ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Gezegenf blijft zeker altijd moeilijk meid, je niet gek mken proberen rusyig af te wachten

Sterre afwachten blijft altijd moeilijk je moet zelfs 8 maand wachten hiji

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Spannend Gezegend donderdag!

Sterre, dat lijkt mij ook heel erg vervelend wachten op die 1e echo.. lief dat je mee leeft, ben ook reuze benieuwd

3. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Zeker spannend gezegend, moet je zelf testen of bloedtest? En gebruik je ook utro?

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Gezegend wat spannend meis. Kan alle kanten oo.
    zo had ik precies de zelfde symthomen wanneer ik ongesteld moest worden.
    Maar ben nu morgen alweer 11weken!

Tess duim voor je meis.en schrik niet als ze niets zien.
    Dat had ik ook. Er was toen niks opmeet baar. Maar er was wel iets gaande.

sterre killing he dat wachten op de echo. Kan je vertellen dat blijft ook wel even.
    ik ga morgen afspraak maken bij een echo bureau voor in de week van kerst hopelijk hebben ze dan nog plek. Dit omdat ik geen echo meer krijg tot 6 januari en dus dan allang 12 weken ben geweest. En voor me zelf wil ik ook een echo net na de 12weken gehad hebben . Zo deed ik dat ook bij me zoontje. Ook een echo op eigen koste gedaan. Omdat ik toen zelfs met 9weken de laatste echo had.

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Idd Snippie met 5 dagen mag ik niks verwachten. Prik s avonds dus die dinsdag ochtend heb ik pas 5x gestimuleerd.
    Lekker in t hotel samen????

De kerst film was erg leuk.. (wij vonden t net zo leuk als ons nichtje Jara) hahaha

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nee inderdaad dan al helemaal niet. Dus proberen niet teleurgesteld te zijn.

wat leuk dat die film zo leuk was.
    Dan wil hem ook wel zien. De voor stukjes waren al leuk.

ja heerlijk. Lig nog lekker in bed. Zo in bad en dan ergens ontbijten hihi.
    manlief is net wakker

7. Sterre1977

Tess ik was geloof ik al 7 of 8 dagen aan het spuiten bij mijn eerste echo en niets te zien, activiteit, maar daar hield het bij op, niet te tellen en niet te meten. Dus maak je inderdaad niet gek dinsdag :)

zo, wat een druilerige zondag, bleh! ik ga maar even boodschapjes doen en dan gaan we wat klussen in huis. Eind van de middag nog even paardje longeren en dan zit weekend er alweer op helaas :(

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Idd is ook zo.. als ze maar optijd verhogen mocht er niks zijn na die 7/8 dagen..

Saai weertje he? Wij ff naar tuincentrum enz.. misschien ook ff tuincentrum osdorp , in a'dam city.. leuker als hier :)

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Klusze Sterre! !

10. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik gebruik inderdaad utro en progynova nou weet ik dat deze 2 combinaties de menstruatie tegen kunnen houden. Blijft spannend en slopend:(

11. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gister en vandaag getest met de actiontesters en helaas negatief. Afwachten tot donderdag voor de officiele uitslag.

12. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Niet iedereen maakt zo snel de hormonen aan he!
    T is nog niet uitgesloten!!

13. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat jammer gezegend maar inderdaad: de ene is sneller dan de ander met de aanmaak van HCG.

14. Sterre1977

Gezegend, zoals de andere dames ook al zeggen, niet iedereen maakt snel HCG aan, er is zeker nog hoop hoor! Mijn duimen draaien in ieder geval nog wel!! Hopelijk donderdag wel goed nieuws!

Hoe is het met de andere dames?

Hier alles prima, maar mijn man is zo ziek als een hond, de hele nacht boven de pot gehangen. Ben toch beetje bang dat hij mij aansteekt. Zou dat kwaad kunnen?

15. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

ja... tis niet voor niks dat je officieel pas donderdag mag testen van het zkh... Dus is nog hoop :)

ik ben blij als t volgende week is dat ik eindelijk mag beginnen... alleen begint t paniek gevoel weer toe te slaan...
    baal er zo van dat we geen cryo's hebben (tenminsten vorige x niet en hoogstwaarschijnlijk dus deze x ook niet)

Denk niet dat het heel erg kwaad kan Sterre.. maar leuk is natuurlijk anders.. zou dus wel oppassen! Beterschap voor man!

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Idd Gezegend, zegt nog niks! Hopen op succes donderdag.

