ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Wel goed dat je dat gezegd hebt hoor Sterre! Je moet soms inderdaad goed voor jezelf opkomen.
    Gelukkig is hier alles wel in het weekend open, dus punctie of terugplaatsing in het weekend is geen probleem.

Ik ben bijna door mijn Deca heen, dus als ik nog iets langer moet wachten op mijn punctie krijg ik een noodvoorraadje mee van het ziekenhuis. Ben wel blij dat ze dat daar gewoon hebben. Puregon heb ik gelukkig nog genoeg omdat mijn aantallen wat omlaag zijn geschroefd voordat ik ging beginnen.
    Prikken gaat hier steeds rotter. Merk dat mijn buik het allemaal niet meer zo leuk vindt....
    Wel naar om te lezen dat dat bij iedereen zo is. Dagje goed, dagje slecht.... schiet niet echt op.

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Herkenbaar hoor Kahlan. Ik had gisteren een goede prikdag, maar dagen daarvoor...pffff.... Het lijkt wel of mijn buik blokkeert als hij die spuit voelt, maar nog een paar dagen Kahlan, wellicht zetten we allebei vanavond de laatste spuit en morgen de ptegnyl. Ff volhouden nog!

3. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik help je hopen sterre!!! :)

4. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat naar om te horen dat het prikken steeds slechter gaat. Is het trouwens ook mogelijk om ergens anders de prik te zetten of is dat nooit ter sprake gekomen? (misschien dat ook maar op mijn vragenlijstje zetten:p)

5. Sterre1977

Ivy,

je mag ook in je dijbeen spuiten, mij lijkt het niets, maar mijn schoonzusje vond buik niets en spoot altijd in haar buitenkant dijbeen. Omdat mijn eitjes vrijdag nog maar 3 mm of kleiner waren, had ik vandaag nog niets verwacht en had ik al bedacht ook over te gaan naar mijn dijbeen. Nu hoef ik hooguit nog twee dagen te spuiten, dus blijf ik maar bij mijn buik.

6. Sterre1977

in afwachting om te starten:

snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1.
    Ivy 1979 intake 28 aug

onderdrukkende fase (lange protocol):

elise start decapeptyl 18 aug
    wolffje start decapeptyl 26 aug (echo op 5/9)

stimulerende fase:
    Sterre start menopur 225 17-8 (28-8 3e echo)
    Kahlan start Puregon 17-8 (28-8 3e echo)
    Tess start menopur 23-08 (30-8 1e echo)
    Espoir start Gonal F 23-8 (30-8 1e echo)

punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod:

zwanger:

van het wachtbankje afgevallen:

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ohh oke snap ik hihi.

Ben blij dat de mijne altijd open is. Fm 's worde ook hele week door gedaan.

Ben benieuwd meiden sterre en kahlen.

Weet je bij ons ziekenhuis prikken z ze nooit waardes.

Hier prachtig weer inderdaad:)! Net terug van middag strand !

8. Sterre1977

Ivy, morgen de intake! ik ben benieuwd hoe of wat en wanneer je nu mag starten. Bij mij ging het na de intake best snel hoor, ik had hem geloof ik in juni, maar omdat ons ziekenhuis in juli bijna de hele maand dicht was, hield dat nog wat op. Is het al zeker dat je IVF krijgt of is ICSI ook nog een mogelijkheid? nou ja, maakt voor jou ook niets uit, proces is hetzelfde..

Heb jij hem morgen ook in de ochtend Kahlan, je echo? en vrijdag dan eindelijk Tess en Espoir voor hun eerste echo. Ben ook heel benieuwd!

Ik ga zo maar eens eten maken. Ik had eigenlijk vanavond les (met mijn paard) maar omdat ik dat echt ff niet trek na de vreselijke hoofdpijn van vanmorgen en het boven de pot hangen, heb ik dat maar afgezegd. Op zich niet zo'n ramp, het is mooi weer, dus ik ga nu lekker een relaxed bosritje maken met een stalvriendinnetje :)

9. Sterre1977

oh heerlijk Snippie, jalours!! het is inderdaad prachtig weer voor een dagje strand!

ja bij ons zijn ze snel met prikken hoor. Ook als ik met mijn IUI twijfelde of mijn streepje van de ovulatietest nog donkerder moest worden of niet was het altijd ff bloedprikken. Maar ja, ze zijn dus weekend gesloten, dat vind ik weer een nadeel. Zo heeft elk ziekenhuis zijn eigen ding!

Meiden, jullie hebben toch allemaal gewoon utro gekregen voor straks na de punctie? (Behalve Tess, die ook niet) Ik ga dat morgen gelijk vragen! vind het raar dat ik dat niet heb en in ICSI zonder utro heb ik niet zo'n vertrouwen..

