Ook douche helpt niets... Dokter gebeld en heeft naproxen voorgeschreven. Half 5 haalt vriend ze op. Hoop dat t helpt. Denise, ik werk nog niet. Soliciteer zo nu en dan wel maar ik kwam hier wonen en toen begonnen we aan dit traject. Niemand wil je dan.. vriend is zzp er en verdiend gelukkig goed daarom ook wel beetje bewust thuis in dit traject. Eerder wel een baan maarja dat was in mn oude woonplaats
Owww ja als dat een mogelijkheid is.. is het op dit moment natuurlijk ideaal! Beterschap en hopelijk is het snel over!!
Oew espoir spannend.ik.denk een jongentje hihi Tess Hopelijk helpen die.medicijnen snel meis beterschap
Dank je wel lieve dames!! Zit recht op dat is al beeetje goed teken. Spannend Espoir! Denk ook jongentje
Gezegend rot zeg... kan me voorstellen dat dat niet prettig is.. Gekke vraag Kahlan of iemand hier hebben jullie nog zo n extra 'hulp' stukje over van die utro bollen??? Kan ze hier nergens krijgen..... Een niet gebruikte dus hahaha
Nee sorry tess! Maar dat moeten ze toch hebben op t ziekenhuis?? Vind dat echt raar hoor dat je dat niet overal krijgt! Aaai gezegend dat is *piep* maar voor t goede doel he!!
Diddy Tess, heb wel ampullenbreker voor je. Bollen doe ik bij gebrek aan hulpstuk met mijn vinger. Iemand al iets van Espoir gehoord?
Ja stom he Denise!!! Haha jammer dames... Hop met vinger dan maar Aan de ene kant baal ik beetje van ons zkh , die voor punctie waarde bloed bepaald, gewoon hop die punctie haha.. wil zoooo graaaag.. Oh echt voel ff geen hoofdpijn yesss
Snap ik Tess, maar deze ronde gaat hem worden voor je meid!! Ben benieuwd volgende week naar je echo s!!
Thnx , altijd lieve woorden hier!! Echt prettig ff klagen soms. Vooral nu mn omgeving t haast niet weet. Heerlijk die rust zo. Ma weet t wel maar dat is anders.. Al mensen verteld Sterre?
Tuurlijk Tess, daar zijn we voor en wij mmm meiden mogen best klagen af en toe, t is ook niet niets allemaal Yep best al aantal mensen verteld, kon gewoon mijn mond niet houden... Moeder, broer, zussen, paar vriendinnetjes en wat stalgenootjes. Oh ja en twee directe collega's
Erg leuk! Zou ik ook niet voor me kunnen houden. Wil veel delen, ook verdriet als dat voor zou komen. Meiden met gonal hier????? T is toch gewoon naald er op zetten prikken en er af halen en dop pen er weer op? Pff lees de beschrijving maar dan snap ik t ff niet... Dingen zoals schroef draad en weet ik het.....
Tess de dopver af halen Naald met huls er op draaien Hoeveelheid instellen Huls om de naald weg halen Prikken 5 sec wachten Prik dr uit Kujken of jr hem helemaal goed leeg hebt (teller pp 0) Huls weer om de naald Er afdraaien en dop dr weerop Ffuitgebreid Hier ook geen hulp stukkr grbruikt Gezegend Dat brandend gevoel heb ik ook wel gehad
Dank je wel Wollfje.. is misschien simpel maar ben dan alweer zenuwachtig haha.. dus op draaien idd niet klikken.. thnx. Ga tegen 12 slapen.. heb al zoveel slaap gehad pfff