de sjaak. Verder vanmiddag maar even aan mijn suprise knutselen, wij doen met broer en zussen + aanhang sinterklaas. Ik heb mijn man, dus ik hoop dat ik het geheim kan houden, best lastig knutselen als je samen in een huis woont.
Oh wat goed tess, alweer bijna beginnen! Ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt. Fijn ook te horen dat het met elise goed gaat. Rustig aan en naar je lijf luisteren. Hier eigenlijk weinig nieuws. Ik voel niet zoveel . Ik heb echt geen idee. Nog een week wachten, volgende week maandag bloedtesten. Het wordt voor mij vanaf woensdag al spannend, mijn LF is vaak maar 10/11 dagen. Ik weet dat de utro dat kan tegenhouden maar ik ben al blij als ik in het volgende weekend zit. Ga dan denk ik ook een testje wagen.
Wat spannend Ivy, mijn LF is maar 9 a 10 dagen en bij mij hield de utro het niet echt tegen. Ik werd ongeveer een week na de terugplaatsing ongesteld. Nou ja, ongesteld, het begon met beetje roze bloed heel minimaal. Ik denk dat je zeker volgend weekend wel een testje kan wagen! Dan zit je zo'n 10 a 11 dagen na de TP toch? Spannend hoor! Dat je niets voelt, zegt niks. Ik voelde ook helemaal niets en vroeg toen aan de zwangeren hier of die iets voelde. Sommigen gaven aan ook echt niets te hebben gevoeld, maar dus toch zwanger te zijn, dus maak je daar niet te druk om, ik denk dat je daar weinig van kan zeggen. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!
zat jij nou trouwens ook voor je TP in de Vu ivy? heb je de brief al? ik had hem echt na een week al gelukkig! is toch fijn te weten of je nog wat in de vriezer hebt voor het geval het niet raak mocht zijn. Maar goed, we gaan natuurlijk heel hard voor deze duimen hoor!!
Ja ik zit ook in het vu. Ik had de tp afgelopen woensdag dus dan zou de brief ergens volgende week komen. Hoop dat er nog wat tussenuit. Ja, ik zal al blij zijn als er woensdag nog niets te zien is. Blijft spannend, nu wel veel last van maagzuur. Normaal nooit last van.
ivy blijft toch elke keer weer spannend maar geef je groot gelijk dat je zelf ook even een test doet in het weekend er voor spannend meid heyy sterre hier ook voor sinterklaas gedaan en ik heb ook mijn man, vind nog wel weer moeilijk om wat te halen hihi kheb geen idee wat, hij zegt zelf onderbroeken en sokken maar dat vind ik ook niks aan haha
hmmm Ivy, wie weet een goed teken! ik duim voor je!! heb je gevraagd aan de VU hoe de rest er uit zag? toen ik de tp kreeg, heb ik gevraagd hoe het met de andere 3 embryo's ging en toen gaf ze aan dat ze nog niets kon beloven, maar dat het er hoopvol uitzag! daarom had ik ook wel het gevoel dat er nog iets ingevroren kon worden. Dat klopte, van de 3 waren er 2 ingevroren. Wolfje, het cadeau heb ik gelukkig al! en mijn gedicht ook, die is echt super geworden al zeg ik hetzelf haha. Maar de surprise..pfff...heb vandaag een poging gedaan een levensgrote cupcake te maken, maar net alles weg geflikkerd, wil zoooo niet lukken...
Ik weet ook niet wat je voelen moet Ivy.. maar wie weet voel jij wel niks.. en test je positief... Hoop t in ieder geval!!!! Beide jullie man Sterre en Wolffje , grappig... ohh ik ben echt zo niett van het knutselen haha.. Wij doen met de kerst iets voor elkaar maar mijn cadeau staat al gereserveerd haha , had hem die tip gegeven grey's anatomy seizoen 9 komt 23 dec uit Yess... Ik weet dat mn vriend een luchtje wou maar weet niet wat ik doe, denk dat ie die koop.. en wat leuke kleine dingen er bij...
Ik ben dat dus vergeten te vragen. Nou ja ik merk het vanzelf. Oho, surprises! Ben blij dat wij dat niet doen. Hele familie is niet zo creatief. Ik wacht rustig af, not.