Ik denk dr D. Tess, of misschien die nieuwe?? ik heb haar overigens nog niet gezien. Dr. L. is heel relaxed. Hij legt je voor hij begint uit dat je moet inademen als hij prikt en dan weer uitademen en dan gaat hij beginnen. Ik was volop met Carolina aan het kletsen dus het enige wat hij zei is "hee dame, niet zo kleppen, bij de les blijven he " ik vond vooral Carolina heel fijn, zij was echt super lief voor me en zegt je wel 100x hoe goed je het doet etc. Lely doet vooral heel rustig zijn werk. Dat werkte bij mij heel geruststellend.
Dat is wel heel prettig idd.. Ik wil proberen mn aandacht ook op iets anders te richten... Die nieuwe is idd ook erg fijn, vandaag weer gehad, ze legt alles uit en laat alles zien enzo.. fijn is dat! Heb nog 1 deca dus zou goed uitkomen vanavond de laatste haha.. Heb mezelf lekker verwend met broodje van bakkerij bart..Lekker!! Oh en als ik vrijdag punctie heb wanneer is dan terug plaatsing??
Ik ben 34 ja, nou dan heeft het helemaal geen zin. Ik dacht dat wanneer je combinatietest slecht uitpakt je dit ook vergoed krijgt. Maar eigenlijk is dat de vraag niet, ik red het niet qua termijn dus ik ga deze week ook het ziekenhuis maar even bellen voor een doorverwijzing (ook naar OLVZ) Wordt dan wel een duur grapje zo te zien. Nou ja, ik wil het ook gewoon zeker weten.
Yep maandag idd. Ik had ook op een vrijdag de punctie en je mag dan zondag tussen 9.30 en 10.00 bellen of je een terugplaatsing hebt en hoe laat. Tijdens je tp kan je vragen hoeveel bevruchte eitjes je hebt en hoe het met de rest staat. Bij mij zei ze toen dat die er ook goed uitzagen, dus ik zat niet zo in spanning om de brief van de vu, omdat ik wel goede hoop op Cryo s had. Maar goed, ik loop op de zaken vooruit, eerst je punctie
Oke thnx!! He verdorie 2 dagen vrij voor vriendlief (werkt voor zich zelf) nou ja maakt nie uiy zn opdracht gever weet het..
Ik vind het ook een hoop geld ivy, maar goed daar kom ik wel weer overheen, ik heb ook zoiets van ik wil het zeker..
Tess dat is toch echt een mooie echp ga voor je blijven duimen en dat je vrijdag fe punctie mag hebben wat een verschillende echo soorten heb je allemaal ml had ook gehoord op nieuws die vroeg ook al hoe of wat. Hier nu een week aan de pil en echt vreselijk veel pijn en erge steken in mn borsten auww doet goed zeer
Dank jullie meiden! Ben benieuwd of er groei is met dat ene dagje.. en vooral hoe mm bloed is.. Hoop zo op beter nieuws. Toen voelde ik me ook slecht ivm die waardes en nu niet dus dat is positief.
whahaha, ik heb ook 1 tattoo, maar scheet de eerste keer zo'n bagger voor het bloedprikken! inmiddels boeit me dat echt niet meer. Zeker niet bij het lab. Maar ik ben ook 1x geprikt door dat vrouwtje met die bril en dat korte haar achter de receptie, omdat er niemand anders was. Nou echt, laat je door haar nooit prikken hoor, wat een drama! je bent mooi op tijd! hopelijk word je ook beetje op tijd geholpen. toen ik nog IUI deed, waren de echo's tussen 10.00 uur en 12.00 uur, nou die liepen altijd uit, soms kon ik wel half uur wachten!
Nu had ik echo met dat zelfde vrouwtje nieuwe en dokter D. er bij.. 5 kandidaten had ik zoizo. Wel wat minder de score maar liever zo.. Dokter d. zei mocht je volgende keer weer icsi doen hogen we t iets op omdat t bij mij zoeken is naar juist resultaat. Mag 13.15 bellen.. net bloed geprikt en ze doen t hier in 1x goed altijd dus word al minder bang haha.. Ben zooooo zenuwachtig zeg..
Tess, dat is toch een hartstikke mooie score! Snap je teleurstelling wel, maar niet nodig meid, wie weet hoe je verast wordt! En kijk naar, volgens mij Elise, die had ook maar 2 op 3 eitjes (toch Elise?) en hartstikke zwanger, daar gaat het om! En bij mij zeiden ze bij laatste echo dat ik 6 had die mee deden en uiteindelijk was ik toch nog verrast omdat het er toch nog meer waren. Als je een beetje makkelijk te doen bent met de punctie, wordt sowieso alles aangeprikt! Duimen dat je bloedwaardes ook ok zijn!! Mag je 13.15 bellen? En dus vrijdag dan de punctie als bloed goed is toch?