Hoi meiden, weekenden zijn altijd druk dus ik moest even bijlezen. Mijn vader en moeder zijn op vakantie dus naast mijn eigen paarden verzorgen we er nog 2 extra en een kat. Gisteren nog een lijstje met vragen opgesteld voor woensdag. Het is een waslijst geworden zeg maar hopelijk dat we tijdens het gesprek al wat antwoorden krijgen. @kahlan, gaat snel bij jou, hopelijk weet je woensdag wanneer je de punctie krijgt, fijn. @Wolfje, brr, als ik het allemaal zo lees over de spuiten dan vind ik het toch elke keer weer knap hoor. Lekker dat je begonnen bent, dan heb je altijd wel het idee dat er schot in de zaak komt. Ik hoor veel dames klagen over hoofdpijn, wat vervelend zeg . Ik hoop echt dat jullie snel opknappen. Combinatie van hoofdpijn en groeiende eitjes is ook niet echt prettig lijkt me. Ik zie ook wel tegen het prikken op. Mijn buik zag er de vorige keer bij de IUI al uit als een speldenkussen met de nodige blauwe plekken dat ik niet wil weten hoe het er hierna uit gaat zien. (gelukkig is de bikinitijd bijna voorbij, dat scheelt haha )
Wolffje yes ook begonnen ik ken dat die twijfel. Ik telde altijd af 1, 2tjak er in.haha Kahlan balen dat het iets trager gaat herken het van me zelf ik heb ook 3echo's gehad. Volgende zou je een datum krijgen. Ivy goed dat je een lijst hebt opgesteld en je hebt vast genoeg tijd om ze te stellen. Spannend he allemaal. Klinkt raar ik kijk zo uit naar de eerste keer prikken!! Raak nu toch wel ongeduldig maar goed is niet anders haha. Nu genieten van onze vakantie .zitten in de auto. Net nog op de val reep ebook paaseitjes zoeken in het amc gaat over een vrouw die beschrijft over haar vruchtbaarheids behandelingen. Hoorde dat het een goed boek is .dus maar aan geschaft haha
Kahlan , nou ja als ze maar goed zijn moet je maar denken.. Van de week vast een datum!!! Sterre , oké dan hoor ik t nog haha ben erg benieuwd.. Ivy , had je dat toen ook zo erg je buik? Vervelend zeg.. Hier de 1e keer niet.. Lekker wat te verzorgen gehad dus t weekend.. Snippie , die wil ik ook lezen. , heb wel de lab baby in huis en gelezen , ook interessant ... Geniet van jullie vakantie ! Vriendlief gaat morgen tot vrijdag weg , werken , dus alleen maaaar mams komt lekker woensdag en gaan we s'avonds naar de bios , gezellig , dan gaat ze donderdag weer weg.. Zit nu ff lekker in de tuin , druk geweest met poetsen, elke dag wel maar nu ff de grote dingen zoals badkamer enz, lekker fris voor als ik volgende week ff rustiger aan doe ...
@Tess, ja ik voelde ook wel het eea en dat was nog maar de IUI met drie follikels. vooral toen ze zei tijdens de echo: nou dan ga ik die grootste toch nog een keertje bekijken, kon ik haar wel slaan . Gezellig dagje van maken, altijd leuk. @snippie, hee dat is een interessant boek. Ik ga maar eens kijken of ik die ook kan aanschaffen. Ik vind het ook leuk om blogjes te lezen van mensen die in de MMM zitten. Zo herkenbaar. Die spuit, pfff. 1,2,3......oke nog een poging 1,2,3....whaha. en dat een paar keer
hihi herkenbaar, zo zat ik ook met mijn eerste spuit... 1..2..3 en snippie, ook zo herkenbaar dat je uitkijkt naar de eerste prikken! Ik vind het heerlijk om mijn koelkast open te trekken en de medicijnen te zien slinken, nu nog maar 4 deca spuiten en drie doosjes menopur. Waarschijnlijk krijg ik morgen nieuwe voorraad, maar dat maakt niet uit... Tess, lekker aan de poets, heerlijk gevoel altijd als het dan weer schoon is. Hoewel het vandaag ook wel erg lekker weer was om in je tuintje te zitten. Helaas zat ik op kantoor . Fijn dat je mams in ieder geval een nachtje komt Tess, zit je niet de hele week alleen. Moet je vrijdag alleen naar de echo of gaat er iemand met je mee? Ik ging voor de IUI altijd alleen, maar nu gaat mijn man wel mee, merk dat ik nu veel gestresster ben dan met de IUI (bang dat er niet genoeg groeit) Ivy druk weekend gehad met de paardjes Mijn paard heeft het lekker relaxed gehad, zaterdag een rustig bosritje en gisteren had hij vrij, ben alleen 's avonds ff wezen tutten. Gelukkig staan ze van maart tot november van 07 tot 19.00 op de wei, dus dan voel ik met niet zo schuldig als ik niet ga. S winters staan ze maar 4 uurtjes per dag op de paddock, dus dan moet ik wel echt gaan.. En Kahlan, niet zo hard gegroeit, maar dat maakt helemaal niet uit, kan er sowieso donderdag weer heel anders uit zien en als ze maar goed zijn toch!! Ik weet nog met mijn iui soms was hij twee echo's achter elkaar 10 mm en dan de 3e IUI was hij opeens 18 mm ofzo ( ik had altijd IUI zonder hormonen dus maar 1 ei) In ieder geval was je bms wel mooi dik geworden. Ben benieuwd wanneer je echo gaat zijn! ik ga in ieder geval voor je duimen dat je donderdag een datum krijgt en dat de kleintjes donderdag ook lekker allemaal zijn meegegroeit! Ik morgen weer om 08.10 een echo, knijp hem wel een beetje omdat die 10 eitjes vorige keer allemaal nog maar rond de 3 mm zaten. Hoop toch wel dat ze morgen richting de 10 mm gaan. Tess hoe laat heb jij je echo vrijdag? Dikke kans namelijk dat ik vrijdag mijn 3e echo heb!
