ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Inderdaad Sterre! Na 13.15 spoed nr bellen... Haha wie weet slaap ik wel van die morfine whaha..

Wel fijn dat dokter d. ff mee keek.. altijd prettig 2x goed beoordeeld te worden haha.. ze was heel lief.. vorige keer wat stugger toen ik haar had..

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Vind haar ook wel lief hoor, ze legde vorige keer ff hand op mijn arm en zei iets van meid maak je niet te druk etc.

Als het vrijdag door gaat voor je en daar ga ik gewoon helemaal van uit!, kunnen we lekker samen zenuwachtig zijn hihi. Ik moet vrijdag namelijk ook naar het Flevo voor mijn echo, maar mis je net denk ik, ik heb namelijk om 11.15 mijn echo. Als het goed is, is jou vriend dan weer net terug met het koffertje. (die moet je na afloop weer meteen inleveren bij het Flevo en hij moet jou ophalen of kan je moeder mee vrijdag?)

Snippie, hoe is het met jou meid? Nog steeds in het ziekenhuis?

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dat is wel lief idd..

Nou ma heeft helaas geen rijbewijs en blijft dan lekker mij gezelschap houden.. wel fijn. Vriend heeft daarna kerst borrel vlak bij juis dus na 3 is dat.. als we t redden mag die gewoon lekker gaan.. Ik blijf dan lekker op de bank of moet ik bed in ? Hahaha.. Dus wie weet kan ik je blije gezicht nog zien na de echo ;)

4. Sterre1977

hihi ik ben op de bank gebleven hoor, maar waar jij je prettig bij voelt! ziekenhuis gaat je in ieder geval adviseren naar bed te gaan, en misschien had ik dat achteraf ook beter kunnen doen, want als 's avonds de morfine is uitgewerkt, voel je het toch best allemaal wel..

hihi, laten we hopen dat we allebei kunnen lachen vrijdag, jij vanwege een mooie opbrengst en ik voor de goede echo :)

5. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Ik heb ook gewoon op de bank gelegen :) En laat je maar goed verwennen! dag erna heb ik ook nog rust genomen!

Leuk sterre vrijdag, spannend!

Waarom ligt snippie in het ziekenhuis? dat heb ik gemist?

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Bloed verlies steeds Denise.. Jij vandaag weer beginnen he? Eindelijk weer voor je!

Voelt het als kramp ofzo napijn??

7. Denise8787

Jeetje! Hopelijk komt alles goed! Sterkte snippie!

Vanochtend mn eerste spuit gezet idd! Eindelijk! De angst begint nu wel echt al op te spelen... wat als het WEER niet lukt :( maja moeten positief blijven he!!

Ik vond de punctie zelf echt verschrikkelijk pijnlijk, eerste x was erger dan de 2de x trouwens.. het roesje dat je krijgt is wel echt even genieten hihi :)
    De pijn erna toen ik thuis was viel me echt reuze mee! Tis beetje gevoelig .. je voelt zeg maar dat ze in je eierstokken bezig zijn geweest.. meer napijn ja..

8. Sterre1977

Oh fijn Denise, eindelijk weer naar iets uikijken en positief zien meid! Dit wordt jou ronde hoor!! Ben jij nog eigenlijk nog naar PNO overgestapt?

Ik had het precies andersom J ik vond de punctie echt niets voorstellen, maar heb nog echt wel 2 dagen last gehad van behoorlijke napijn. Kon ook echt niets eten, na 2 happen kon er niets meer bij, dan zette mijn buik uit en voelde ik alles weer. Ik had geen roesje maar spuit morfine in bil en dat vond ik ook echt heerlijk! Het werkt al na 5 minuten en voelde me echt zo chill J

9. Denise8787

Ja ik had ook een spuit in mn bill.. een roesje noemen ze dat bij ons... weet eigenlijk niet wat erin zit..
    De laatste x kon ik echt alleen nog maar lachen... ze waren me vergeten te wegen dus toen die spuit werkte moest ik mee lopen de weegschaal op.. nou daar ging ik giegelend hahaha moest me wel overal vast pakken anders viel ik! Vond het echt leuk :D verheug me dr alweer op! hahaha!

