*ik breek even in* Tess ik heb een heeel goed gevoel dus we hopen dat het uitgroeit tot een mooie baby Het is jullie zo gegund!!!!!!!
Wil al jullie lieve meiden al vast hele fijne & gezellige kerst avond/dagen wensen!!! Wij kijken all you need is love ,elk jaar! En Glennis waar ik geweest ben daarna..
Jij ook Tess, en natuurlijk voor iedereen hier op het forum hele gezellige feestdagen alvast! Gezellig All you need, dat is bij mij ook wel beetje traditie! Ik ga uit mijn werk eerst even snel bij mijn paard langs en dan vanavond uitgebreid kerstdiner met mijn mannetje! Morgen naar mijn moeder en overmorgen met de familie van mijn man. Gaan jullie nog iets leuks doen? Verder vandaag aan het werk en het is zooooo rustig, ik kan me ook niet toe zetten iets te doen op het werk...
Weten jullie dat trouwens? Als je mijn naam googled (ja, ik ging uit verveling mijzelf eens google-en haha) krijg je een directe link naar hier in het topic. Omdat ik toen mijn naam erin heb gezet. Hmmm dit maakt het voor meelezers wel heel makkelijk. En ook als een collega mij googled, zien ze gelijk hoe of wat. Ik kan het bericht nu helaas niet meer wijzigen, dus wil eigenlijk een moderator vragen of dat mogelijk is. Weten jullie hoe ik die kan benaderen?
Sterre zoek eens op Babii of DeesDees dacht dat hun dat waren.. weet t niet zeker en dan ff pb sturen
Wij wensen ook jullie alemaal pretige kerstdagen En een Gelukkig nieuwjaar En we wensen voor een ieder dat ke grootste wens maar mag uit mag komen veel liefs wolffman en wolffvrouw
Heb beetje zwaar gevoel onder in buik.. apart! Heb ik normaal als ik ongesteld word.. Zal vast niet zijn maar goed.. Fijne dagen!!!
Nou Tess, wie weet, ik had ook geen klachtjes, behalve gevoel dat ik ongesteld moest worden en dat gevoel heb ik soms nog... Wolffje, denise en alle andere meiden natuurlijk ook, jullie ook hele fijne dagen!!!
Tess ik dacht echt dat ik ongi zou worden en zie mij nu bijna 14weken!! Verder iedereen nog fijne avond. Hopelijk toch gezellige kerst lieverds!!
Poehey kerst zit dr weer op, gisteren bij schoonfam. Waar er nog een paar ruzie kregen,erug jammer maarja. Vandaag bij mn eigen fam en nu afteeparty met warme broodjes. Jullie ook allemaal leuke kerst gehad?
*Ego berichtje aan* Even snel een teken van leven Heerlijke kerstdagen gehad, niet al teveel gedaan. De vloerbedekking gereinigd in het kleine kamertje, dus op naar het verven..... Mijn buikje groeit mooi. De controle bij de gyn was ook goed afgelopen dinsdag. Voor iedereen een fijn weekend! en ik kom snel weer meekletsen *ego bericht weer uit*
Fijn Elise, dat je lekkere dagen hebt gehad en dat alles voorspoedig gaat ! Hoe is het verder bij de rest, ook allemaal een beetje leuke kerst gehad? hier wel, veel te veel gegeten natuurlijk. Vanaf vandaag maar weer heel rustig aan, geen snoep meer en 's avonds ook wat minderen maar... Vandaag lekker vrij, kantoor is dicht, maar is echt zo,n dag om in je bed te blijven liggen, weet ook nog niet wat ik ga doen vandaag..
Jammer van die ruzie Wolffje.. Eet smakelijk !!! Fijn dat t goed gaat Elise!! Suc6 met het kamertje. Lekker he Sterre zoveel eten haha.. Hier ook hoor pff. Hier verder alles goed. Leuke en gezellige dagen gehad.. Vanmiddag naar een vriendin en we gaan haar trouwjurk zoeken en passen.. Verder voel ik steeds beetje menstruatie krampen heel gek en heb ontzettend zere borsten !!! Nog nooit zo erg gehad.. Zeker door de utro???
Ja kan wel tess en ook door de pregnyl kun je veel zwangerschapsklachten door krijgen had ik ook heel veel
Oke.. Heb vorige week woensdag pregnyl gehad en kreeg maandag eeg last.. Lag tegen vriendlief aan vannacht en dat deed zelfs pijn!! Ach moet er wat voor over hebben haha..