Heeeerlijk he ivy!! lekker shoppen!! Lijkt me geweldig haha denk ook niet dat ik geduld zou hebben hoor En Tess die hoofdpijn had ik idd ook met decapeptyl... en super vermoeid! Luister vooral goed naar je eigen lichaam he en neem je rust!! En laat manlief maar eens wat harder rennen
WAAAAUUUW Sterre!!!!! Ik ga even een weekendje weg en mis gelijk gigantisch nieuws! Van harte gefeliciteerd meissie, ik ben heel blij voor je! Niet te veel aantrekken van dat stomme ziekenhuis hoor, die pregnyl is echt al lang weg. Wat een super nieuws!!!
Goedemorgen! Net op extra controle geweest. Ik had sinds gisteren krampende buikpijn en het gevoel ongesteld te gaan worden. Aangezien ik ook Ziekte van Crohn heb vond ik het lastig te plaatsen. Vanmorgen gebeld met de poli en ik mocht meteen komen om het even na te laten kijken. Met de kleine muis is alles goed, mijn baarmoedermond was dicht en de urine is getest en is ook goed. Dus het komt waarschijnlijk toch van de darmen. Maar goed ik mag volgende week weer aan mijn medicijninfuus dus dat is fijn. Ik vond het echt super dat ik zo ben gerustgesteld en dat ze me zo serieus namen!!!
Klopt Denise, mar je hoort soms toch echt andere verhalen. Ik ben blij dat mijn ziekenhuis me wel meteen laat komen en me gerust heeft gesteld!
Ja zeker weten dat heb ik wel gezien met mn vriendin die een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad heeft... 10x gebeld en gevraagd of t dat niet kon zijn... maarneee zeiden ze steeds en lieten dr niet komen, t had dr dood kunnen zijn.. en nu mist ze een eierstok. Die verloskundige had nog gebeld met dr en een afspraak gemaakt voor verleden week dat ze zou langs komen.. Stond er een jong meisje voor de stoep die net 3 maanden afgestudeerd was en haar 1x had gesproken... zooooo slecht he.... Na 20minuten bellen met de verloskundige kwam ze dan toch zelf... Enige dat eruit kwam was: ja ik voel me nu heel ongemakkelijk en als ik dit had geweten had ik me beter voorbereid... Normaal is het een simpele miskraam dat wat jij had komt zelde tot nooit voor. Alsof ze dr niet eens iets van willen leren... heel frustrerend voor mn vriendin iig! Ze horen je altijd serieus te nemen en iedereen kan blij zijn als er niks is! Maar dan heb je tenminste wel een gerust gevoel
Ohhh Denise wat slecht!!! Echt sommige.... ik vind het echt ongelofelijk. Als het haar nog een keer gegeven is om zwanger te worden gaat ze vast en zeker niet meer naar haar, pffffffffff
Als ze nu weer zwanger raakt komt ze direct in het zkh te lopen... extra controle omdat kans op herhaling vaker voorkomt... Gelukkig ook maar!!! Ze gaat hier ook nog wel werk van maken hoor want dit kan gewoon echt niet!! Nu heeft zij echt geluk gehad... maar volgende x loopt het mss wel anders af!
Elise, wat fijn dat alles goed is en je zo gerust gesteld kon worden, zo hoort het inderdaad!! Kahlan, dank je wel! ik trek het me niet aan hoor, maar vanmorgen toch maar even een clearblue met indicator gedaan... kan de foto hier niet plaatsen (zit op werk) maar hij zei "zwanger 2-3 weken" dus ik ben helemaal gelukkig en ga vol goede moed voor de bloedtest morgen! Ivy, lekker toch!! ik ben stiekem ook al beetje aan het neuzen bij kleertjes enzo, maar koop echt nog niets hoor!! veel te pril, maar het brand wel haha...
ivy, het was pregnyl 5000 ik hoop het ook, 20 dec is hun laatste dag open, hoop dat ik dan voor de echo kan of dat anders misschien het VU het overneemt tijdens hun sluiting (tp is ook in VU gedaan, Flevo werkt samen met VU)
ivy, we hebben zeker een goede groep, mijn doel is echt volgend jaar hele topic zwanger, daar hoop ik echt zo enorm op.. Ivy en Elise, rijden jullie eigenlijk nog? ik heb van het weekend nog wel gereden en ga vanavond er ook nog wel op, maar voel me toch wat minder prettig, zeker als het kouder wordt, dan kan die van mij best fris zijn..
