ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    oww sterre doe je nog wel sportief en dan lekke band nu alleen nog zwemen en je het de triatlon gehad hihi. wel fijn dat je fiets meteen gemaakt kan worden en dat je vanmiddag niet weer zit.

tess ik heb een half uur van te voren ook 2 grote coca cola glazen vol met ranja gedronken. ik denk dat als ik jouw was die 5 jan. zou testen.

wel blij dat ik weer bezig mag eindelijk weer beetje idee dat je verder gaat

gezegend hoe ist met jouw?

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Nou inderdaad Wolffje, hoe is het met gezegend? Al tijdje niet gezien op het forum..

Tess, het Flevo zegt half gevuld, maar in de wachtruimte bij het VU hangt een formulier dat ze graag een gevulde blaas zien. Ik werd de laatste keer om 10.00 uur gebeld, dat ik om 11.00 uur bij de VU moest zijn voor de terugplaatsting. Had alleen net geplast, omdat de vorige keren de terugplaatsing in de middag was, dus rekende er helemaal niet op haha. Dus op de fiets naar huis (zat op mijn werk) een half litertje water weg getankt en in de auto naar het VU nog een pakje sap. Moest me daar toch super super nodig!! Maar ja, kon het ook niet eruit plassen. En dan gaan ze dus met zo een echo apparaat op je buik duwen, heel fijn als je zo nodig moet... eerste wat ik na de TP heb gedaan, is ook naar de WC rennen hahaha.

Ik zal als ik jou was gewoon rond een uur of 12/13.00 naar het toilet gaan en dan nog iets van 2 a 3 glazen drinken nemen voor je weg gaat. Het komt ook niet zo nauw hoor!

3. Sterre1977

nou echt he, wilde nog de auto nemen, maar dacht, nee goed weer, ga op de fiets! nou ja, is fietsie in ieder geval weer helemaal in orde!

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Idd Gezegend hoe is het?

En Denise??

Ja ga rond 12.30 wel naar de wc en dan niks meer.. ohhh durfde je dat gelijk plassen? Ja je moet dan wel he haha.. embryo valt idd niet weg....

5. Sterre1977

Nee ik durfde dat zeker niet!! Ik zat ook echt 10 minuten daar op de wc bij de vu, ik moest zo nodig en wilde wel, maar omdat ik zo bang was dat ik hem eruit pieste, blokeerde ik zeg maar. Maar goed, ik heb toch maar geplast en hij zit nog steeds J

Oh en wat testen betreft, ik zou ook niet kunnen wachten hoor. Ik heb toen bij de laatste keer op vrijdag de terugplaatsing gekregen en 1 week later ook op een vrijdag al voor het eerst een test (bij een cryo kan je iets eerder testen dan verste tp), toen had ik een heel vaag streepje waar ik ook echt ruim 20 min op moest wachten, toen zondag weer geteste, die was echt goed te zien en woensdag de bloedtest, maar toen had ik al echt iets van 4 of 5 testen zelf gedaan J
    Dus, als je er het weekend voor de bloedtest zelf al een testje aan waagt, kan ik me goed voorstellen hoor!

En Denise, ook al paar daagjes niet gezien inderdaad..

Hier weinig zin. Ik ga vanmiddag maar eens bellen om mij aan te melden bij een verloskundige praktijk. Geen idee wanneer dat moet, Ivy, heb jij dat al gedaan? En het OLVZ ook maar eens bellen om een afspraak te maken voor die NIPT test op 15 januari. Kan mooi even onder werktijd aangezien het hier super rustig is!

6. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb me nog niet aangemeld voor de verloskundige. Ik heb eerst nog mn zorgverzekering veranderd en ga dan deze of volgende week eens bellen denk ik. (wie moet je dan kiezen? pff keuzes keuzes....)

NIPT test moet ik ook nog even voor bellen. Kreeg ik dan een verwijzing voor van het ziekenhuis naar het OLVZ.

Spannend Tess, ik vond het ook wel een heel gedoe hoor, half gevulde blaas?!? Nou ja uiteindelijk ook geplast en onderweg wat gedronken. Heb geen commentaar gehad haha.

