ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Ff snel en egopost dames, zit op werk... Net terug. Bms was nog wat dun, 3.8 mm maar wel mooi aan het opbouwen. Aan de ene kant 4, aan de andere kant 6 eitjes, wel nog heel klein, ze kan ook nog niet beloven dat ze meegroeien, maar er is activiteit!! Ben blij. Dinsdag weer echo.

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess wat leuk dat je even bij vl langs bent geweest op zijn werk:)!

ja oppassen is erg leuk:)!
    veel plezier vandaag meis.

Wolfje dat is juist niet raar dat stelde ik ook voor als optie. Dat is vaak iets makkelijker om de stap te zetten.

Gefeliciteerd met je zus. maar inderdaad lijkt me ook moeilijk.

Sterre fijn dat je baarmoederslijmvlies wel mooi aan het opbouwen was.
    Fijn al een paar eitjes klaar liggen op naar dinsdag!!

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Verdorie kl.te tel .. alles getypt en weer weg.

Sterre.. fijn dat je bms wel groeit , aamtal eitjes klinkt goed.. geniet van je vrije middag!

Wolffje , gefeliciteerd met je zus , wel dubbel idd.. voor jullie.. Fijn dat je er goed over kan praten nu.

Snippie , jij ook een fijne dag!! (Vind dit trouwens een gezelliger forum;))

Hoop dan maar dan mijn lichaam wel wat doet met maar 75 menopur,wil t wel volgens planning , iets uit lopen kan wel maar ben ook 19sept op vakantie.. ach allemaal weer onzerheid haha.. maar aangezien ik vorige keer heftig reageerde miss is dit dat genoeg voor mij.. vorige keer had ik 11 grote en heeeel veel kleintjes op dag 12..

fijne dag allemaal!!!

4. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ff snel vanaf mijn tel:
    Bms was 9 mm, dus dat gaat goed!
    Ongeveer 16 eitjes van ongeveer 10, dus ik mag maandag terug voor echo 2

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wow Kahlan dat klinkt goed!!

Ik ga ook maar eens haha fijne dag!

6. Sterre1977

thanx dames!

Kahlan, dat klinkt super goed!! ik denk dat ze bij jou maandag de punctiedatum al gaan vast stellen als dat zo goed doorgaat. Hopen dat het bij 16 blijft en deze 16 allemaal mooi door gaan groeien!!

ik loop natuurlijk helemaal geijk met Kahlan en dan denk ik wel, hmmm..wat is mijn bms nog dun en wat zijn mijn eitjes nog klein :( maar aan de andere kant, zo ging het ook altijd met IUI en toch altijd een mooie eisprong op CD 19/20 (ipv 14) Dus misschien duurt het bij mij gewoon wat langer. Ik ben al heel blij dat er 10 eitjes zitten! Op naar dinsdag, ben beniewd!!

Tess, niet te druk maken meis, ze kunnen altijd nog ophogen, desnoods ben je een weekje langer aan het spuiten, beter dan dat je zoals vorige keer je poging moet afbreken, komt vast goed!! nog een weekje geduld. Ik denk dat het wel moet lukken voor je vakantie hoor!!

Snippie, zie in je onderschrift dat het voor jou nu ook al wat op gaat schieten, nog 3 weekjes voor de deca, is zo voorbij joh!

zo, bikini is aan, ik ga plat op mijn ligbedje in de tuin, heerlijk ff niets! Fijne dag dames

7. Sterre1977

in afwachting om te starten:

snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 14/9 dan cd 1.
    Ivy 1979 intake 28 aug
    Wolffje 26 aug. eerste spuit zetten nu aan de pil

onderdrukkende fase (lange protocol):

espoir start decapeptyl 12 aug (echo op 20/8)
    elise start decapeptyl 18 aug

stimulerende fase:
    Sterre start menopur 225 17 augustus (27 augustus 2e echo)
    Kahlan start Puregon 17-8 (26-8 2e echo/fm)
    Tess start menopur 23-08 (30-8 1e echo)
    Espoir start Gonal F 23-8 (30-8 1e echo)

punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod:

zwanger:

van het wachtbankje afgevallen:

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Kahlan wat een mooi aantal.
    Op naar maandag. Je krijgt maandag denk ik ook al een datum te horen.
    Ze groeien ongeveer 2mm per dag! bij mij wel in iedergeval.

Sterre heb jij ook eerst de pil nog moeten slikken daar kan het ook mee te maken hebben.

De dagen gaan inderdaad best snel! Kan haast niet wachten hihi!

9. Sterre1977

ja joh snippie, voor je het weet is het zover..

Ja, ik heb echt lang (4 weken) de pil moeten slikken en spuit al vanaf 30 juli! deca. Ik denk dat het daar misschien aan ligt. Maakt ook niet uit, is spuit wel een weekje langer door hoor:p als ze maar uiteindelijk groeien, iets langzamer is niet erg, als ze maar doorgroeien...

10. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    @Sterre, het begin is er!! Op naar verdere groei!
    Niet vergelijken hoor met andere... ieder heeft zijn eigen proces en ieder lichaam is anders. Komt vast goed bij jou!

@Kahlan, wauw, wat een mooi resultaat! Ik denk ook dat je maandag een punctiedatum krijgt hoor!

@Tess, beter wat rustiger starten dan dat je weer moet afbreken...

