Dat heb je ook goed dat je t zo bekijk. Lekker dicht bij huis is ook prettig en dat ze er goed mee omgaan.. Maarja die sfeer lijkt me wel naar. In ieder geval bijna je 1e dag er op zitten... Idd vroeg bed weer in.. slapen en slapen hahaha.. Nu mag t gelukkig nog ff die neus spray maar in jou geval had ik het toen ook niet gedaan...
Ik ken het Sterre! Hier is het ook niet veel anders... alleen ik werk sinds oktober nu lekker thuis.. nog maar 1 dag in de week naar kantoor te gaan bevalt prima! maar het werk zelf heb ik toch echt wel gezien.. maar is net wat je zegt: je kunt blij zijn werk te hebben! en nu in de mmm nemen ze je ergens anders ook niet aan! Woensdag heb je weer een dagje extra vrij he gaat toch snel die weken!
Gezegend die action testen horen meer slechte verhalen over! Het is nog geen donderdag hoor!! Sterre er zijn neussprays in de winkel waar op staat dat je die gewoon mag gebruiken hihi! en buikgriep kan geen kwaad hoor. Ik heb door zw een week me eten niet binnen kunnen houden nou kleine groeit als kool tess wat spannend morgen Denise elke keer kan anders zijn meis. Maar snap je wel hoor je angst! troost je ik heb ook geen enkele keer cryo gehad en toch zwanger.
Denise wat lekker vanuit huis werken. ik ben voorlopig op de maandagen vrij! tot het beter gaat! Yeeh nog een weekje en ik ben 12 weken
ja is waar denise, woensdag weer mijn vrije woensdag (om de week op woensdag vrij) en de week daarop de vrijdag vrij genomen (voor de echo) en de week daarop Kerst, dus vliegt voorbij! Wat heerlijk trouwens thuis werken! Wat doe jij eigenlijk voor werk? Snippie ik ken ze, die neussprays die mogen, is op zoutoplossing, maar die helpen voor geen meter, ik heb altijd die met dat chemische goedje erin, dat als je ze gebruikt, je neus met 3 seconden open is. Allen die zijn best slecht, ook als je niet zwanger bent
Hoi meiden! Ik heb neusspray van Kamillosan nu, werkt wel goed hoor!! Verder groeit en bloeit alles hier ook goed. @Tess, succes morgen! @Gezegend... sterkte met het nog even geduld hebben, lastig hoor als je al negatief hebt getest, maar ik ben het eens met de andere... actiontests zijn niet de beste dus er is nog hoor! @Sterre, het wachten op die eerste echo is idd killing..... maar komt goed hoor... achteraf vliegt de tijd echt!
Dank je wel Elise!! Heb nu neus spray van bisolvon met eucalyptus.. en trachitol voor beginnende keelpijn want ook dat gaat er door komen nu.. Ben altijd voorzichtig mee en zo snel mogelijk weer vanaf want had namelijk 2.5 jaar geleden kinkhoest na een langdurige verkoudheid en kinkhoest duurde 10 weken, overgeven want t hoesten en 2 gekneusde ribben.. pfff
Pff Tess meis dat is helemaal niks! Doe je voorzichtig meis. straks warm bad/douche en dan lekker onder de wol. Knuffel
Heerlijk zo als jullie elkaar helpen echt topppp!!! Hopelijk allemaal weer snel vit en niet te veel kwaaltjes krijgen Hier auw in.mn buik MAAR vanavond als goed is aan de pil (eindelijk)
ah is het eindelijk doorgezet wolffje? Eindelijk! en wanneer komt de deca er dan bij? Hihi achteraf wel Elise maar nu...pfff geen geduld...
Aaah yes wolffje, eindelijk aan de pil!! Ivy , bedankt voor je utro hulpstukje !!! Kreeg hem vanmiddag binnen!
Dank je Sterre!! Ben al gedoucht en klaar... maar voel me super shit.. hoesten als een gek en zo hoofdpijn.. bah bah.. ff klagen hoor. Zit niet mee laatste week.. die hoofdpijn doet het hem ook maar mag geen ibuprofen helaas. Fijn wolffje aan de pil!!!
Sterre , hangt nu papier dat dokter K. Na 11.5 jaar t flevo verlaat!! Waarom staat er niet bij. Apart!
oh echt Tess!!, nou ja, was wel te verwachten, ze was al zolang afwezig, ben benieuwd wat daar gespeeld heeft!