Oh en Tess, ik had vanmorgen Ingeborg, heb haar gevraagd voor die extra verdoving die Lely me beloofd had, maar mooi niet:x. Ze zij dat het protocol inmiddels aangepast was en ik een fijne spuit krijg en dat dat genoeg is.. baal hier wel een beetje van, ik heb dat toen helemaal met Lely besproken, maar goed, we gaan het maar op enkel de spuit doen..

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre waarschijnlijk moet je na tp pregnyl spuiten hebben ze daar niks over gezegd?
    3keer 1500 of zo iets.

Ik krijg morfine via infus jullie niet?

Ivy spannend morgen intake veel succes!!! En spuiten mag idd ook in dijbeen.

Kahlan hoeveel is jouw waarde? Ik spuit 100

Oja sterre heerlijk een bos rit daar is het prima weer voor.

Hopelijk gaat spuiten bij iedereen snel beter of zijn jullie snel klaar!!

Nou ik ga zo ook even koken. Straks naar de vuurtoren fietsen.

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Lekker hoor Snippie t strand!! Ik heb ook geen idee wat t word of utro of pregnyl... Ben benieuwd..

Sterre , had je haar , ik vind haar opzich best aardig maar ook een beetje vreemd , ik had afgelopen 2x mager vrouwtje met bril , die was zo lief!! En wat ontzettend vreemd dat je niet meer medicatie krijg , wat is dat toch je betaald toch zelf je ziekenfonds en het is mogelijk omdat andere ziekenhuizen dat ook doen? Echt flauw.. Dus alleen de prik in de schede? Nou had liever infuusje , zie die prikken ook niet zitten.... Beetje negatief klink ik hè haha maar ben als de dood voor punctie..

Kahlan, ben ook echt benieuwd naar wanneer je je punctie hebt...

Hoe is het met de andere dames???

Hier ging t prikken eindelijk eens soepel en geen pijn, net toen ik de naald wou gaan zetten ging de deurbel echt vaak ik schrok me dood , ik kijken , waren t meisjes van verder , ik zeg dat doen jullie niet nog eens anders zwaait er wat... Tja was gewoon geïrriteerd met m'n naald al klaar en schrikken..
    Verder hier ook beginnende hoofdpijn , maar ach ik lig lekker op t bankje , vriendlief is weg dus slaap vanaaf met de slaapkamer deur dicht hahaha...
    Morgen gezellig met mams centrum in ff ijsje eten en beetje winkels kijken, s avonds gezellig blosje , zin in!

12. Sterre1977

Tess, dat is Carolina, die is super lief, veel fijner dan Ingeborg, hoewel Ingeborg is ook ok, maar heb liever Carolina!

belachelijk ja, alleen die prik in de schede! baal er flink van want net als jij, en waarschijnlijk vele met mij, knijp ik hem ook onwijs voor de punctie!!

nou ik ga hollen, lekker ritje maken, fijne avond allemaal!

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Geniet van je rit , lijkt me heerlijk paard rijden , nooit gedaan!!

Ja die is zeker lief , wat stom, hoeveel prikken krijg je dan ? Ik zat al te janken bij de tandarts haha laat staan dan.

Vraagje aan jullie , met echo s enz doen jullie dan bewust iets langs aan aangezien je bloot naar die tafel loopt? Ik dacht namelijk aan punctie weet niet hoeveel er daar zijn maar voelt zo ongemakkelijk , of ze moeten je tijdens de punctie iets afdekken ? Weet t allemaal niet , beetje eng allemaal...

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @sterre kijkk heeft mn duimen voor je goed geholpen, spannend

vraagje hoe groot moeten je eitjes zijn voor een punctie,
    ik weet dat ze 20 moeten zijn voor een mooie eisprong maar weet niet hoe groot ze moeten zijn voor een puntie

@snippie ja ik krijg ook morfine maar ik krijg de avond er voor een kalmeringspil en smorgen moet ik diclofinac nemen

@yvi heeel erg veel succes morgen ben benieuwdd

@tess ik let er niet zo op welk shit ik aan heb eerder een makelijke broek dat ik snel uit en aankleden kan, ben ook wel benieuwd of je afgedekt word met de punctie.

@hier de 2e prik deed echt pijn ja maar even goed met de platte hand de plek masseren en dan is snel over, was vanmiddag bij huisarts die gaf dat advies ook,

15. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Sterre, goed nieuws, je bent al op de goede weg voor een punctie!

Hier gaat het prikken nu ook moeilijker, heb nu ook een paar blauwe plekjes..

Ons ziekenhuis is ook in het weekend open, ze proberen de punctie op woensdag te plannen en de tp op zaterdag.

Sterre, ik heb de utro gelijk met de Deca en Gonal meegekregen.

Hier krijg je als verdoving bij de punctie een spuit in je bil, meer niet.

