ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Ahh sterre ik hoop toch dat het niet klopt!!
    ik had alle tekenen om ongesteld te worden en zie mij nu eens!! Al rond de 10weken!!
    Ik duim voor je!!

Tess hopelijk snel ongesteld meis.

wolffje leuk dat je het zo gezellig hebt gehad.
    Hopelijk werkt je man mee hihi.

Denise gezellig dagje dus?!
    Leuk zeg kerst shoppen.

Hier rustig weekend. Gisteren al om 8uur gaan slapen.
    vanmiddag komt mijn vader (ouders zijn gescheiden) en zijn vrouw. Nog boor de verjaardag van me zoontje.
    Vanavond het rijk voor me alleen manlief gaat stappen:)! Verder niet veel.

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Gezellig Denise! Veel plezier!

Wolffje, dan mag ik donderdag stimuleren met de gonal... Yess.. Mooi dat jullie t gezellig hadden...

Snippie, veel plezier!

Sterre Hoe gaat het?

3. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Ja Sterre hoe is t nu? Fingers crossed!!

4. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Hoi Meiden,
    Hier gaat het nog steeds goed! Ik lees op mijn telefoon nog steeds met de spannende momenten met jullie mee... maar zo uitgebreid typen is toch het makkelijkst op de pc.
    Afgelopen woensdag controle met echo weer gehad bij de gyn. Alles was goed en het bewoog lekker heen en weer... we konden niet eens een hee duidelijke foto maken, hahahaha
    Afspraak voor de20 weken staat op 8 januari :D

Ik heb wel FB maar ik hoop gewoon dat we hier in het topic gezellig blijven kletsen.

@Sterre, spannend.... hoe is het bij jou?
    Bij welke kliniek zit je in Nijkerk? ik zat met mijn paardje ook altijd in Nijkerk....bij Jos...

@Gezegend, succes weer met broeden, hopelijk een goede plakbeeb!!!

@Snippie, een lekker rustig avondje voor de boeg.... zalig!!
    Veel plezier vanmiddag.

@Denise, veel plezier met friends! En nu al de kerstspullen.... ik denk daar echt nooit aan als het nog sinterklaastijd is, hahahaha

@Wolffje, ook al aan de kerstspullen.... wie zich verveelt mag het hier ook komen doen hoor ;):cool:

Verder gisteren het kleine kamertje opgeruimd en alle spullen naar de stort gebracht en een Maxi-Cosi opgehaald die ik kon krijgen.
    Vandaag een rustig dagje, mag ook wel na alle hectiek van de afgelopen week. Morgenochtend even mijn stalgenootjes verblijden met een gezellig bezoekje en eind van de dag een verjaardag. En dan gaat de week toch weer erg snel!

Fijn weekend allemaal!

5. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denisse heb je al meer info over hoe een 3e icsi in zn werk gaat? Gewoon hetzelfde als 1 en 2 of anders aangezien je er 2 in mag?

**** bereidt me nu al voor icsi 3*****

6. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterre dat hoeft niks te betekennen maar snap je gevoelens.. Wat zijn ze traag die ziekenhuis!bij het amc kan je gelijk weer van start! Balen is dat hoor.. Maar gaan er gewoom vanuit dat die evaluatiegesprek niet nodig zal zijn en je dik zwanger wordt.

Wolfje wanneer begin jij ookalweer?

7. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elis heerlijk! Geniet er lekker van :) dus beetje bij beetje lekker bezig met de babyroom?

8. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Hi gezegend ik mag denk ik 11 december eerst weer aan de pil en dan begin januari deca spuiten.hoe ist met jouw?

Sterre wanneer mag jij testen?

Elise hihi.nu al eigenwijs, al weer mooi snel de 20 weken echp . Willen jullie ook al weten wat het word? En al mooi een begin maken aan het kamertje heerlijk me dat he samen iets.moois maken

9. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Dat is toevallig Elize, ik zit ook bij Jos (Hofma). Stond jou paard in de buurt van Nijkerk dan?

meiden, ff snel, mijn man staat al met jas aan, moeten boodschappen halen voor sinterklaas, krijg mijn broer en zussen vanmiddag om suprises te doen.

verder, nog niet ongesteld, woensdag bloedtest!