Hallo! Poeh, ik heb heel wat bij te lezen! Tess, nog gefeliciteerd met je moeder en broertje! Vriendlief weg voor t werk, gelukkig komt je mams langs, en gezellig naar de bios, welke film? Elise, dat klinkt als een heerlijk weekend zeg! Helpt paracetamol bij jou? Bij mij doet dat dus echt helemaal niets he! Snippie, ik vond het eigenlijk niet zo grappig, ik heb nu nog maar 1 goede bh, een zwarte, en veel topjes waar zwart niet onder kan. Maar de bh die ik wil, hebben ze dus nergens in mijn maat op voorraad, dus ik heb hem net online besteld. Logisch hoor, dat je uitkijkt naar de eerste spuit, deed ik ook, dan heb je tenminste het gevoel dat er schot in de zaak zit! Sterre, ik heb gelukkig geen last van m'n borsten, maar ik heb ook niet zo veel om last van te hebben Ik had trouwens vanochtend ook moeite met de Deca, tot bloedens toe, dat was voor het eerst! Ik ben benieuwd naar je echo morgen, hopelijk groeit alles mooi mee! Wolfje, toch spannend he die eerste spuit! Maar nu je eenmaal begonnen bent, zul je zien hoe snel alles gaat! Kahlan, spannend hoor! Hopelijk woensdag een datum! Ivy, komt vast goed met spuiten, niet te veel twijfelen! Zo!! Ik ben weer bij En dat zonder hoofdpijn, hoe miraculeus, mag je weer aan het werk, is de hoofdpijn foetsjie! Vandaag gesprek op het werk gehad over mijn afwezigheid tijdens ziekenhuisbezoeken. Op de dagen dat ik naar het ziekenhuis moet voor bijvoorbeeld een echo, werk ik de rest van de dag thuis, om iig geen tijd te verliezen aan reizen, dat is wel fijn. Alleen mijn ene directe collega was daar niet zo blij mee volgens mij, ik kan namelijk mijn dagelijkse werkzaamheden niet thuis doen, en dat komt dan op hem een andere collega neer. Het zal voornamelijk archiveren ed. worden wat ik thuis kan doen. Maar goed, ik ga me daar ook druk om maken, mijn leidinggevende kwam zelf met dit voorstel. Verder heb ik afgelopen weekend een weekendje Brugge geboekt, het weekend direct na Kerst, vriendlief is dan jarig en dan kunnen we er lekker ff met z'n tweeën uit, ik hoop dat ik het als verrassing kan houden!
in afwachting om te starten: snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1. Ivy 1979 intake 28 aug onderdrukkende fase (lange protocol): elise start decapeptyl 18 aug wolffje start decapeptyl 26 aug (echo opt 5/9) stimulerende fase: Sterre start menopur 225 17-8 (27-8 2e echo) Kahlan start Puregon 17-8 (28-8 3e echo) Tess start menopur 23-08 (30-8 1e echo) Espoir start Gonal F 23-8 (30-8 1e echo) punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: zwanger: van het wachtbankje afgevallen:
Snippie , heb alleen iPad haha , kan dat ook via mail en dan op iPad? Zitten jullie al lekker in t huisje? Ivy, ja erg hè , bij mij zat ze ook met dat echo ding te prutsen ik zeg auww ohh sorry zat even tegen je baarmoeder, pff.., Sterre , ik ga meestal alleen naar echo's omdat vriend dan vrij moet nemen en aangezien die voor zich zelf werkt kost het hem geld , en hij wil wel hoor alleen ik zeg ben je gek , echo van 10 min en sta ik buiten , zenuwen vallen wel mee , meer rond punctie waarschijnlijk.. Vrijdag zit ik er om half 9 , mocht kiezen haha.. Hoop dat ze goed gegroeid zijn!!!! Succes alvast morgenvroeg !! Espoir , dank je wel! Nu wij nog ff vrijdag met een hoop eitjes , dat zal hier wel niet zo zijn hoor.. Uhh we dachten aan The Mortal Instruments of Percy Jackson: Sea of monsters 3D..nog ff twijfel.... Leuk weekendje Brugge , haha lastig hè verrassing voor je houden ? Lekker thuis dus , klinkt goed ipv dat reizen , alleen jammer van je collega Vanaaf weer achter gesloten deuren kijken , lekker slecht achterwerk , en het o zo flauwe Barbie , programma s waar je niet bij na hoef te denken
Sterre heel veel succes morgen hoop ook voor je dat de eitjes stukke groter zijn. Espoir nee dan is het niet handig nee. Snap dat je dan baalt. Jammer dan voor je collega als je baas er zelfs zelf mee komt dan heeft die collega al helemaal pech. Tess ja denk het wel hoor heb je ook een app voor. Ik had moon reader ofzo zo iets. Ik zou dus zondag hem even naar je toe mailen. Je kan hem dan gewoon op je iPad openen en dan downloaden zou niet perse via comp hoeven. We waren rond 14uur al in het huisje. Vanmiddag fietsen gehuurd voor de hele week en daarna boodschappen gedaan. Daarna hebben mijn mannen gerust ( manlief nog steeds veel moe door pfeiffer van vorig jaar). En lekker liggen lezen. Daarna lekker gegeten en savonds nog even naar het strand geweest. Onze zoon geniet. Daarna msnlief en ik tv gekeken nu ga ik slapen. Wat leuk Brugge. Hopelijk gaan jullie dan stiemken met zij 3tjes.
