ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Toch wel een geruststelling Tess.
    Nu vol goede moed voor de eerste poging ;).

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

oh fijn Tess, dat is een hele geruststelling! Wanneer komt de Gonal erbij eigenlijk?

Ivy, ons ziekenhuis is ook in het weekend dicht, om die reden heb ik wel eens een IUI over moeten slaan. En vrijdag kwam ik voor mijn eerste echo voor de tp, was mijn ei 15 mm en bms 8 mm. Eigenlijk zou ik dan zat voor echo 2 moeten komen, maar dan waren ze dicht en tot maandag durfde ze niet aan met een ei van 15 mm, dus beetje op de gok heb ik toen zaterdagavond de pregnyl moeten zetten in de veronderstelling dat bms dan wel 10 mm zou zijn en ei wel 18. Das dan best balen dat ze niet in het weekend werken.. Nou ja volgens mij is het voor een tp ook niet zo een ramp als je je ei wat eerder laat springen, volgens mij gaat het er alleen maar om dat bms dik genoeg is.

3. Sterre1977

ah ik zie het al in je onderschrift Tess, met Sinterklaas de Gonal erbij! schiet al lekker op!!

Denise, ga jij nog over naar PNO?

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Vind t toch best belachelijk zkh dicht en dat je dan je iui moest overslaan.. Maar goed..

Idd 5 dec gonal der bij.. Nog 2weken pffff..

5. Sterre1977

Ah die zijn zo voorbij Tess, ik moet 4 dec bloed prikken, als ik daarvoor niet al ongi ben geworden.

Gaan jullie morgen even voor mij duimen? Om 10.00 mag ik bellen of mijn Cryo goed ontdooit is!

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ik duim heeeeel hard!!

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    En Sterre?? Ben benieuwd!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre en meis?!

9. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend sterre..!

Hier staat bij mij as donderdag de laatste cryoterugplaatsing gepland.

Verwacht er eerlijk gezegd niet veel van. Ga mij er dit keer ook totaal niet mee bezig houden:(

10. Sterre1977

Tessss en anderen, hij zit hoor!! Ik zou tussen 10.00 en 10.15 het flevo bellen, belden zij mij om 9.55. Ik dacht dus shit, hij is gesneuveld. Maar hij deelde zo hard dat ik om 11.00 uur al bij vu moest zijn. Zat nog op werk, dus als een gek naar huis gefietst en daar met man in de auto gestapt en naar de vu.

Gezegend, ik sta er precies zo in, verwacht niets en geloof er niet zo meer in eerlijk gezegd. Maar ik ga donderdag heel hard voor je duimen!!!

11. Sterre1977

gezegend, was dit nou voor jou ICSI1 en had je 1 cryo?

12. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterre wat goed! Op dat je dik zwanger wordt.. Nee hoor al weer 2icsi behandelingen achter de rug waarvan de laatste 1embryo en 1cryootje.. Dit is dus de laatste.

Duim voor je!

13. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames! Effe snel. Heb net een testje gedaan (van de action, dat wel) en er staat een tweede streep! (Zit er nog pregnyl in m'n lijf? Zijn die testen wel betrouwbaar??) ga vandaag nog even bij het kruitvat langs maar dit is een goed begin :D. Ik hoef ook niet te turen ofzo! (Ja toen hij net was doorgelopen, hij wordt steeds duidelijker en binnen afleestijd was ie ook goed te zien)

Grrr, wordt een beetje gek geloof ik. ML is z'n stoïcijnse zelf: wacht de bloedtesten van maandag en woensdag nou maar af...

14. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh sterre, dat klinkt goed van je cryo! Hopelijk is dit DE plakker.

15. Sterre1977

Ivy, je bent gewoon hartstikke zwanger!!!! Gefeliciteerd, haal anders nog ff clearblue digitaal, maar die action testen zijn prima hoor, van harte meis!!!!!

16. Sterre1977

Ik hoop het ook ivy, dat dit de plakker is. Oh en pregnyl is er al lang uit hoor!

17. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Kan geen pregnyl meer zijn hoor Ivy.....dus het lijkt me ook dat er in ieder geval een positieve zwangerschapstest is!
    Met andere woorden... je bent zwanger!!

Hopelijk geeft de andere test je voor je gevoel meer zekerheid! En mannen zijn nu eenmaal nuchterder ;)

18. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Goedemorgen meiden!
    Hier weer even een teken van leven....
    Hier gaat nog steeds alles goed. Het enige is dat ik last heb van erge dromen, levensecht.... dus schrik 2-3 keer per nacht wakker en kan dan niet meer slapen. Vandaag dus maar even een dagje helemaal niks doen want het breekt wel op.
    Sporten doe ik nog steeds 2keer per week, van de fysio nog even oefeningen gekregen om mijn onderrug/bekken sterker te maken, dus dat is fijn.

@Sterre, weer een Emmy binnen, spannende weken dus weer! Op naar een mooie plakbeeb!

@Gezegend Bijna weer een Emmy aan boord. Ik begrijp we dat jullie er nuchter in staan, toch zijn er ook een hoop succesverhalen van emmy's....dus ik duim voor jullie!!

@Tess, weer 'lekker' aan het spuiten. Ik vond het heel erg fijn om weer concreet bezig te zijn met mijn kinderwens. Succes en op naar mooie eitjes!!

19. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ivy spannend!!

20. Sterre1977

Elise, fijn dat alles goed gaat, op de dromen na... en lekker dat je gewoon nog kan sporten.

ja, een cryo geeft toch ook 25% kans, maar ik geloof er niet zo meer in, vraag me echt af of er bij mij iets niet helemaal naar behoren werkt, maar goed, je moet natuurlijk ook een beetje geluk hebben. Overigens weet ik niet of ik door ga naar een ICSI 2, het breekt me best op allemaal, dus sowieso rust hierna en dan zie ik wel weer verder..

hoe is het met de rest, nog leuke plannen voor het weekend??

Share This Page