Ik voel me gelukkig vandaag wat beter. Heb lekker tot bij 10.00 uur in bed gelegen (was wel al om 6.00 uur wakker, maar nog wat gedut, gelezen enz.)
    Net naar de sportschool geweest, geluncht.... nu paardensport aan het kijken op nos.nl zo leuk!!!
    Eind van de middag nog lekker even paardrijden.
    Het weekend naar Scheveningen, nachtje kurhaus, 3 gangen diner, vuurwerkfestival, morgenochtend uitgebreid ontbijt. Verder lekker langs het strand wandelen en buiten zijn!

11. Sterre1977

Elize, dank je wel, je hebt gelijk inderdaad... Ieder lichaam is anders...

Gelukkig voel je je wat beter en wat een leuke dingen heb je in het vooruitzicht!! Geniet ervan!

12. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    @sterre: jij hebt ook een mooi resultaat. Dinsdag ziet er voor jou vast ook weer heel goed uit. Ik zou superblij zijn geweest met 10 eitjes. Heel mooi! Waarschijnlijk gaat het bij jou inderdaad om het effect van de pil, dat heb ik natuurlijk niet gehad met het korte protocol.
    En nog bedankt voor het bijwerken van mijn info in het schema ;)

@ Elise: veel plezier dit weekend in Scheveningen. Altijd mooi dat vuurwerk daar!

@snippie: dat klinkt bemoedigend, 2mm per dag! Ik hoop dat dat voor mij ook zo is! En voor jou duurt het ook niet lang meer, nog heel even...

@tess: beter wat langzamer met een goed resultaat dan afbreken toch? Het zal vast prima gaan!!

@wolffje: gefeliciteerd tante! Ik snap dat het dubbel is, hier heb ik een beetje hetzelfde. Mijn schoonzus is ook aan het proberen. Ik zou echt superblij voor haar zijn, maar aan de andere kant voelt het soms ook naar dat het bij ons allemaal niet vanzelf gaat en bij anderen wel lijkt het.

Ik heb zelf ook weer een lekker weekend voor de boeg, bruiloft van vrienden van ons. Merk alleen wel dat ik meer last van mijn buik krijg, een vol gevoel en kramp alsof ik ongesteld moet worden. Gelukkig heb ik wel weer wat meer energie vergeleken met vorige week.:D

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Even ego lees later verder.. uit jullie decapeptyl tikken jullie de luchtbel weg ?,naar mijn instructies moet dat maar las ergens anders van niet zodat je dan de hoeveelheid wel goed spuit.. naar mijn weten was dat gevaarlijk luchtbellen

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ohh een heerlijk weekend gewenst Elise , klinkt goed!!!

Kahlan, veel plezier op de bruiloft! Dat meer energie is fijn!

Ik ga vanmiddag naar mn ma en broertje , zijn morgen beide jarig , vieren het vanavond , wij komen eerst lekker eten. Gezellig!
    Nu hoop ik dat na mn dubbelde dosis pijnstillers mn migraine van gister avond af weg gaat.. t kwam in eens op terug weg in trein na mn leuke dag opzetten.. Ga weer ff slapen.. (gelukkig nog niet dat ik niks kan dus slaap en medicatie is t beste ff..

15. Sterre1977

Tess, ik doe dat niet, spuit de deca er gewoon zo in. Bij de menopur tik ik het wel weg. En vervelend die migraine.' Gelukkig' pas op de terugweg, zodat je dagje niet verpest is, maar blijft altijd vervelend...
    Kahlan, veel plezier op de bruiloft.

Kahlan, ben ook wel heel blij met het aantal hoor, maar maak me zorgen dat ze nog zo onwijs klein waren. Volgens mij hoorde ik haar zeggen 3 mm, das echt niets en ook geen idee of ze door gaan groeien...ben dus super benieuwd naar de echo van dinsdag, kan niet wachten!

Ik ga er maar eens uit, rondje hardlopen, dan even naar ' de paardenwinkel ' om een baaltje hooi te halen, vanmiddag lekker bosritje en vanavond met groepje sushi eten.. leuke dingen dus. Jullie ook allemaal een fijn weekend meiden!

16. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Tess, ik spuit die deca er ook met luchtbel in. Dat is mij expliciet verteld in het ziekenhuis. Je moet hem wel goed verticaal houden, en dan zorgt de lucht ervoor dat echt alle deca uit de spuit is.

Sterre, ik ga ook zeker voor je duimen dinsdag. Komt vast helemaal goed.

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elise fijn dat je beter voelt! Geniet lekker van je weekend meis.

Sterre niet te veel vergelijken inderdaad.

Kahlan hoe is het met je voel je nog goed?

Tess ik ben helaas vergeten wat ze zeiden in het ziekenhuis maar kan geen kwaad als je het wel gedaan hebt hoor.
    nu maar voor de zekerheid niet meer doen. Ik heb het ook wel eens gedaan meen ik. Maar dat is zolang geleden weet het echt niet meer:)
    precies.

Tess meis hoe voel je nu? Hopelijk geniet je toch van de verjaardag.

Hier vandaag verjaardag neefjes gehad en verder niet zoveel.

18. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Goedenavond!

Hoe gaat het met iedereen? Allemaal lekker aan het genieten van het weekend?

Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, heb nog steeds enorme hoofdpijn, heb vandaag tot half 4 in bed gelegen, ik krijg het maar niet onder controle. .

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Espoir meis wat naar zeg:(! ik hoop dat je het toch snel onder controle krijgt.

20. Sterre1977

Espoir, je bent toch nu net begonnen met stimuleren? Ik heb ook twee weken met giga koppijn gelopen van de deca, maar toen ik begon met stimuleren was dat meteen weg. Hoop dus dat dat voor jou ook geldt.

Kahlan, jij mag morgen alweer op voor de echo, ben echt super benieuwd!!

Deel Deze Pagina