ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Bedankt Snippie,

Maar heeft niet geholpen. Mooi geen vrij! Baal hier wel een beetje van! Als ik eens op zaterdag naar kantoor moet, ben ik ook niet te beroerd. En toen ik met 4 weken zwangerschap bij de huisarts kwam en het dringende advies kreeg om absoluut niet naar kantoor te gaan en 2 weken minimaal thuis te blijven vanwege hartkloppingen en hoge bloeddruk, ben ik ook gewoon gegaan, omdat ik vond dat ik aan mijn werk moest denken, aangezien mijn andere collega ook al overspannen thuis zat. (wiens werk ik er nu bij heb, waardoor ik weer op mijn tenen loop). Heb nu een beetje het idee dat het niet van twee kanten komt. Maar goed, ik ga het ziekenhuis maar bellen en dan hoop ik dat ze in die week nog een ander plekje hebben, anders is het helaas geen 10 weken echo voor mij.

Verder gaat alles prima hoor J ben alleen beetje boos vanwege werk. Ik heb donderdag een begrafenis, en mijn collega is er niet, dus daar zal ik ook wel geen vrij voor krijgen...zucht...

Hoe is het met jullie verder dames? Nog leuke dingen doen met oud en nieuw?

2. Sterre1977

En Tess, jij de eerste wachtweek erop zitten! Die vind ik meestal nog wel meevallen, vind die tweede zwaarder, hoewel die bij mij altijd kort was omdat ik altijd in het begin van mijn tweede wachtweek al ongesteld werd. Maar, we gaan ervan uit dat dat bij jou niet gaat gebeuren hoor!!! Ik duim nog steeds heel hard dat het raak is!! Voel je alwat dingen?

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wat onbeschoft allemaal Sterre.. Ze denken ook echt totaal niet aan jou terwijl jij wel aan hun denkt. Dat is ook wat dat je dan de echo voorbij moet laten gaan.. en een begrafenis nou dat is helemaal wat......

Behalve zere borsten voel ik niks!! Gelukkig zit oud&nieuw er tussen dus dan weer 2 gezellige dagen die voorbij gaan snel...

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre wat een mensen zeg even netjes gezegd!!!
    Beetje te gemoed komen kan dan ook wel helaas doen ze dat niet:(!
    Ik duim voor je meis dat je toch nog ergens anders die week kan.
    Knuffel

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Met oud en nieuw gaan we naar mijn zwager en schoonzusje.
    Ik ga dan tussen door wel slapen samen met de kleine man anders hou ik het denk ik niet vol! maar vonden het anders zo saai met oud en nieuw thuis.

6. Sterre1977

Oh tussendoor een tukje zou ik morgen ook wel willen J ik heb geen kwaaltjes, behalve moeeeeeee. Helaas moet ik morgen de hele dag slapen, dus een tukkie zit er niet in. Als ik uit mijn werk kom zit mijn visite (mijn zusje en haar vriend) er al. Dus ik ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden J

Nou voor de begrafenis wel vrij, dat was zowaar geen probleem. Had liever vrij voor mijn echo J. Nou ja, wie weet als ik bel 6 januari hebben ze nog een andere mogelijkheid die week, ik hoop het maar... Ik snap mijn baas ook wel, het is een hele lastige dag die 14e omdat wij een bijeenkomst hier hebben, maar ja...ik wil natuurlijk ook gewoon mijn echo!

Tess, lastig he die kwaaltjes, je weet gewoon niet wat je ervan moet denken. Ik zou zeggen goed teken,maar ja..je weet het gewoon niet...nog maar even geduld.

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Mijn zwager legt matras voor me neer :)!en zoonlief gaat in camping bedje.
    ik slaap nu ook tussen de middeldag.
    Als ik dat niet doe komt me eten en s,ávonds sowieso uit.

ja begrijp dat je liever die echo hebt. Hoop echt dat het lukt.

8. Sterre1977

hihi ik bedoel helaas moet ik morgen de hele dag werken...

