ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL

Klopt ik heb een cyclus overgeslagen.. Had even die rust nodig. Hoe ver ben jij?

Morgen heb ik echoafspraak dan krijg ik waarschijnlijk te horen wanneer de terugplaatsing vindt.

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Spannend Gezegend!

Ik spuit tegen 17.15 voor t eten.. mochten we zelf weten , komt mij beter uit dan ben ik er altijd en weekend zijn we bij een vriendin gourmetten en neem ik de deca mee in koeltas...

3. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    @snippie, ik heb aanstaande maandag de bloedtest maar wil komend weekend alvast een testje wagen. Ik zag dat iemand die twee dagen voor mij de punctie had, gisteren had gestest. Was een tuurtest dus ik denk niet dat ik dan morgen ga testen. Het wordt nu spannend, meestal rond deze tijd ongi maar ja, ik heb dus ook de utro.

@Tess, dit was al de tweede afgebroken poging? Nou dan moeten ze inmiddels toch wel weten hoeveel je nodig hebt toch? Heel veel succes alvast met het spuiten.

4. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Tess, de decapeptyl mag je paar uur van te voren al uit de ijskast halen he... doet het ook wat minder pijn!

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Oh ja... pfff was t weer ff vergeten.. thnx Denise.. Haal hem der al uit ;).

Ivy, ja idd dit word poging 3.. wat bij de 1ste poging hoort ;)

6. Denise8787

wat kan zon forum toch handig zijn :) hahah
    Maar dan hoef je iig niet met zon koeltas te gaan slepen!
    Wij krijgen dit weekend engelse vrienden van vakantie te logeren! gaan we ook gourmetten zaterdag avond :)

Wat gaan jullie doen met nye?

7. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb inderdaad één keertje Deca en ehh, dat andere spul :p meegenomen en een paar uur uit de koelkast gehad. De deca zelfs door tijdgebrek (vergadering die uitliep en door naar de volgende afspraak) gewoon rijdende voort in de auto gezet :$. Dat had ik twee maanden geleden ook niet verwacht.

@ Tess, ik kan me voorstellen dat het aan de ene kant fijn is (tenminste nog drie pogingen) aan de andere kant ook wel frustrerend, kom op met dat resultaat *mist de juichende smiley*.

Wij hebben nog niets gepland met nye. Ik zit ook met mn beestjes, die worden altijd een beetje bang van het vuurwerk en nu met de uitbreiding qua groep en het feit dat er twee op stal staan (ik heb ze altijd buiten staan, kunnen ze een beetje rondrennen) vind ik het toch wel fijn om thuis te staan. Ik weet niet of die twee binnen helemaal over de zeik gaan. Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik het ga aanpakken.

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Jaaaaa 1e prik weer gehad!!! Praat er bewust minder over ook tegen familie, zo ging de tijd wel sneller!!!!

Nye.. Waarschijnlijk bij vriend zn broer en vriendin en familie en ik hoop ik met mn embryo :)

9. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

joehoe Tess, het gaat weer beginnen! duim voor je straks als de gonal erbij komt hoor!!

Gezegend, ik heb 1 verplichte rustmaand na de verse tp genomen. Eind oktober is de tweede cryo teruggeplaats, die helaas niet is ingenesteld en vrijdag aanstaande mag ik om 10.00 uur bellen of mijn allerlaatste cryo goed ontdooit is. Zo ja, dan wordt deze vrijdagmiddag teruggeplaatst.

3x is scheepsrecht hoop ik maar...

10. Sterre1977

hmm vervelend Ivy, die van mij staat op pension op een prachtig plek in een buitengebied met nul huizen of wat in de buurt, dus lekker geen vuurwerk, dus rust voor paardje! Rijd jij nu eigenlijk gewoon Ivy? nu je tp hebt gehad? of was er iets met jouw paarden waardoor je helemaal niet rijdt (te oud/te jong etc). Ik heb de eerste keer niets gedaan, maar bij de tweede tp ben ik wel gewoon gaan rijden. Ik geloof toch niet echt dat het resultaat op de innesteling kan hebben. Hardlopen doe ik dan weer niet, dat vind ik op een of andere manier niet fijn na de tp.