Ja de eerste x zaten mn 2 eileiders beide aan 1 kant.. en mn baarmoeder aan de andere kant.. daardoor kwamen ze er bij de punctie niet goed bij (vraag me niet hoe ik dat gedaan heb) daarom dat het ook zo'n pijn deed de eerste x...

10. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,682
    778
    113
    Hier na de punctie zelfs nog op het terras gezeten en s avonds gebbq'ed.
    Vond het echt meevallen zover ik me kan herinneren.

Tess, spannend hoor! Enne kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit he!

Snippie hoe gaat het nu?

Denise weer lekker opweg, en vooruitkijken weer.

Sterre hoe is het met je rug?

11. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,682
    778
    113
    Ik had ook een spuit in mn bil, maar dat was zeker weten wel een roesje, want ik ben vrijwel direct in slaap gevallen. Na een half uur moest ik op voor de punctie, toen kregen ze me amper wakker..

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Fijn Denise weer de 1ste spuit , weer een nieuwe start , ga weer hard duinen voor je.

Klinkt lekker die morfine , en daar ben ik nou zo bang voor, geloof dat dat niet nodig is haha, hoop dat ik me zoals jou voel, lekker dronken hahaha..

Ga zo bellen pfffff

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    JAAAAA t gaat doorrrrr , eindelijk na 2x shit nieuws , haha kon wel huilen , was zo toe aan een keer resultaat , vanavond 21.30 pregnyl, en vrijdag 08.45 - 09.00 melden en eerst spuitje en 9.30 punctie , pff nu daar weer voor zenuwen maar goed laat het me gebeuren komt vast goed... Ze had t over zaadlozing ik zei heeft ie gister al netjes gedaan ;) t is toch puzzelen steeds wanneer hahaha

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Tesss das zeker goed nieuws meid toppiieeee!!! Op naar vrijdag. Deze keer gaat zeker beter gaat helemaal goed komen

Ik kreeg morfine via infuus heb 3x een shot gehad, ik voelde de punctie wel en sommige,waren ook wel pijnlijk maar was ook zo voorbij.zou het zo weer doen

15. Denise8787

We zullen wel moeten he !

Gelukkig Tess!! Zal aan je denken!!

16. Sterre1977

Yoehoe wat een goed nieuws Tess!!! Eindelijk!! Wij hadden ook idd 3 dagen voor de punctie nog zaadlosing en de zaadjes waren prima (voor zijn doen dan he). Ben zo blij dat je eindelijk nu voor de punctie opgaat!!

Ik moest inderdaad ook tussen 8.45 en 9 melden, weet je nog dat ze mij toen maar niet kwamen halen haha. Komt goed met die punctie Tess, echt, niet druk om maken!!

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dank jullie!!

Dames die spuit in bil kregen, pijnlijk? Haha *mietje*

18. Sterre1977

Hihi, ik vond hem wel ff auw! Maar dat weet je ;) en ik ben een pieperd hoor, maar die prik in mijn bil vond ik vervelender dan die hele punctie! Volgens mijn man was het ook flinke naald, maar je moet gewoon niet kijken! Een voordeel, je voelt het echt maar 5 seconden ofzo, dus ik zal me er niet te druk om maken!

19. Denise8787

Owwwww nee vond ik echt niet !! haha die prikjes zijn we inmiddels wel gewend... maar idd kijk echt niet naar de naald! haha want dan schrik je je een ongeluk!!!
    Toch wel grappig dat iedereen het allemaal zo anders ervaart!

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ik ga dan idd niet kijken , dank jullie ;)

Hopen dat d'r mooie eitjes mee komen, vast wel 1 haha..
    En ja iedereen maakt t anders mee.. Vrijdag kan ik mee praten ;)
    Mams komt donderdag avond al hier, erg fijn.
    Ohh als ze net als bij jou doen Sterre ga ik t ook zeggen hoor pff

Share This Page