10. Sterre1977

oh en Elise, wat fijn dat alles goed was!!

zo en nu rennnen,mogen reageer ik uitgebreid hoor
    !

11. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, wat spannend sterre!

12. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Oew,sterre spannend ga je zelf ook nog testen?

13. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    wat spannend sterre!!

Elise wat fijn dat alles weer goed was.

14. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

@ gezegend: dat gaat precies t zelfde... alleen krijg je er 2 terug geplaatst maar verder geen verschil naar mijn weten...

@elise wat fijn dat het zo goed gaat met jou! Leuk om af en toe wat van je te horen :)
    Wij doen niet aan sinterklaar, geen kinderen in de familie...

En Sterre ik duim zo hard met je mee!! Het is weer zo spannend he! Probeer jezelf maar niet te gek te maken!!

Fijn weekend iedereen!!

15. Sterre1977

hihi wij ook niet Denise, wij doen het met mijn twee zussen waarvan 1 met aanhang, mijn broer + aanhang en mijn man. Doen lootjes en cadeaus, heel gezellig altijd :)

Wolfje..ik denk om morgen te gaan testen. Ik had dus donderdag een klein beetje geel? beetje ondefinierbaar kleurtje in inlegkruisje, dacht oh jee is het einde, maar nee, schoon inlegkruisje en daarna alleen maar witte zooi (van de bollen) dus nog geen ongesteldheid , Wat heel apart is omdat ik standaard 1 week na de tp ongesteld word, ondanks de bollen. Dat was dus gisteren. Vanmorgen een ritje gemaakt en dacht daarna zal het wel (vaak na sporten begint ongesteldheid bij mij) maar nee nog niets.

Daarbij komt dat ik gisteren een test heb gedaan. Na 10 minuten zag ik niets, maar na een minuut of 20 een streepje! nou weet ik dat je na 20 minuten die dingen niet meer af moet lezen, maar er kwam echt een super vaag streepje. Nou ja, het was met middagurine en 3 dagen te vroeg. Maandag zit ik pas twee weken na eisprong, dus tjsa...weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, maar krijg hier toch stiekem wel een beetje hoop weer van...

16. Sterre1977

gezegend, zat jij nog ook in de VU? ik heb in het Flevo nu een arts lopen van de VU (dr. D. voor Tess haar info :) ) omdat ons eigen hoofd fertiliteit om geheimzinnige reden al maanden niet aan het werk is, en die vertelde mij dat VU niet meer aan 2 tp doet bij je derde poging en/of 38 jarige leeftijd. Ze zijn er van terug gekomen dat het meer kansen biedt vertelde zij mij #stom#

17. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Op sterre word helemaal warm en kriebel in mn buik als ik je verhaal lees.
    Ik denk toch heel stiekem dat het wel is raak lan wezen.
    Morgen vroeg nog een test doen meid tis aangezien je verleden toch al heel wat dat je.nog ni ongie bent zegt toch ook wel iets, vanavond lkkr genieten en hopelijk krijgen jullie vd week het beste sint kado dat er is

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Lees later bij maar ik ben ongesteld! Feest! Hoe blij kan je daarmee zijn hahah..

Sterre, erg spannend ik heb erg goed gevoel bij je.

Vraag me af omdat 1dec menstruatie op planning staat en ik word nu 30ste ongestled

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Shitt enter..

bedoel nu ongesteld ipv morgen of ik dan ook dag eerder mag stimuleren.
    zal wel niet

20. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat fij tess, kun je lekker beginnen.

Sterre, dat klinkt echt goed zeg. Ik heb pas een testje gedaan op dag 13 na eisprong en toen eigenlijk ook een duidelijke streep. Misschien morgenochtend met ochtendurine doen? Zal je dan toch wel wat moeten kunnen zien lijkt me.

Share This Page