11. Sterre1977

Tess, ik zag dat jou geschatte punctiedatum de 17e is. Volgens mij is 20e laatste dag dat Flevo open is. Wat doen ze nou als je bijvoorbeeld 4 dagen langer moet stimuleren? mag je dan in het VU verder?

12. Sterre1977

Ik weet trouwens niet in hoeverre jullie in paragnosten geloven, ik niet.... tot vorige week vrijdag, toen ben ik bij een vrouwtje geweest. Had haar telefoonnummer van een vriendin. Zij is daar twee jaar terug geweest omdat haar moeder was overleden en ze had het daar moeilijk mee. Dus ik afspraak gemaakt, vrouw wist verder niets van mij! niet eens mijn achternaam!

Zit ik daar moest ik eerst even ontspannen zeg maar. Zegt die vrouw, "het eerste wat ik doorkrijg is kinderen" daar zijn jullie mee bezig.. En jouw hormoonbalans is compleet verstoord" "slik je hormonen' Euh...ja. Maar is je man wel onderzocht, het ligt niet bij jou! Dus ik zeg " nee dat weet ik"

Nou ja, het was gewoon heel bizar, die vrouw had zoveel rake dingen, die ze echt niet kan weten! In ieder geval, ze wist zeker dat er een kind ging komen, nou ja we gaan het zien :) probeer het maar beetje nuchter te benaderen...

13. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb 7 paarden waarvan drie berijdbaar. Ik rijd nu even niet ivm de tp. Volgens mij heeft het ook niet zoveel invloed maar ik heb toch maar even besloten om ze even te laten staan. Fijn hoor dat de jouwe lekker vrij staat. Mooie uitrijmogelijkheden of niet? Ik moet helaas altijd met de trailer weg.

Wat leuk van die paragnost. Apart dat ze gewoon alles wist. Hopelijk heeft ze met de rest ook gewoon gelijk;). Misschien je cryo wel van vrijdag, ik duim voor je.

14. Sterre1977

Thanx ivy,

Ja sta op 500 m van het bos, doodlopende weg af en in het bos, en op 2 min stappen van een strandje, dus beter kan niet! Sta sowieso op een super stal, maar aan huis zou me ook heerlijk lijken hoor, wie weet ooit..

15. Denise8787

Sterre.. ik weet niet of ik er in geloof... aan de eene kant roep ik keihard nee.. maar aan de andere kant durf ik er niet naar toe, stel je voor ze zegt dat je nooit kinderen zult krijgen.. die waarheid zou te hard zijn.. dus denk dat ik er wel in geloof alleen t niet wil geloven :)

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Sterre.. idd ik ga zo eerst bellen. Vorige keer spoot ik week langer!!!! Pff raar hoor t flevo

17. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Heerlijk Sterre, tja zo is er altijd wel wat he. ;)

Gek trouwens dat het ziekenhuis dicht is. Dat hoor ik wel vaker (dicht in het weekend bv) ben blij dat dat bij ons niet het geval is.

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Sterre, ik geloof daar best wel in , toch vrij bijzonder wat ze zei over jullie !!

Nou heb zkh gebeld en van de poli zelf die wisten t niet , moest ik de verpleegkundige maar bellen tussen 13.15 en 14.00u , goed dat je dat gezegd had , ik prik misschien wel langer en stel m'n punctie is later wanneer krijg ik dan terug plaatsing , kerst zal niet gaan denk ik.. Wel vaag..ben benieuwd , ik wil niet weer een afgebroken poging en dan door hun....

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Gerustgesteld , kreeg verpleegkundige (Carolina) aan de tel en zij zei idd dat ze vanaf de 20ste dicht zijn maar dat als t nodig is ze terug geroepen kan worden om als t later word de punctie uit te voeren ,zelfs t weekend.. En vu was gewoon wel open ivm terug plaatsing. Gelukkig...

20. Denise8787

ahh goed nieuws tess!

Share This Page