Tess, balen zeg, dat je zo schrok.. Ik spuit 's ochtends en vriendlief had zijn wekker niet uitgezet, die ging dus af terwijl ik wilde spuiten!

Tess, met de echo's doe ik tegenwoordig niet speciaal iets langs aan, de eerste paar keer wel, maar nu niet meer..
    Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel personen er bij de punctie aanwezig zijn? Misschien trek ik dan wel een tuniekje aan.

Zo, weer bij!

Vandaag is de hoofdpijn weer terug, gelukkig niet zo heftig, maar wel aanwezig. Ik ben daarbij ook nog eens strontverkouden, bah!
    Ik heb lekker pannenkoeken gebakken vanavond. En daarna zijn we even naar de Mediamarkt geweest voor een nieuwe laptop en een scheerapparaat voor vriendlief.

Ik zie ineens heel erg op tegen vrijdag, stel dat ik maar 2 eitjes heb ofzo?! Ik voel verder nog niets, gen buikpijn, geen opgezette buik?

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wolffje , idd dat masseren helpt zeker goed.. weet trouwens niet echt hoe groot ze moeten zijn , had de vorige keer 11 van rond de 18 en 19 mm..

Espoir , ik ben net als jij ook onzeker om dezelfde reden... bah dus jij schrok ook al zo..
    Hoop dat wij al super mooie eitjes klaar hebben liggen en ik denk echt dat wij over een week anders praten dat we niks meer voelen ;)

Heerlijk pannenkoeken hmn met pindakaas hahaha...
    Ik had bbq krieltjes van de appie mrt gehaktballetje en salade , lekker! Vriendlief zit lekker te eten met zn collega s in t center parcs restaurant haha.. zo ff lekker bellen

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre wat balen zeg alleen prik in de schede.

Tessa dat zijn twee prikken. Wat ik me weet te herinneren.
    Wat vervelend van die bel wat stom zeg!!
    Gezellig dat je moeder langs komt. Weet je al welke film :).

Mij is verteld wat langs aan te doen.
    Had ik bij de kleine man ookm of badjas mee.
    Ik had tuniek aan.

Espior wat naar van die hoofdpijn.
    Ik snap je angst. Zelfs ik heb die angst ook al had ik er altijd voldoende! Pff
    Die spuit in je bil kan morfine zijn. Dus het zelfde soort idee denk ik.
    Alleen krijg ik dus infuse.

Sterre hoe was je rit?!
    Veel succes morgen

Kahlan ook succes morgen! !

Wolffje hier gaan ze van de 20mm voor betere resultaat. Maar dat verschilt per ziekenhuis.

Xx

18. Sterre1977

ff snel egopostje dames, snippie, rit was heerlijk maar daarna kut! paard deed raar toen ik hem op stal zetten, ik dacht aan koliek, maar moest weg want moest spuiten, dus man gebeld. Die is met de spuiten naar stal gekomen (mijn spuiten dus, de deca en de menopur).

Ondertussen toch de dierenarts gebeld want paard deed echt raar. Ik had meneer zijn leuter nooit schoongemaakt, doe ik nooit, maar goed, dat smega zooi (sorry beetje onsmakelijk) was gaan klonteren en er zaten serieus twee stenen, keihard van smegma van zo;n twee centimeter in doorsnede. Meneer kon dus niet meer plassen. Toen moest ik wachten tot de verdoving uitgewerkt was..pfff.... nu pas thuis dus.. Dus nu maar snel naar bed en hopen dat ik morgen niet al te brak ben!

Oh en voor de gene die zich zorgen maakt niets te voelen, dat had ik tot vanmorgen ook niet hoor en zag er toch prima uit!! Alleen sinds vanavond voel ik mijn eieren bij bepaalde follikels. En daar maark ik me dan weer zorgen om haha, straks worden het er ineens te veel of worden ze te groot..pfff... zou blij zijn als dit achter de rug is..

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ahh wat zielig voor je paard Sterre , kan hij nu wel weer gewoon plassen dan??

De hoeveelheid die jij prikt aan menopur daar zou ik gewoon paas eieren van krijgen zo groot haha bij 150 al.. Daarom denk ik dat er nu niet veel te zien is.. Miss wel niks maar ja dat weet ik vrijdag pas..

Werd wakker van Kyra mn kat die kennelijk nu beneden de filter uit katten bak trok.. Stout dier!!! Nu weer ff slapen tot 9 en hopen dat hoofdpijn van gister aan 1 kant weg trekt..

Sterre succes zo met echo!

20. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Wat een avond Sterre! Mijn duimen draaien voor een mooie echo straks!

Bleh, ik voel me echt beroerd. Ben zo ontzettend verkouden. En dan nog die stomme hoofdpijn. .

Nou, klaagmodus weer uit!

Deel Deze Pagina