thanx meiden, ik kan het nog niet echt geloven, man is vrij nuchter, die heeft zoiets van eerst maar even bloed afwachten woensdag en vind dat ik vrij vroeg test, kan nog veel misgaan etc. maar hij ziet wel duidelijk de streep en kan er ook niet echt omheen...
Haha, was ik te snel? Tja ik ken dat hoor, zo'n man die het pas gelooft als de baby er bij wijze van spreken naast ligt . (Had dat ook bij de zwangere paarden, haha, sorry voor de vergelijking Maarten had ie ook zoiets van, wacht het maar af grrr) Wat ontzettend fijn voor je, nu eerst de bloedtest, dan heb je ook een beter beeld denk ik. Woensdag en vrijdag zeker?
yep woensdag de bloedtest en dan afhankelijk van de uitslag hoor ik daarna hoe verder denk inderdaad dan nog een bloedtest Hoe is het met de rest hier? beetje lekker weekend? Tess aan het aftellen naar de Gonal?
gezegend, helemaal niets!! behalve....gisterenavond word ik ineens strontmisselijk! echt uit het niets, en met vlagen, dan dacht ik weer voel me ok, dan weer misselijk. Na een uurtje was het weg. Verder echt helemaal geen kwalen...
sterre geniet er lekker van meid na al die moeite en het eigenlijk niet meer zien zitten is het je echt voor goud gegunt!!!
Wowwww!!!! Ik denk kom nog ff kijken hoe het hier gaat.. zie ik dit goede nieuws!!!! Gefeliciteerd sterre!!!!!
Neeee ik de kerstboom opgezet.. lampjes getest van te voren.. erin gedaan.. doen ze het ineens niet meer :'(
Gadver dat id echt kak....zo een klote werk altijd de lampjes..... Je bent wel vroeg met boompie wel gezellig altijd, denk dat wij hem over twee weken opzetten...
Oww denise hier ook alles klaar staan zijn ook de lampjes kapot. vanmiddag is maar even langs de action. Kan iemand misschien het lijstje nog een keer weer erbij halen
Jaaa alleen die van mij zaten al in de boom GRRRRR... haha Moet idd ook terug naar de action... Wolffje wanneer begin jij nu eigenlijk met spuiten en eerste echo? Ook eerst decapeptyl?
In afwachting om te starten: didder -- zeer wss oktober starten. Tess -- 20-11 start decapeptyl , 5-12 gonal f wolffje -- zeer wss december starten Denise -- start december Gezegend -- volgende menstruatie beginnen met progynova. Dqn cryo tp Denise -- beginnen met decapeptyl op 18 december, laatste poging ICSI Onderdrukkende fase (lange protocol): Ivy1979 -- 14 oktober start decapeptyl Stimulerende fase: Sterre --donderdag 17 oktober 2e echo voor cryo terugplaatsing Ivy 1979 -- 28 oktober, 2e FM 6 november Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD: Snippie23-- donderdag 24 oktober testen Ivy1979 -- 8 of 9 november punctie Zwanger: jolin kahlan -- 26/05/2014 -- 2e echo 29-okt, intake VK 4-nov espoir -- 28/05/2014 -- 2de echo 28/10/2013, eerste afspraak verloskundige 30/10/2013 elise -- 03/06/2014-- controle 23 december Van het wachtbankje afgevallen:
Het lijstje gevonden op blz 121.... dus heel erg verouderd... Iedereen dus maar snel aanvullen met de juiste gegevens, hij is natuurlijk super veranderd!!!!!!!!!!!!!
In afwachting om te starten: didder -- zeer wss oktober starten. Tess -- 20-11 start decapeptyl , 5-12 gonal f wolffje -- zeer wss december starten Gezegend -- volgende menstruatie beginnen met progynova. Dqn cryo tp Onderdrukkende fase (lange protocol): Ivy1979 -- 14 oktober start decapeptyl Denise -- 18 december start decapeptyl Stimulerende fase: Sterre --donderdag 17 oktober 2e echo voor cryo terugplaatsing Ivy 1979 -- 28 oktober, 2e FM 6 november Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD: Snippie23-- donderdag 24 oktober testen Ivy1979 -- 8 of 9 november punctie Zwanger: jolin kahlan -- 26/05/2014 -- 2e echo 29-okt, intake VK 4-nov espoir -- 28/05/2014 -- 2de echo 28/10/2013, eerste afspraak verloskundige 30/10/2013 elise -- 03/06/2014-- controle 23 december Van het wachtbankje afgevallen:
Nou ik heb gebeld door gegeven dat menstruatie er de 30ste was en niet 1ste maar idd (Sterre) mag niet 4 maar 5 dec volgens planning beginnen. Toen echo afspraak maken en ik leg duidelijk uit dat afgesproken is dat ik na 7 dagen stimuleren en niet 8 echo krijg.. Oh oke zegt ze is dat overlegd dan? Nee ik verzin t zelf pff.. maar staat op 10 dec 8.10 ik dacht ff tellen en dan is dat pas dag 6 (dus prik in de avond en dan heb ik pas 5 x geprikt) ik weer bellen nee ik bedoelde dag later.. nee heb overlegd dit was goed zo... nou ja t zal wel ben benieuwd na 5 dagen of we iets zien
In afwachting om te starten: didder -- zeer wss oktober starten. Tess -- 20-11 start decapeptyl , 5-12 gonal f wolffje -- zeer wss december starten Gezegend -- volgende menstruatie beginnen met progynova. Dqn cryo tp Onderdrukkende fase (lange protocol): Denise -- 18 december start decapeptyl Stimulerende fase: Sterre --donderdag 17 oktober 2e echo voor cryo terugplaatsing Punctie/terugplaatsing/wachtbankje/NOD: Snippie23-- donderdag 24 oktober testen Zwanger: jolin kahlan -- 26/05/2014 -- 2e echo 29-okt, intake VK 4-nov espoir -- 28/05/2014 -- 2de echo 28/10/2013, eerste afspraak verloskundige 30/10/2013 elise -- 03/06/2014-- controle 23 december ivy1979--03/08/2014 -- 1e echo 16 december Van het wachtbankje afgevallen: zo even de lijst wat mij betreft geupdate....