Elise. Idd fijn dat er niks met je kleine is!! Beetje kort maar heb sinds gister migraine,had vanmiddag verjaardag ga zo ff douchen en kijken hoe t gaat.. Ibuprofen 600 en paracetamol geen succes... Wel minder maar ga eerst ff lekker douchen.
Tess, wat balen joh meid, ik hoop dat als je overmorgen met stimuleren begint, hoop ik dat je van die hoofpijnen af bent!
Wat moet je nu eigenlijk gaan spuiten Tess? Is er een aanpassing? dat je niet weer overstimulatie krijgt?? dat zou echt enorm zuur zijn he!
@denise ik moet zeggen bij de echte of de neppe ze hebben der bij allebij geen belang bij, maar wel elke keer onder de laagste kerstballen lopen hihi tis toch ook belagelijk dat het zo lang moet duren voor je terecht kunt vind niet normaal. gewoon lekker starten met de 2e icsi en goed met je mannetje en met ons blijven praten helpt echt!!! wachten valt mij ook zwaar, ik hoop de 11e te mogen beginnen maar duurt me nog veel te lang.wel goed dat je vriendin meteen bij een volgende zwangerschap meteen naar zhuis mag steld wel gerust. @ivy begrijpelijk hoor dat je al beetje rond kijkt, ik heb zelf al wel wat dingen in huis, wat ik ooit is heb gekregen of echt spot goedkoop kon kopen. @kahlan tis wat he soms gaat even snel hier haha, goed weekend gehad? @elise altijd goed meis je kunt beter een keer te veel bellen dan te weinig!!! gelukkig alles goed en volgede week weer aan infuus, ben je daar ook altijd nog beetje misselijk van of heeft dat geen bijwerkingen? @sterre morgen gewoon een mooie hcg waarde, en toch is het wel even weer spannend of niet? dan is het toch echt "de" bevestiging als ik jouw was dan meteen afspraak maken voor de 1e echo hihi @tess gaat al wat beter?
Mwah ging niet beter. Toch naar huis gegaan... stom gedoe. Denise,donderdag komt er de gonal f bij , 100 mag ik spuiten, mag hopen dat het idd genoeg is, vorige keer menopur 150 en laatste keer 75 dus anders weet ik t ook niet meer.. ga er van uit dat t goed is nu... droomde al dat ik 10 mooie eitjes had haha.. zo ik ga weer liggen. Fijne avond iedereen!!. En Sterre suc6 morgen.. na 13.15 mag je bellen denk ik???
Sterre toch nog succes vandaag!! Dan word het echt definitief!! Spannend!!! Ook voor jou een spannende tijd he Tess! Hopelijk weten ze wat ze doen!! En daar gaan we wel vanuit he 3maal scheepsrecht!! En dan meteen raak!!
Sterre, heel veel succes vandaag! Ik heb overigens al even niet gereden, vorige week echt een pijnlijke buik gehad en eerlijk gezegd kan mijn rijbroek niet dicht . Ik moet even kijken naar eentje die wat ruimer zit denk ik want ik wil er wel weer op. Die van mij zijn echt heel cool dus ik zie op dat punt geen probleem. Ik heb mijn ene merrie met storm en regen gereden nadat ze een hele tijd stil heeft gestaan en dat was ook eigenlijk appeltje eitje. @Tess, wordt spannend zeg. Ik hoop voor je dat deze dosering jou wel goed past. Inmiddels al wel wat beter? Donderdag beginnen met stimuleren toch?