ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Thanx allemaal lieve meiden!! Moet zeggen dat ik het toch even spannend vind hoor!

Normaal mag ik om 13.15 bellen, maar vrouwtje van het lab leefde zo mee en vroeg of ze mij mocht bellen, dan was dat namelijk waarschijnlijk al om 12.00 uur, dus ik zit nu vol ongeduld te wachten!! Mijn echo valt inderdaad in de kerstluiting normaal gezien (ze doen altijd met 7 weken een echo) maar ze gaat hem nu dan proberen te plannen op vrijdag 20 december!

Mijn rijbroek zat gisteren ook wat strakker, maar dat kan nu toch nog niet? Ik ben sowieso wat aangekomen laatste weken omdat ik te veel heb lopen vreten, zou maandag ook eigenlijk cambridge gaan doen, maar goed dat had ik maar even afgebeld. Dus ik denk strakke broek door te veel snaai haha. Gisteren wel op mijn paard geklomen overigens, ook een bomproof exemplaar, zeker in de bak.

Pfff dat wachten duurt lang, wou dat het al 12.00 uur was. Ben geloof ik ook niet heel productief op mijn werk nu haha

2. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Jaa zeker is het spannend sterre! Maar eigenlijk weet je het al!
    Van mijn ziekenhuis hoef ik niet eens bloed te prikken maar gewoon met een thuistest doen is voldoende zeggen zij...

Vorige poging was ik zon 4 kilo aangekomen dus kan ook van de hormoon spuiten komen he :)

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Super spannend Sterre.. maar dat is vast heel goed nieuws!!!!

Oh echt ik word gek van de migraine.. wil elke keer kei hard huilen maar daar krijg ik nog meer hoofdpijn van.. ben t nu zat na 2 dagen.. Morgen over hoop ik dan sinterklaas en verjaardag schoonvader..heb ik zin in...

4. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    haha sterre, dat dacht ik ook: kom op zeg, hoe ver ben je nou, je ziet nog niks kan je toch geen dikke pens hebben. (ik denk ook dat het niet van vruchtje etc is maar van de darmen die toch wat trager werken schijnt)

Ik kan ook mijn buik niet meer inhouden.

Lief van de dame dat ze je even belt, ik ben benieuwd.

Oh Tess, wat ontzettend k*t. Helpen pijnstillers helemaal niet? Kan je huisarts niet een sterk middel voorschrijven ofzo? (of de gyn?)

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess wat naar meis!! Hopelijk morgen weer de oude!! Dikke knuffel!

Sterre snap dat je het spannend vind!! lief dat ze je gaat bellen!!

6. Denise8787

Beterschap Tess, goed luisteren naar je eigen lichaam he!! Rusten!!
    Hopelijk met het stimuleren dat het dan weg is!!

7. Sterre1977

Meiden, ziekenhuis heeft al gebeld! Hartstikke zwanger! HCG was 595, vrijdag 20 december de echo, nog net voor hun sluiting! Als ze niet dicht gingen, had ik hem pas een week later, dus blij. Ik wist het natuurlijk al wel, maar de bevestiging maakt het wel echt, wauw!

8. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super sterre!

9. Sterre1977

Oh Tess wat naar meid, ik hoop zo dat het morgen beter gaat als de gonal er bij komt, heb je vandaag natuurlijk niets aan. Wil een hete douche misschien helpen? Ik heb zelf geregeld migraine en soms helpt een hele warme douche..

10. Denise8787

Ohhhh sterre echt geweldig!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!

Nu hopen dat ALLE andere gaan volgen!!!! en dat we het onderwerp kunnen gaan veranderen!!

11. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Gefeliciteerd Sterre! Ik ben super blij voor je!

12. Sterre1977

nou Denise, dat hoop ik ook zo van harte!! ech hoor, volgende jaar allemaal zwanger!!!

13. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Nogmaals gefeliciteerd en wat een prachtige waarde! Kon ook niet anders maar toch wel fijn om de bevestiging te hebben en zo'n waarde geeft ook wel wat aan.

Misschien wel leuk om te weten, dit heb ik mijn man toen gestuurd:

Zwangerschapsduur
    Hoeveelheid HCG in IU/L
    Niet zwanger
    Minder dan 5
    3 weken / 21 dagen
    Tussen 1 en 5
    4 weken / 28 dagen
    Tussen 5 en 427
    5 weken / 35 dagen
    Tussen 18 en 17.350

(ik wilde toen wel weten wat de waarde betekende op 4+1 ;))

14. Sterre1977

thanx Ivy voor het lijstje, ga hem ook gelijk naar mijn man sturen haha!

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Geweldig Sterre! Gefeliciteerd!

Ga een hete douche nemen idd.. thnx

16. Sterre1977

jeetje Kahlan, jij hebt gewoon al bijna de geslachtsecho, spannend!! heb je een lichte voorkeur of maakt het je niet uit?

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre gefeliciteerd!!

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    sterre toch fijn de bevestiging en helemaal mooi dat je nog je 1e echo hebt dit jaar :) op naar de volgende zwangere :)

tess hopelijk is snel over meid want is echt geen pretje hoor elke dag met hoofdpijn , die pieppp hormonen ook

19. Denise8787

Ben je wel nog aan het werk Tess?

20. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik heb wel een voorkeur voor een meisje, maar dat is meer omdat ik al die roze pakjes zo schattig vind ;)

Deel Deze Pagina