ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre lekker gereden meis?!het is prachtig weer er voor.
    nog gelukt met de boom.

tess wat gezellig zeg. En gaaf Australië zo'n gaaf land.

Ivy ik zit al jaren bij vgz en ben aanvullend plus verzekerd. Zelfs ook al os het niet medisch de bevalling dan betaal ik niks. Net als kraamzorg is ook volledig vergoed.

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @tess das een mooie eerste echo meis kan me voor stellen dat je heel zenuswachtig bent geweest na alles wat je al mee hebt gemaakt maar deze keer word helemaal anders! op naar de 2e echo.

@elise leuk he hoe ik me zelf tegen spreek haha das zegt mijn man ook nog wel is dan zegt ik is niet zo, nou nu bewijs van wel haha. maar tis de eerste hihi. wel leuk dat je al even mag rond neuzen in zhuis

@snippie wel goed op je lichaam letten hoor, je kunt je hele leven nog werken nu even dit!! wel fijn dat de baar en arbo zo goed en fijn met je mee denken

@ivy ik zit bij achmea, vond alleen 1ding wel raar toen ik alle medicatie in zhuis kreeg hoefde ik niks te betalen via achmea en nu heb ik 2 doosjes deca opgehaald bij de apotheek en moet nu 20 euro betalen dus moet ik ook nog even achteraan bellen. soms wel moeilijk hoor met zorgverzekering wat de ene juist meer bied heeft de andere weer minder.

3. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Ivy, Ik zit bij Zorg en Zekerheid, maar wil ook overstappen, zodat ik straks optimaal verzekerd ben, dus ben ook nog een beetje aan het rondkijken.

Elise, heb je het nog gered, de zwangere dag?

Tess, ik snap dat je liever maandag had gewild, dat zou ik ook hebben, maar dr. L. weet vast en zeker wat hij doet, waarschijnlijk dinsdag omdat dan de kleintjes van 10.5 ook mooi meegegroeid zijn. Ze zeggen dat ze ongeveer 2 mm per dag groeien. Dan zouden de kleintjes dinsdag 18.5 zijn. Das vrij normaal, prima toch!. Bij mij waren ze 17.5 mm en 16 mm toen ik de pregnyl moest zetten, maar ze konden bij mij niet nog een dagje langer door vanwege weekend.

Gisteren heerlijk dagje gehad, 's morgens lekker ritje gemaakt, alleen paard schoot even weg omdat er even een mountainbiker uit de bosjes schoot. Normaal staat hij meteen stil, maar nu had ik wel iets van 10 meter nodig. Ik merk wel dat ik nu toch iets paniekeriger ben dan normaal. Maar goed, ik wil mijn rijden nog echt niet missen voorlopig.

Tess, lekker gegeten gisteren?

Snippie, ik heb je buikfoto of FB gezien, jemig hee, wat een mooie groote buik heb je al! Sta er echt versteld van dat je al zoveel ziet met 12 weken!

Nou ik ga even naar stal, moet de paarden buiten zetten. In het weekend wordt dat niet gedaan, dat doen we onderling via een rooster. Gelukkig sta ik alleen om de week ingeroosterd om buiten te zetten en niet om binnen te halen. Als je binnen moet halen, moet je namelijk poep scheppen en dat is best veel van 10 paarden die 5 uur buiten hebben gestaan :). Gelukkig gaan ze in maart weer de wei op. Als ik dan niet meer kan rijden vanwege buik, hoef ik me ook niet druk te maken omdat hij dan toch lekker op de wei staat.

4. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik heb het niet gered gisteren hoor.... was zo mo. Daarintegen maar 2 uur geslapen, was heerlijk!!

De afspraak met vriendin maar even op misschien gezet. Ik voel me gewoon niet zo fit.
    Ik ga nu eerst even koffie drinken bij de paarden en even poetsen/wandelen. Doe ik elke zondag, is zo gezellig om wel contact te houden!!

Mijn zorgverzekering is IZZ. Blijf ik ook gewoon bij. Ik moet wel de eigen bijdrage betalen van de kraamzorg, maar dat weegt niet op tegen de rest wat ze wel vergoeden.

@Tess, tuurlijk zou maandag lekkerder zijn als controle, maar ze weten vast wat ze doen! Hoe voel je je vandaag?

@Sterre, dat je nog rijd... ik heb het niet gedaan omdat ik het ook eng vond en dat voelt het paard. Doe je wel voorzichtig!!

