ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Morgen dames..

Zijn er nou nog meer dames die ook bijna weer beginnen met prikken?? Begin veel samen haha... Bijna woensdag... Yess

2. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja, ik loop echt niet met jullie samen helaas. Wel spannend om weer te beginnen hoor. Hopelijk heb je deze keer gewoon lekker een aantal follikels.

Hier weinig nieuws, maagzuur is weer weg en ik voel nog steeds amper wat. Die paar steekjes en af en toe krampjes zijn verwaarloosbaar. Lastig hoor.

3. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Er zit niks anders op dan afwachten Ivy. Ik voelde toen ook de ene dag van alles en de andere dag weer helemaal niks. Of k had kramp in mijn buik en was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou gaan worden....dag erna weer weg. Je kan er echt helemaal niks mee, alleen volhouden. Ik dacht echt dat ik gek zou worden toen.
    Dus helaas kan ik je alleen sterkte wensen, ik hoop dat dat ook een beetje helpt :)

4. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel Kahlan. Fijn dat jij, gezien je resultaat, dat ook had.

Ik heb maandag dus de bloedtest en wilde dan vrij nemen, ongeacht het resultaat en wat leuks gaan doen. Dat is toch wel moeilijk op maandag.... Wat hebben jullie gedaan? Of moesten jullie zelf testen? (ik ga ook wel zelf testen hoor)

5. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik heb alleen zelf getest, bij mijn ziekenhuis hoefde ik geen bloedtest te doen, thuistest was voldoende. 8 dagen na de TP testte ik al (licht) positief, maar die werd gelukkig steeds donkerder :)

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ivy ik heb thuis getest. 14dagen na punctie. Goed positief.

7. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.682
    778
    113
    Hier 12 dgn na tp thuis een duidelijke + test. Heb geen bloed test gehad.

8. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

ivy, bij ons bloedtest, maar ik heb nooit vrij genomen, omdat ik de bloedtest nooit gehaald heb :( beide keren al een dag of 4 daarvoor ongesteld geworden..

9. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Hier krijg je ook.geen bloed test.

Even een vraagje ik heb vorige week.mn eerste ongie gehaf na icsi en voel nu van alles onder in.mn buik net aks na de tp hebben jullie dat ook wel.gehaf?

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik denk steeds dat ik een eisprong voel al 5x deze maand, knap he haha.. met de pil

11. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Tess haha dat doe je goed mr zoon idee is het bij.mij ook wel vaag

12. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Heeey meiden!!

Hier ff een updateje... zal morgen alles na gaan lezen ben aantal dagen niet online geweest!
    Mijn vriendin die een miskraam heeft gehad... bleef buikpijn houden... en bloedverliezen
    paar x test gedaan en werd steeds positiever..
    10 x heeft ze de verloskundige gebeld maar die vond het niet nodig dit te controleren...
    gister kreeg ze weer zo'n buikpijn en is ze naar de huisarts gegaan.. die heeft haar doorgestuurd naar het ZKH en toen bleek ze een buitebaarmoederlijke zwangerschap te hebben..
    hier was ze dus zelf ook al bang voor en heeft ze echt 10 x die verloskundige voor gebeld... toch ongelofelijk??
    Met spoed hebben ze haar gisteren geopereerd, ze had een liter bloed in dr buik!
    Alles is gelukkig "goed" afgelopen.. maar mijn god ze had niet veel later moeten wezen!
    Sta er echt van versteld... denk je in goede handen te zijn bij mensen die er verstand van zouden moeten hebben...
    Moet er niet aan denken wat er zou zijn gebeurd als ze niet naar zichzelf maar naar die verloskundige had geluisterd... pffff....

Tip van de dag dus :) luister altijd naar je eigen lichaam als je het niet vertrouwd! Het houd je niet altijd voor de gek :)

13. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zooo das lang geleden! Hoe gaat het hier dames??? Nog zwangere dr bij?: )

Ik ben sinds kort begonnen met progynova.. Donderdag echo en hopelijk gauw terugplaatsing van mijn laatste cryo 2e poging:(

14. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Wat een verhaal Denise, jeetje zeg. Wel goed dat je het hier even deelt. Soms kunnen al de verschillende meningen je helemaal gek maken, maar luisteren naar je eigen lichaam is altijd het beste idee!!

15. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is ook een verhaal Denise. Zo'n verloskundige is dan ook wel een tr*t eerste klas zeg :x. Er heeft afgelopen weekend ook zo'n verhaal in de vrouw gestaan, iemand die geen vruchtwater meer had en verlos zegt vrolijk: oh dat kan geen kwaad hoor. Resultaat: kindje dood. Bah.

Inmiddels zo vaak op ZP gekeken dat ik inmiddels al veel ins en outs ken haha :p. Zal mij toch niet gebeuren.

@gezegend, spannend zeg. Ik hoop voor je dat deze cryo een mooie plakker is. Weet je al wanneer je hem terugkrijgt?

@Sterre, tja, ik denk dat ik maar ga testen op voorhand. Het lijkt mij gewoon erg klote als ik dan op mn werk moet horen of het gelukt is of niet. Of ik ben dan helemaal hyper of ik zit in de put, dat wil ik niet.

@hier, weinig nieuws. Ene keer denk ik, volgens mij is het gelukt en de andere keer denk ik: nee, dit is het niet. Zullen jullie ook wel gehad hebben. Ben wel moe. In het weekend valt het mee, maar qua werk lijkt het wel alsof ik pas begonnen met werken, dat het zo inspannend is enzo.

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Denise.. Wat een verhaal zeg , en wat een dom iemand , dat noemt zichzelf dan verloskundige , bah.. Erg voor je vriendin!

Gezegend , hopelijk snel een cryo terug plaatsing..

Ik ga mag eindelijk beginnen morgen met de deca, yes yes yes, wel weer wennen maar ach 3de 1e poging haha.. Dan volgende week woensdag stop pil en 5dec met de Sint starten met de gonal , en net voor kerst ergens punctie want zover komt t nu wel , deze komende maand word hopelijk onze geluksmaand!!!

17. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Tuurlijk komt het zover Tess!!

Gezegend! wat heeft het lang geduurd voor je cryo terug kreeg, jij liep toch ongeveer gelijk met mij? ik zit alweer aan cryo 3 bijna..

denise, wat een verhaal! zo zie je maar weer, altijd luisteren naar je eigen lichaam!

18. Denise8787

Tess!! Succes!!

Hoe is het verder met iedereen??

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ivy wanneer mag testen?

Denise pff wat een verhaal! Goed dat je vriendin toch geluisterd heeft naar der lichaam!!

Tess bijna meis vanavond de eerste !!

Gezegend hopelijk snel een cryo terug plaatsing,

20. Denise8787

Trouwens... moeten jullie savonds spuiten??
    in het AZM moeten we sochtends spuiten... zo irritant.. omdat ik verschillende tijden werk moet ik telkens de wekker ervoor zetten om 6 uur zelfs in het weekend

Deel Deze Pagina