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Haha gelukkig. Zit nu aan de ranja en 12 u laatst geplast..Hoop dat blaas snel vult! Heb ook nog flesje aa bij me... Zoooo benieuwd! Jullie horen t straks

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Nog 1 afslag wachten voor we er af kunnen maar file pffffff heb t nog nagekeken.. vast op tijd

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Vriend wist andere route zijn dr bijna. Met file noooit gered

10. Sterre1977

ik ben ook benieuwd Tess!! hij zal er wel inzitten ondertussen :)

Ik net even de stad in (ik werk in het centrum) maar pfff...wat een gekkenhuis. En volgens mij is bijna iedereen vrij, behalve ik :(

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Bericht nummer 4 haha.

Hij zit! Idd verademing vergeleken met vrijdag, hij was 5 cellig (maar zat klontje op dat betekende dat ie door deelde) dus druk bezig was.. en helaas was andere niet bevrucht. Maarja t had ook niks kunnen zijn denk ik maar..

Hoeveel cellig hadden jullie? Kreeg ook foto mee dat ie in baarmoeder zat (luchtbel en embryo)

12. Sterre1977

Niks mis mee hoor Tess!! Misschien als je een uurtje later ging, was hij 10-cellig (ze verdubbelen geloof ik per dag). Mijn emmy was 8 cellig (mijn verse) die was dus dag ervoor 4 cellig. Ik ben dus niet zwanger geraakt van mijn 8 cellige topper (mijn verse tp). Een vriendin van mij was zwanger van een 10 cellige op dag 4. Dat is hetzelfde als een 5 cellige als op dag 3, wat jij dus hebt. Het zegt dus niet zoveel, je moet ook een stukje geluk hebben! Maar volgens mij helemaal niets mis mee! Als ze geen kans zagen, had je geen terugplaatsing gehad, dus je hebt alle kans naar mijn mening J nu lekker broeden en op naar goed nieuws over twee weken!!

Balen dat de andere niet bevrucht is, maar we gaan er gewoon helemaal vanuit dat je die helemaal niet nodig zult hebben!!

13. Sterre1977

oh en die foto heb ik ook! de eerste keer kreeg ik die niet :( maar goed, dat was hem toch niet en de laatste keer kreeg ik wel die foto, die heb ik nu dus ook bewaard :)

14. Sterre1977

oh en dat er een klontje opzat wat betekent dat hij doordeelt, is volgens mij ook super goed!!!

15. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    He fijn Tess, nu lekker broeden :D. Die van mij was 8 cellig maar goed, je hoort veel verschillende verhalen dus je er niet aan vasthouden hoor. Nu twee weekjes geduldig wachten :p.

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ja jullie hebben ook gelijk.. nu idd broeden lekker warm binnen

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hier de foto ;) zal wel weer op de zij kant uploaden.. witte puntje in t midden ;)

18. Sterre1977

hihi grappig, bij mij ziet het er ongeveer net zo uit :)

Nu het ergste van alles, het wachten...pfff...dat heb ik best als zwaar ervaren. Met de cryo's viel het mee, omdat ik dan na 12 dagen al bloedtest had en zelf al na 9 dagen kon testen, maar bij die verse moest ik twee weken wachten, pfff...dat viel me zwaar. Maar goed, het is Kerst, misschien helpt het hebben van gezellig kerstdagen in het vooruitzicht om de tijd wat makkelijk te doden..

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Yeeh tess nu lekker broeden!!

Mijne was 10cellig. Maar zegt helemaal niks meis.

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Idd dat wachten is vervelend maar zeker helpt het met drukke dagen..

Woensdag komt ma hier en een vriend van ons.
    Donderdag brunch bij schoon ouders en daarna gourmetten bij vriend zn broer vriendin en kleine..
    Vrijdag met vriendin weg die bruidsjurken gaat passen
    Zaterdag wokken met familie..
    Zondag komt ma en gaan we shoppen.

Zo dat is ff mn agenda ;) druk nog dus

Deel Deze Pagina