@sterre hopelijk ook snel veel mooie eitjes, en snel een mooie datum.succes vandaag @kayhlan het gaat misschien niet zo snel als je wilt, maar je eitjes kunnen wel mooi en goed rijpen das ook fijn, hopelijk voor jouw ook snel een datum @ivy heerlijk lijkt me dat de afleiding van paardrijden, lijkt me ook zo mooi om keertje te doen, heb ik ook de 1e keer gedaan allevragen op papier gezet anders vergeet ik zo weer wat haha succes morgen @snippie heerlijk geniet van je vakantie lekkers kopen is altijd fijn haha. brugge is wel mooi om te zijn hoor, mooi plekje @tess goed bezig als je je verveeld ik heb hier ook nog wel een badkamer haha, vind ik bij mezelf het meer PIEPP werk. @espoir wat fijn dat je werk zo fijn mee denkt, is wel fijn. jammer dan voor je collegas die gaan het ook allemaal wel snappen @hier net de 2e spuit gezet oeww die deed pijn :S zou met gemakt tegen morgen op zien, gisteren heeeel erg veel last gehad van harde buik, en elke keer heel misselijk
Sterre veel succes straks Tess wat fijn dat je moeder langs komt. Heel veel plezier alvast meis. Dan ben je niet zo alleen. Wolfje wat naar zeg die bij werkingen Hopelijk wordt het niet erger. En hopelijk morgen spuit beter.
Ff snel meiden, net op werk aangekomen.. bms was heel mooi zei ze en nu 10 mm. 8 eitjes die er toe doen, kleinste daarvan 12 mm en grootste 17 mm. Nog 2 van 10 mm en nog heleboel kleintjes die er niet toe doen, maar wie weet.... Morgen weer echo + bloed en punctie plannen. Ze doen liever niet in het weekend, dus proberen hem vrijdag te plannen en als het echt niet anders kan zat of zondag. Spannend, krijg nu de zenuwen hoor...
Sterre, wat een goed nieuws!! Lijkt allemaal super te gaan bij je. Waarschijnlijk zul je vrijdag je punctie dan wel hebben. Spannend!!!
Kahlan, jij morgen weer toch? Ik denk dat die van jou morgen ook ingepland wordt. Vrijdag waren mijn eitjes 3 mm en nu dus al een van 17 mm. Zo zie je maar dat je er niets van kan zeggen... Hoop wel dat die van 12 en 13 mm nog gaan groeien. Wolfje, klote dat spuiten zo ruk gaat. Ik was trouwens vanmorgen oom misselijk, heb gewoon voor het eerst in jaren weer moeten overgeven..
He Sterre, wat fijn dat het goed gaat. Zo zie je maar, sommige starten wat langzamer en gaan vervolgens als een speer . Ik hoop voor je dat de andere eitjes ook meegroeien, dan zou je een mooie score hebben. Op zich zou dat wel moeten kunnen toch?
Wow Sterre mooi zeg!! Dan waarschijnlijk vrijdag depunctie!! Zeiden ze tegen mij ook liever niet het weekend... tja wat moet dat moet.. hoop dat je waardes mooi zijn , dan mag je t nood nr bellen na 1 denk ik.. Misselijk joh wat vervelend.. Wolffje , deed t zeer ja ? Bah naar , gister bij mij eens niet gelukkig... Snippie , Je hebt vast ook goed weer nu Fijne dag dames!
Ja ze had een feestje, dus ze zat er niet op te wachten haha. Ik zei al, hoop niet dat je mijn eitjes vrijdag gaat oogsten terwijl ze nog niet rijp zijn vanwege een feestje.... Ter info voor de rest, ons ziekenhuis is in principe gesloten in het weekend.