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Sjonge wat een drama in de stad.. Ma kwam shoppen maar goed ze woont hier niet dus moest nu wel overal in.. primark half uur in rij gewacht hahaha.. t is dat mama het is ;)

Vanaaf lekker niks doen en morgen gezellig met schoonfamilie en nieuwjaarsdag lekker gourmetten met vriendlief..

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ik heb nog even na gekeken ik moet ook 2 dagen langer door met de pil maar begin ook 2 dagen later met de deca

@sterre ik wou dat zelf graag omdat ik ook met de deca begon wil ik mn gewicht beetje in de gaten
    houden alleen jammer van de december maand haha. je hebt nog heel wat echos staan wel shit dat je
    er geen vrij voor kunt krijgen, kun je ook niet tussendoor ergens even je pauze verschuiven?

@snippie fijn dat beter met je gaat, maar nog wel rustig aan doen hoor. pregnyl geven ze wel 14 tot 16 dagen voor toch voordat het uit je lichaam is?

@tess wel fijn al die feestdagen er tussen gaat de tijd hopelijk mooi snel

@hier met oud en nieuw bij mn ouders daar is mn broertje ook en mn oom en tante heb 3 staatsloten gekocht SLECHTTT!! haha en ben nu nog druk met oliebollen bakken. ik moet zeggen kon de laatste week heeel slecht slapen nu met de deca gaat dat gelukkig weer goed fijne jaarwisseling allemaal

11. Sterre1977

Jeetje wat goed Wolffje dat je zelf gaat bakken! Mijn mannetje gaat vanmiddag fijn 2 uur in de rij staan bij de lekkerste bollenkraam van Almere, zo slecht is het nog niet dat ik moet werken J..

Mijn allerliefste collega’tje wil voor mij werken de 14e!! Dus probleem opgelost! Tussendoor had niet gekund. Ik heb om 11.00 uur mijn afspraak in het ziekenhuis. Het ziekenhuis ligt op 1 km van mijn werk, dus ik had al met al een half uur weg geweest, maar van 9 tot 12 is er bestuursoverleg wat genotuleerd moet worden en van 12.00 – 16.00 uur kick off waar ook het nodige voor moet worden gedaan. Maar gelukkig komt mijn collega’tje voor mij werken. Ik kan dan ook mooi mijn afspraak om 12.00 uur voor de intake bij de verloskundige gewoon door laten gaan!

Ik zat trouwens gisteren op de verjaardag van mijn moeder. Wist heel de familie daar dus al dat ik zwanger ben, heel fijn! Goh zij er eentje, je groeit al lekker!! Ik krijg dus al een buik, maar niet omdat ik zwanger ben, maar omdat ik 5 kilo ben aangekomen sinds mijn terugplaatsing. Ik ben namelijk vanaf toen (22 november) gestopt met hardlopen. Tel daarbij de feestdagen, dat doet me niet echt goed L Baal er flink van, dus als je dan hoort, je groeit al flink, word je niet heel blij.

Vervolgens was alle visite weg, maar kwam er na het eten nog 1 ander stel. Die wisten nog niets zij mijn moeder. Dus ik zeg, nou, als de hele familie het al weet, vertel het hun dan ook maar. Dus ik vertel het en die vrouw zegt “oh wat fijn, is toch niet niets zo’n traject en na die twee mislukte pogingen fijn dat dit raak is”. Dus mijn moeder probeert nog te redden en zegt tegen die vrouw “ik heb niets gezegd tegen je hoor, hoe weet je dat’ en die vrouw “jawel, dat heb je me allemaal verteld!”. Lekker, mijn moeder heeft dus heel die familie verteld over ons ICSI traject, terwijl dit zeer vertrouwelijk aan haar verteld is, wij willen ook echt dat dit niet uitgebreid bekend is. Baal hier best wel van, ben ook echt teleurgesteld dat je eigen moeder dat gewoon doorverteld.

Nou dat moest ik even van mij afschrijven J

Verder wens ik jullie alvast een hele gezellige jaarwisseling vanavond en ik hoop natuurlijk dat 2014 al onze wensen waar gaat maken!

12. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Dat is zeker erug jammer van je moeder, juist je moeder die je in vertrouwen zou moeten kunnen nemen. Jammer meid. Mijn ma weet alles van de 2e poging nu maar ik durf te,wedden dat ze zelfs mn pa dr niet over verteld. Die kan namelijk niet zo goed zijn mond dicht houden. en mn oudste schoonzus,weet ook een klein beetje want die loopt ook in het zhuis,en is raar als we mekaar dan tegen komen.

Hier nu een half uur aan wachten op appelflappen vd bakker voor mn mannetje vindvhij zo lekker hihi. Heb jij geluk stere dat je man gat staan wachten hihi werk ze nog even

13. Sterre1977

Thanks Wolffje, nog maar even gelukkig! om 14.30 trek ik de champagne open! (we zijn maar met zijn 6 en) niet voor mij uiteraard en om 15.00 uur sluit ik de toko!

Fijn dat je er op aan kan Wolffje dat mams haar mond houdt. Overigens zijn we ook al door iemand (een bekende) gevolgd in het ziekenhuis, die zag ons en moest even ons volgen om te zien naar welke afdeling we gingen, vervolgens het schoonzusje van mijn schoonzusje gebeld of die wist wat wij op fertiliteit deden. Die heeft vervolgens weer mijn schoonzusje gebeld die voor blok stond en bevestigde. Ik vind dat zo irritant! respecteer gewoon iemand zijn privacy.

Wij weten wel, mochten we nog ooit dit traject doen (in principe willen wij maar 1 kind, dus ervanuitgaande dat dit gewoon allemaal goed blijft gaan, gaan wij nooit meer traject in) dan zeg ik het tegen niemand meer!

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wolffje wat goed datbje zelf bakt hihu.
    ik heb 14dagen na punctie getest. Dat mag je zien als nod pregnyl is was toen dus al uit me bloed.
    ze geven 10dagen voor pregnyl. Zeker geen 16dagen en had sowieso een knal test geen vlaag streepje dus was zeker gren pregnyl. 14dagen na punctie bennjeook pprecies 4weken.

sterre wat lief zeg van je collega!!

wat vervelend zeg dat je moeder makkelijk der mond voorbij praat!!
    Zo iets vertrouwelijks. Als je wilt dat mensen het wel wetennis het aan julkir en niet aan jouw moeder!!

Hopelijk blijft dit gewoon goed gaan. Dan hoef je tenminste niks te zeggen. Wat erg zeg van dat je gevolgd bent!!waar haalt die het lef vandaan!!

Hier weten veel mensen van icsi. Maar datvis onze eigen keuze.

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    bah wat een domme mensen bestaan er Sterre en dan druk ik me hier netjes uit.. Waarom kunnen ze je niet lekker laten gaan en zich nergens mee bemoeien , dat is t enige waar ik nu geen last van heb , niemand kent mij hier..

Maar mijn moeder verteld ook nooit wat , m'n vader woont ergens in Dordrecht maar heb ik al sinds de scheiding van m'n ouders nooit meer gezien , sinds 2006, eikel........ Dus die bel ik ook echt niet zelfs niet als ik een kindje zou mogen krijgen.

Hier verder alles oké, ga zo lekker douchen en dan naar de schoonfamilie.

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Omdat wij zo dan weg zijn wil ik IEDEREEN alvast een heel Gelukkig , gezond & liefdevol nieuwjaar wensen, dat ieder z'n wens mag uitkomen en er veel baby's geboren mogen worden!! Xxx

17. Sterre1977

Dat vind ik een hele goede wens voor 2014 Tess! Veel plezier vanavond!

18. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Jullie ook allemaal de beste wensen! Dat al onze dromen uit mogen komen!

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat dromen mogen uitkomen veel liefs

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Happy Newyear dames!!!!

Ben al wakker sinds 9.. 4 u lagen we in bed.. 1ste jaar geen alcohol maar dat had ik ook niet hoeven laten had gister steeds kramp.. Weet bijna wel zeker dat mn ongi komt volgende week..

Gezellig gehad iedereen? Wij wel!

Deel Deze Pagina