Sterre, zal wel niet kwaad kunnen denk ik maar beetje afstand kan ook geen kwaad haha ;) Beterschap voor hem!

Denise, dat snap ik zeker van je.. hopelijk word dit een top poging!!

Hier ellende blehhh.. verkouden.. bah.. v d week al migraine en nu zit mn hele hoofd vol en dicht.. Nou ja hebben we dat gehad voor de feestdagen ;)

17. Sterre1977

Denise, snap ik, maar voor je het weet is het volgende week meid en voor je het weet lig je allweer voor de punctie! Dat je vorige keer geen cryo’s had, zegt niets. In mijn ziekenhuis zeiden ze dat het per keer best kan verschillen. Ze hadden daar een vrouw, die had hele mooie stimulatie, had 10 goede eitjes klaar liggen, zat die vent in het buitenland, hele ivf afgeblazen! Belachelijk vond de secretaresse van het ziekenhuis het toen ze het me vertelde, die vent wist dat toch. Maar goed, toen moest ze twee maanden later weer, en had ze maar de helft vertelde de secretaresse mij. Kortom, zie het als een losstaande poging en ga er gewoon weer vol goede moed voor!!

Ik houd wel even flink afstand van manlief haha en zal de play ff goed met chloor doen als ik thuis kom...zekere voor onzekere haha.

En wat je zegt Tess, ben je er voor de feestdagen vanaf! Hoe laat moet je morgen?

Pfff...zit op kantoor, maar zo geen zin!! Ik heb het al maanden niet naar mijn zin omdat wij zijn overgenomen en de een naar de ander wordt ontslagen en de sfeer gewoon k*t is, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben en in afwachting op mijn echo, kruipen de dagen helemaal voorbij

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Zegt.niks meis en ook ni met dectesten vd action niet altijd goede verhalen over gehood afwachten meid en elke dag dat je ni ongie word is dr weer een.

Sterre volgends mij kan het ook geen kwaad maar hopelijk word jij.niet ziek beter schap voor hem

Denise dat wachten blijf zwaar piep. Maar gast wel goed komen. Alles wat is gebeurt achter je laten en zie het als een nieuwe kans een nieuwe start

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Lijkt me erg vervelend voor je Sterre dat je het niet naar je zin hebt..Hoop dat daar verandering in kan komen of moet je dan echt wat anders zoeken?

Wolffje.. hoe is t met jou??

Morgen 8.10 mag ik.. lekker vroeg! Nog tips voor zware verkoudheid behalve neusspray en stomen... bahh.. traan ogen, verstopte neus...

20. Sterre1977

Dat klinkt als een flink heftige verkoudheid! Enige tips die ik altijd in acht neem zijn, goed slapen, rust nemen en neusspray, das echt een wondermiddel voor mij J ik was vorige keer verkouden, net een paar dagen na mijn terugplaatsging. Je mag geen neusspray als je zwanger bent en ik wist toen natuurlijk nog niet hoe of wat dus heb het die verkoudheid zonder mijn neusspray moeten doen (durfde de gok niet te nemen) wat een drama, kon echt niet slapen met verstopte neus.

Oh lekker 08.10 al! Zit je er ook niet op te wachten zeg maar, gewoon opstaan en hop naar het Flevo! Ben zo benieuwd of er al wat gaande is met de eitjes J

Wat mijn werk betreft, er gaat niet veel veranderen in positieve zin helaas. Door de overname gaat de een na de ander er uit. Ik heb nog mazzel, want als je zwanger bent, ben je schijnbaar beschermt. Ik zal het dus moeten uitzingen, maar dat gaat wel lukken hoor! En eigenlijk mag ik ook niet klagen, mag blij zijn dat ik werk heb. Zit bovendien op 10 minuten van huis, dus zo slecht is het ook allemaal niet. Maar ik ga wel als alles goed gaat met de zwangerschap, daarna op zoek naar iets anders. Dat wilde ik eigenlijk een half jaar terug al, maar ik vond dat niet heel handig omdat ik in de mmm zat/zit. En dit werkt weet daar alles vanaf en gaat daar wel heel netjes mee om moet ik eerlijk zeggen. Ze zien me aankomen bij een nieuwe baas, ben ik net binnen en kan ik gelijk iedere keer verzuimen door puncties en dergelijk. Dus ik verman me en zing het hier nog evel uit J. Ik werk nu full time, zou met de tijd ook graag naar 3 dagen gaan.

En wat uitzingen betreft...nog 3 kwartier en dan zit de eerste dag van de week er weer op J

Deel Deze Pagina