Wat vervelend voor je Sterre die hartkloppingen, en idd nu rust voor alles , werk komt wel en zo niet dan niet.. Dat heb je mooi goed! Gezellige avond dus , heerlijk ff op ruimen enzo.. Wow knaller Ivy, goed dat je mee doet , zou ik zeker ook doen.. Leuke reactie's had je hè Snippie ? Hier schoonmaak woede pff , elke dag wel maar vandaag erg haha , koelkast en hele keuken onder handen genomen.. Vanmiddag met vriend lief kerst dingetjes halen , kijken voor wat nieuwe dingen.. Morgen met nichtje van 5 naar de kerst film : Midden in de winternacht.. en zondag lekker niks!!!!! Ben echt zo blij weer begonnen te zijn met stimuleren , vorige keer voelde ik dat ene eitjes al dus ik wacht tot ik iets voel , maar ach dinsdag al echo , misschien zien ze heeeele kleine eitjes , ik hoop het..
Mooie knaller ivy! Ik heb het maar een paar weken vol gehouden, werd zo misselijk van die lucht.. Ik wil ook een beetje schoonmaak woede haha. Heb me net uitgeleefd in de super sale van z8, normaal 180 euro, nu 60
Sterre meis rustig aan met je hartkloppingen! Tess hihi lekker hoor die schoonmaak woeden. Ja hele leuke reacties! Espior dat is nou leuk shoppen!
Hier vrij vandaag en vanaf volgende week maandag wss niet meer de maandagen werken. Aan komende maandag moet ik me ziekmelden van manager. Verder dit weekend kleine man uitlogeren en manlief en ik een rust weekend in hotel hihi
Oh heerlijk lijkt me dat om zo gericht te kunnen shoppen nu je het geslacht ook weet Espoir! Ik kan niet wachten, maar nog wat vroeg... Ik wil trouwens de nipt test in Belgie laten doen, kennen jullie dat? Bij die test zien ze dus in het DNA ook gelijk het geslacht, met 10 weken dus al. Dus das al over 5 weken, maar veel belangrijker natuurlijk of het gezond is. Vind dit toch best eng gezien mijn leeftijd. Hoe zit het met andere zwangere hier, doen jullie iets van nipt test/vruchtwaterpunctie/vlokkentest etc?
Ik heb verder geen aanvullende testen oid gedaan, omdat het toch maar een kansberekening blijft. Nipt ken ik, maar is niet goedkoop en schijnt ook niet 100% betrouwbaar te zijn?
Sterrr gewoon je eigen gang volgen en je niet te druk.maken.op je werk laat ze ook maar rekening houden met jouw. Die test ken ik ook niet,wat kost dat nog dan? Ik denk ook niet dat wij dat zouden doen. Denk dat wij helemaal het geslacht niet willen weten. Blijft het voor ons ook nog een verassing. Ivy mooie test meid ik wil als het zo ver is ook mvm gaan doen. Vind wel belangrijk als het allemaal kan en.mag. Oew snippoe.fijn weekend geniet er lekker van Hier nog niet door gezet wel veel pijn afwachten nog even. Vind ook wel fijn dat iets later is.anders had ik met de 1e.echo in hun vakantie gemoeten en dan zijn ze dichy
Nou kom op ongie van Wolffje zet door! !! Espoir, lekker geshopt dus, erg leuk!! Sterre, wel Intressant te weten idd maar mijn verzekering vergoed geen combinatie test en mits risico of leeftijd wel.. en wat het kost geen idee... Ohhh heb weer verkeerd geprikt, dit x was de deca naald leeg en zat er na bloed in pfff..of dat kwaad kan? Gedoe, 2e keer nu
Sorry uh leeg geprikt in mn buik en na het uit mn buik halen zit er bloed in.. bloedde wel eens na maar nog nooit in mn lege spuit
Hier wel Met jou Gezegend? Word al spannend!? Wij 2 u naar de kerstfilm met ons nichtje van 5.. Leuk!
Leuk!! vertel me hoe die is Tess! Hier straks onze kleine man op gehaald en wij richting Hotel!puur genieten
oke nee ik heb wel is bloed gehad waar ik geprikt had maar niet in de naald, maar lijkt me geen kwaad kunnen hoor oew tess leuk!!! ben benieuwd hoe die was @gezegend hier alles rustig mag bijna weer beginnen zit op mn ongie te wachten. hoe ist bij jouw? wanneer mag jij testen? @snippie heerlijk geniet er lekker van fijn weekend
Met mij gaat het goed.. Vandaag hier en en daar wat steken. Zo een trekende gevoel... En gevoelige borsten. Maaaaaaaaar dat hoeft niks te betekenen... Donderdag bloedtest.
hoeft niets te betekenen gezegend, maar ik krijg daar toch wel hoop van hoor, ik hoop het zo!! snippie, geniet ervan! pfff...ik dacht dat het wachten tot ik kon testen lang duurde, maar het wachten op echo vind ik nog veel vreselijker. Ik voel me zo goed/fit etc, totaal niet zwanger. Heb echt nul kwaaltjes en dat maakt onzeker... maar goed, niet iedereen heeft kwaaltjes natuurlijk.. Tess leef ook helemaal met jou mee naar dinsdag haha, ben zo benieuwd of er al iets te zien gaat zijn op de echo!