ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Kahlan, wat super leuk, een meisje.....Yeah, nu gericht shoppen.

Gezegend, heel veel succes vandaag! Mijn duimen draaien.

Tess, sterkte met alle verkoudheid en klachten, echt balen..... gelukkig wel al een moi eerste resultaat van meting.

Wolffje, wat denk je dan bij mij?? hahahah

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Ik denk bij jou ook een meid Elise, wanneer doe jij geslachtsbepaling, of wil je het niet weten van tevoren?

3. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Gewoon bij de 20 weken echo.
    Die heb ik 8 januari. Ik wil het zeker wel weten hoor, ben ik veels te nieuwsgierig voor, hahaha!!

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Schiet ook al aardig op Elise!!! Ik denk bij jou ook een meisje!!!

Gaat hier wel wat beter, geen hoofdpijn en niet meer slap... wel kriebel hoest nog maar dat duurt altijd langer..vannacht niet gebloed nu wel weer iets maar lang niet zo erg als begin van menstruatie. T kijkt wel chemisch jeetje dat stinkt (SORRY!!!!!)

Vandaag zoizo thuis want dr liggen 3 kerels onder t huis nieuwe leidingen stadsverwarming te leggen.. net ff gedoucht gauw want nu geen warm water meer..

Spannend voor je Gezegend!!

5. Sterre1977

Gelukkig Tess, iets beter! Hopen dat je van het weekend weer de oude bent!

Ben super benieuwd naar je echo morgen Tess! Fijn dat bloeden iets minder is. Ik weet dat het vervelend is, ik dacht ook elke dag, wanneer is het nou eens helemaal weg! Maar komt echt van al die hormoonzooi!

Ik ga het flevo maar even bellen, mijn utro is op en daar moet ik mee doorgaan tot mijn eerste echo. Wel moest ik ipv 3x2 bollen, 3x1 bol doen. Dat ben ik nu dus heel langzaam aan het afbouwen. Ik heb nu ’s ochtends en ’s middags 1 bol en ’s avonds nog twee. Na het weekeinde ga ik helemaal naar 3x1. Maar vind het rete eng om te minderen en straks helemaal te stoppen.

6. Sterre1977

We gaan vanavond eten met het werk trouwens, bij La Cubanita in de stad, ken jij dat toevallig Tess? (als mede Almeerdenaar J ) En daarvoor gaan we op het werk proosten met champagne..oeps..hoop dat het niet opvalt dat ik dat niet ga nemen... Hoop wel dat ik om 20.30 weg kan, want ik wil graag de finale van Expeditie Robinsson zien J

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dat is wel een onzeker gevoel lijkt me... hoop dat ze je gelijk t recept voor schrijven.

Ken het niet maar klinkt lekker.. Woon sinds januari officieel hier dus ken nog niet heel erg veel.. Wij gaan zaterdag naar de griek in Zaandam met vrienden.. Gezellig. Dan ben ik weer beter ;)..
    Ben nu kerst kaarten aan t schrijven. Vind t wel leuk..

8. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Tess fijn dat het beter met je gaat!

Sterre Ik moest al voor test dag stoppen met die bollen.
    Maar snap je gevoel.
    en dat was niet afbouwen dat was van 3 keer perdag na 1keer 2 bollen en klaar.

gezellig zeg zo'avondje.

niemand gevoel bij mij:(

9. Sterre1977

Oh kerstkaarten schrijven, dat moet ik ook nog doen. Elk jaar neem ik mij voor om in even een spreasheetje met alle adressen te maken, maar doe het steeds niet. Dus elk jaar weer achter al die adressen aan. Pfff... Als ik van het weekend tijd heb, wil ik eigenlijk wel even een beginnetje maken..

Nou geen probleem hoor, receptje ligt morgenochtend voor me klaar, dus misschien zie ik je nog wel zitten Tess J

Oh lekker de Griek, mijn favoriet!! Ik ga altijd naar Rhodos hier in Almere stad. Die is best goed!

Ben benieuwd naar Gezegend, waarschijnlijk pas vanmiddag de uitslag? Ben in ieder geval aan het duimen!

10. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    wij doen niet aan kerst kaarten hihi!

11. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij doen ook niet aan kerstkaarten. Zo'n gedoe. Komt er wel op neer dat ik er wel een paar schrijf voor mensen waarvan ik ook een kaartje krijg en niet zo'n goed contact mee heb.

Ik wil sowiezo nog een overzicht maken met adressen, ook wel handig voor de geboortekaartjes ;).

Oh, La Cubanita, dat is lekker hoor. (hebben ze hier in het noorden ook haha, is natuurlijk een ander maar concept is hetzelfde)

Griek ben ik persoonlijk niet zo van, is mij teveel vlees.

Ik heb morgen het kerstuitje van kantoor, lekker eten bij de mexicaan. Ik ben benieuwd. (ben wel een muts, vind de mexicaan vaak teveel kaas pfff, ik maak het mezelf wel moeilijk, scheelt nu dat ik elke keer sterf van de honger haha) Wel gezellig.

Ik vind het ook spannend voor gezegend. Ik hoop het zo voor haar.

12. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    gezellig Yvi! om met die eetlust van jouw dan vast goed.

Gezegend duim voor je meis

13. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Snippie een meisje
    Elise jonge
    Hihi ik zal vanmiddag ff uitgebreid reageren

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Gezegend bij jouw.al meer bekend??

15. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    ow ja Kahlan, gefeliciteerd met je meid!

Snippie, ehhm een jongen?

Lezen jullie ook nog andere topics? Lees die net van Aster, dat is toch ook wat zeg, 19 eicellen en daarvan dan waarschijnlijk maar eentje goed genoeg. Dan ben ik echt heel erg blij met mijn score zeg. Mag je sowiezo wel blij zijn met een cryo. Het blijft toch echt een wonder hoor....

16. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Haha, ik dacht precies andersom:
    Snippie een jongen
    Elise een meisje

17. Sterre1977

Nou jeetje wat een domper! Ik vond van mijn 9 eitjes (en 8 bruikbaar) 4 bevruchtingen al niet heel denderend. Maar het kan dus nog erger, wat een domper voor haar. En inderdaad Ivy, met een cryo mag je zeker blij zijn. Ik gaf ze ook geen kans eerst omdat met een verse tp de percentages toch wat hoger ligen, maar ik ben nu toch zwanger van mijn tweede / laatste cryo.

Ik dacht ook andersom! Elise een meisje en Snippie een jongen! Maar ik ben geen medium he meiden ;)

Overigens was mijn moeder vorige week bij de paragnost. Dezelfde als waar ik 4 weken terug was en die ervan overtuigd was dat de laatste cryo ging lukken, ze wist het zo zeker. Ze had overigens heel veel dingen ook over dat ze zag dat mijn rug ooit gebroken was en nog meer hele bizarre dingen. Anyway...die bleef dus maar aan mijn moeder vragen “het is er toch echt maar 1, ik zie er 2!” ik denk echt dat ze dit fout ziet, maar ik ben toch wel heel benieuwd volgende week vrijdag!

Ivy, wanneer heb jij de eerste echo? Deze week nog?

18. Sterre1977

ah zie het al, maandag mag jij!

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Sterre , heerlijk hè de Griek , nou ik mag om 8.10 al komen zo vroeg ben je er denk ik niet ?? Haha of juist wel... Ga daarna door naar m'n oude woonplaats , nagels laten doen , had volgende week afspraak maar ja dan misschien punctie dus maar naar morgen gezet...

Denk ook echt Elise meisje en Snippie weer een jongen!!

Wat een verhaal van Aster zeg pff heftig..
    Maar horen we dan in t vu hoeveel eicellen ik had of hoe werkt dat als alles door gaat , tja ben de enige nog zonder punctie hahaha...

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Toch bijzonder allemaal Sterre! Wie weet.....

Wil ff lang douchen maar kan niet tot 15.00u geen warm water hahaha

Share This Page