ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

ja Tess, je man gaat met een koffertje met jou eitjes naar de VU en nadat hij zijn bijdrage heeft gedaan, hoort hij hoeveel eitjes/bruikbare eitjes er waren en of het zaad ok was! Twee dagen later kan je het VU bellen en hoor je of er een terugplaatsing plaats gaat vinden. Je hoort dan nog niet hoeveel, dat hoor je een dag later als je de terugplaatsting hebt!

nou ik denk dat ik nog vroeger ben haha, ik moet namelijk om 8 uur beginnen altijd, dus ik zorg dat ik om 8 uur bij het Flevo ben, dan ben ik 8.05 op mijn werk! :)

2. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas..

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Aaah gezegend meen je niet!!had ik echt.niet verwacht! Dikke knuff

4. Sterre1977

Oh gezegend, wat klote! Ik had het zo gehoopt meis!! Mag je wel weer snel beginnen met een nieuwe ICSI? Ik vond altijd wel fijn als ik dan een mislukking had, dat ik vooruit kon kijken naar weer iets nieuws!

dikke knuffel!!!

5. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Oh jeetje gezegend. Die had ik niet verwacht...

6. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja cker weten..6 jan. Gesprek met de arts kijken hoe verder..volgende week ga ik een weekje op vakantie.. Rusten,verwerken,bijkomen en weer verder.

7. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Sterkte gezegend...

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Bah gezegend jammer zeg :(... wel goed ff vakantie!

Sterre.. oke thnx voor de uitleg. Ik zit er iets voor 8 al.. met mn zenuwen.. dus wie weet tot morgen!

Ohh heb spierpijn vabln t hoesten in mn buik en voel wat kloppen haha dat voelde ik eerder bij mn eisprong altijd..

9. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Wat erg gezegend had dit niet verwacht!!
    Knuffel.

Sterre wat speciaa ben benieuwd.

Wat een naar verhaal van die eitjes.

10. Sterre1977

Lekker gezegend, even op vakantie! Geniet ervan! En daarna weer vol goede moed verder!

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Sterre, hoe was t eten??

Hier ongesteldheidskramp pfff is altijd heftig ff 5 min alles verkrampt... ook raar. Ben heeeel benieuwd morgen hoor pfff...

12. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ik blijf er toch bij snippie een jonge en elise een meisje, en sterre denk ik ook een meisje. houd me er niet op vast heb denk ik ook geen speciale gave maar toch haha.

@tess kun je na gaan wat al die hormonen met je lichaam doen dat je daar zelf de baas niet meer over bent vond ik toch wel heel (moeilijk) raar. toch wel 3 knappe kerels he :) hihi. heel veel succes morgen vroeg meis, ga op werk de pagina in de gaten houden ben wel nieuwschierig. en gewoon alles vragen hoor er bestaan geen dome of rare vragen!!!

@sterre moet je altijd nog zo lang de utro gebruiken? hoe is gesprek gegaan met mvm ? is dan niet erg dat je die bollen nog gebruikt? oeww sterre een 2 ling. ik denk bij jouw een meisje, ist wel een tweeling dan jonge en meisje. hoeveel kinderen zou je uiteindelijk wel graag willen?

@hier gelukkig de kerst kaarten weer klaar ik had me voor genomen niet zo veel te doen uit eindelijk zit ik op 74, nouwee volgend jaar alleen ooms en tantes en dan ist goed.

@ivy eet smakelijk morgen grieks vind ik nog wel lekkr maar ook niet alles hoor, niet te scherp eten he!!! :) ik lees zelf niet zo heel erg veel meer mee met andere ben hier al blij mee, heel soms als ik me is verveel komen echt veel verschillende verhalen langs soms mooi en soms ook echt zwaar shit. maarja ik had ook iets van 30 eitjes en uit eindelijk was het allemaal niks dus hopelijk deze keer wat mindern en dan goeie :)

@kahlan ja anders op ? hihi we wachten het rustig af ik ga wel even opschrijven wel benieuwd of ik gelijk krijg hihi.

@gezegend geniet even lekker van elkaar, gooi alles even achter je neer en geniet van elkaar en de december maand!! het nieuwjaar gaat ook voor jouw heeeeel veel moois brengen!!!

13. Sterre1977

Het was Heerlijk, hoewel mijn vent daar anders over denkt, ik stink nu geloof ik nogal haha.

Wat raar Tess, zijn het niet je eitjes die je voelt? Dat had ik ook na een dag of 10 spuiten.. ik ben wel heel benieuwd morgen hoor, hoop stiekem dat alles zo goed is dat ze misschien maandag of dinsdag de punctie al kunnen plannen!

14. Sterre1977

Wolfje, een jongen en meisje kan niet :) Er is namelijk maar 1 cryo teruggeplaatst, dus als het een tweeling is, dan is het een eeneiige tweeling, dus beide zelfde geslacht. Maar zelf denk ik maar een hoor en gok ook op een meid.

Gesprek met mvm ging goed hoor, zal nog ff foto'tje van mijn testje doen! Woensdag ga ik starten!

En utro hoeft eigenlijk niet bij een cryo in natuurlijke cyclus, maar ik heb een LF op het randje (9 a 10 dagen) dus als ik me er beter bij voelde, mocht ik het gebruiken. Ik denk dat ze zeggen dat ik na de eerste echo moet stoppen. Elk ziekenhuis heeft beetje eigen protocol over hoe lang doorgaan met de utro...

en jeetje 74 kaarten!! pfff...wat een klus!

15. Sterre1977

en hier mijn mvm testje!

Attached Files:

16. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Oke dat wist ik ni van de tweeling dat ze dan hrt zelfde zijn weer wst geleerd, een mooi knal test , vind top dat je het doet!!! Ald jij de utro lamger mag gebruiken en je voelt je er zelf fijn bij dan is dat het belangrijkste, het id jouw.lichaam toch.

Tess succes zo x

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Mooie test Sterre!! Zenuwen hier..wil ik nie maar toch is het er haha ..

thnx wolffje!!!

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Niet geweest Sterre? Haha

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Te vroeg geoordeeld heb je net gesproken ;)

20. Sterre1977

hihi Tess inderdaad net gesproken :) die wel een beetje zenuwachtig was, maar komt vast goed, ben ook super super benieuwd, hoop op een mooi beeld bij de echo #duimduim#

Share This Page