ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

oh wat leuk Tess, jurken passen met je vriendin en wat leuk dat je mee mag!

Kan heel goed door de utro komen of doordat het misschien raak is :) Je weet het gewoon niet, dat is zo frustrerend. Ik had helemaal geen klachten en baalde daarvan, wilde ook wat symptoompjes, maar ja, dat weet je nog niet of het misschien van de Utro is. Ik had dus helemaal geen klachten van de utro en zelfs nu heb ik nog nul komma nul klachten. Ik ben in ieder geval nog steeds heel hard voor je aan het duimen Tess!!! Spannend hoor!

2. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier dames? Wolfje? Denis?al begonnen met prikken?

3. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Wat spannend tess.
    Ik ben zelf van mening dat je dan al eerder last van de pregnyl zou moeten hebben. Maar dat is bij mij zo.

4. Sterre1977

heee Gezegend, hoe gaat het met jou?

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Gezegend hoe gaat ie nu met jou???

Idd wacht wel ff af.. haha meer kan niet. Dinsdag testje gedaan om te kijken of pregnyl al minder werd idd licht streepje dus morgen weer ff kijken dan is t 10 dagen.. Wil wel zeker weten dat als ik eerder zou testen het niet daar van komt.. Scheelt zo erg met feestdagen, lekker druk! En jurken passen met vriendin was zoooi leuk maar vooral mooi.. Volgende week terug ze heeft nu al een top 6 hahaha..

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dames hoe is het?

Hier goed! Net thuis.. Gezellig wezen wokken.. Pff dacht eerst wow krijg die heftige kramp die ik 2wkn of 1 week voor ongi krijg maar nee was licht.. Voelde ook mn eierstok leek wel net als eisprong pff raar... Snel maandag 6 jan zijn

7. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gaat goed met mij dames;)
    Tess spannend voor jouw!

8. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Gezegend fijn dat goed gaat hoe zijn de vooruitzichten bij jouw?

Tess blijft elke keer weer spannend he elk steekje denk je oeww maar ik blijf voor je duimen

Hier vanmorgen de eerste deca weer gezet, een ding vind ik wel raar ik moet nu 3 dagen langer de pil slikken klopt dat,wel? En de geestdagen gingen kwa gewicht ook goed pff echt niet blij met de weegschaal vanmorgen

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Moest ik ook eerst deca en later stoppen met pil.. dus klopt wel ;)

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Oooh had erge kramp.. meestal voorteken van menstruatie.. we wachten geduldig af pff

11. Sterre1977

Dat jij durfde wolffje, ik ben er nog niet op gaan staan, eerst even rustig aan paar dagen. En dan hoop ik maar dat het beetje meevalt. Mijn schoonzusje zei al, Hee je krijgt al een buikje.... Euh.... Van het eten ja, niet van zwanger zijn hihi.

Tess, kan nog alle kanten op hoor en wel snel om nu al ongesteld te worden. Ik was bij mijn verse tp na 9 dagen ongesteld en na de Cryo na precies een week en dat is al heel snel...

12. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre Wanneer heb je de tweede echo?

Tess spannend.

Wollfje moet je ook helemaal niet doen hihi.

Hoe is het verder met jullie.

hier gaat het goed met de rust. Nog een klein weekje en ik krijg weer ene echo:)

13. Sterre1977

Fijn dat het goed gaat Snippie!! is het tussentijdse bloedverlies ook gestopt?

Ik heb 14 januari mijn tweede echo! Mits ik vrij krijg tenminste...is helaas net een klotedag op werk en mijn collega is er niet. Helaas is alleen op dinsdag zwangeren echo,s. Anders zal ik het een weekje moeten verzetten. Dan ben ik 11 weken ipv 10, maar liever ga ik gewoon 14 januari. Ik heb dan gelijk na mijn echo mijn intake bij de verloskundig.

Een week later, 22 januari heb ik de NIPT test. en dan twee weken later weet ik wat het wordt :)

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Fijn dat het weer goed gaat Snippie!!

Spannend allemaal Sterre!!

Kan idd alle kanten op maar vind t zo vervelend die kramp , heb ik dan altijd als ik ongie word maar dat komt meestal 1 a 2 keer in de week.. vaag lichaam.. Pregnyl zou nu wel uit mn lichaam zijn dit is dag 11 na pregnyl en denk dat ik pas vrijdag testje aan durf..

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Denise Hoe gaat het met jou en t prikken??

16. Sterre1977

Als ik jou was, zou ik keurig op de bloedtest wachten, maar ja dat zeg ik, wilde ook op bloedtest wachten, maar 5 dagen voor bloed, had ik al eerste test gedaan haha. Bij die Cryo daarvoor werd ik al ongesteld week na tp, dus testen hoefde niet meer.

Ik denk nooit dat je het tot vrijdag gaat volhouden Tess, hihi, maar zal het wel proberen tot ergens volgend weekend. Twee weken na je punctie zal hij namelijk wel positief moeten zijn. Ik ga zo hard duimen!!

Werd je met die laatste iui door de utro heen ongesteld?

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Haha ja pfff dat wachten ook.

Ja ik werd ongesteld op vakantie door utro heen, maar toen had ik 3x per dag 1..weet niet of dat uit maakt?

18. Sterre1977

Mwa, 3 of 6 bollen, ik kom er altijd doorheen...

Ja wachten vond ik het zwaarst van het hele icsi gebeuren

19. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Dat bedoel ik dat het goed gaat. Bloed verlies weg. Verder nog erg beroerd. Slaap elke middag.
    en kan nog niet lange stukken lopen.

sterre wat gaaf zeg dan weet je het snel. Maar dat komt door nip. Dan weet je het waarschijnlijk eerder dan dat ik het weet haha.

Tess ik teste 14dagen na punctie.

20. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre duim voor je dat je vrij kan krijgen!

Dat is voordeel van thuis zitten haha hoef geen vrij meer te vragen

Share This Page