@Snippie, heb je echt al zo een buikje? Ik ben nu bijna 16 weken. Kan mijn eigen broeken overdag nog aan. Al zit mijn zwangerschapsbroek lekkerder, maar dat staat nog niet zo ..... hahaha dus ik draag op mijn werk maar jurkjes en rokjes. Daarin zie je het wel beter, dus de reacties zijn ook leuk!

Fijne dag allen!!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
  6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hihi poep scheppen haha.

vergeet niet dit is mijn tweede he hihi

Elise goed naar je lichaam geluisterd meis

7. Sterre1977

elise, ja mijn man vindt het ook niet heel cool, maar ik heb ook al mijn hardlopen gelaten en wil rijden ook echt nog niet missen, kan straks lang genoeg niet rijden. Mijn paard is ook wel uberbraaf moet ik zeggen hoor! maar zodra ik angstig word, is het hier ook klaar hoor, hij voelt mij ook feilloos aan, dus dan is het gewoon einde oefening.

zo paardjes lekker buiten gezet, gedouched en nu even langs mijn schoonzusje en zwager (broer van mijn man) Zij is 9 maanden terug bevallen, dus wel even leuk ervaringen opdoen zeg maar :)

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dat is wel lekker Sterre alleen naar buiten doen.. toch mooi weer vandaag!

Elise, voel me wel oke vandaag. Dank je.. Jij nog niet??

Hoesten nog wel maar verder oke.. Gister gezellig wezen eten, heerlijk! Daarna foto's met vrienden gekeken die in Zuid- Afrika waren geweest en vanavond weer visite en foto s kijken maar dan van Australië.. Verder rustig aan gedaan beetje poetsen. Voel me buik wel dus neem liever extra rust dan dat die gekke hormomen weer knallen zoals 1ste keer.

9. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik voel me eigenlijk wel oke vandaag.
    vanmorgen gezellig bij de paarden geweest...
    Vanmiddag toch maar even met vriendin op stap geweest. we zijn naar het Alexandrium gereden. Ik denk daar zit een groot winkelcenrum kan ik even gaan kijken voor positiekleding. Verkopen ze het nergens.... ik was zo boos en gefrustreerd (nog steeds nu ik het weer typ) echt belachelijk.... mega grote C&A, niks... mega miss etam. niks..... H&M niks.....
    Bij prenatla uiteindelijk 1 shirtje gekocht. maar die was in de aanbieding, k vind het ander echt te duur daar.

Dus tussen kerst en oud en nieuw maar naar Utrecht om te shoppen,pfffff ik heb echt een hekel aan winkelen....

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Bij bon prix hebben ze ppk die kleding en.is ook nog leuk betaalbaar

11. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik wil graag passen. Ik ben lang en heb brede heupen, online bestellen is dus niet zo snel wat voor mij.
    Vandaar dat ik dis baalde vanmiddag....

12. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Kan ok me voor stellen zou ik ook doen.

Ik bestel altijd verschillende maten en wat ni zit stuur ik terug hihi

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik bestel ook haast niks online... lange benen (1.77) ben ik.. en heupen ook wat breder en boven kan ik weer m aan maar dat zit dan soms ook niet.. dus passen idd altijd.

Wat een geld he Elise positie kleding?? Zou ik zelf ook niet super duur willen kopen

14. Sterre1977

Succes en vooral veel plezier vandaag Ivy!!

15. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Ivy succes vandaag x

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Succes vandaag Ivy!!!!

Hoe is t verder met jullie??

Hier verder goed.. Dat hoesten moet slijten geloof ik.. En ben ongelooflijk zenuwachtig voor deze week.. voor de echo , voor t bloed en als t door gaat voor de punctie..

17. Sterre1977

Tess, snap ik, maar ik heb echt een goed gevoel voor morgen!! Dit gaat hem worden!! Fijn dat het hoesten minder wordt.

Hier thuis. Ik deed mijn jas aan en schoot me toch in mijn rug! Wel naar werk gegaan maar ademen doet me al zeer, zat echt verstijfd op mijn bureaustoeltje, dus maar naar huis gegaan. Nu plat op bed en zo maar hete douche, hopelijk helpt dat wat!!

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Oh bah Sterre dat is zo naar je rug! Hoop dat t wat helpt. Ik had toen die warmte dingen om compeed of iets? Weet niet of dat mag maar t hielp wel.. Sterkte!

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Gatver stertr hopelijk helpt de warme douche beterschap

Tess snap je zenuwen mast ik denk ook dat deze keer goed gaat komen

20. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Wanneer moet je weer Tess? Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina