ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Nou moest mn utro bollen nog gebruiken en voelde wat dus ging kijken en zag wat roze in mn inlegkruisje bah.. komt dus 1 deze dagen mn ongie.. Normaal breekt het gelijk los maar denk Door utro.. en heb ze net wel weer gebruikt.. weet nie of ik dan stoppen moet want ons ziekenhuis is dicht tot 6de

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Tess nog wel door gebruiken hoor als noh niet echt door breekt!!! Hebbrn jullie geen spoed nummer? Ik blijf hopen en duimen dat het niet door zet x

3. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Tess, ik wil niet je hoop ontnemen, maar dat klinkt niet heel positief :) Ik moest echter bij het Flevo wel doorgebruiken, toen ik de eerste keer belde dat ik roze had, moest ik gewoon tot de bloedtest utro blijven gebruiken. Alleen ik voelde echt dat ik ongesteld moest worden, had ook krampen, maar dat werd door de utro tegen gehouden en voelde niet fijn. Dus ik had een test gedaan en toen gestopt. Pas toen brak het echt goed door.

Maar goed, beleid Flevo is doorgebruiken tot test of tot helderrood (alleen bij mij wordt het nooit helderrood tot ik stop)! en wie weet, bloed is niet altijd einde oefening, dus ik blijf toch gewoon nog even voor je duimen hoor meid!!!!

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    De hoop had ik al opgegeven bij die hevige kramp.. dus had ook niet echt gevoel dat t was gelukt.. Ik
    K blijf idd dan door gebruiken aangezien ze tegen mij hetzelfde zouden zeggen.. Had ook niet die mega kramp als anders maar wel kramp en vorige keer met escape iui kwam helder rood gelijk maar afwachten.. Krijg je dan eerst weer heel gesprek Sterre hoe en wat of mag je gelijk nieuwe planning?

5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    breekt weer ff in. ...

kan ook de innesteling zijn;)
    ik duim nog ff verder..

breekt weer uit ....

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Ik had bij mij dat het snachts echt door brak omdat,er dan langere tijd tussenzit, kan einde zijn of innesteling blijf shit dat afwachten en het onbejende

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Lief jullie meiden! Ik laat het natuurlijk weten..

Vriendlief is lekker vrij tot na t weekend dus gezellig avondje samen!

8. Sterre1977

Geniet in ieder geval van je avondje samen Tess!!

Mocht het mis zijn, dan moet je helaas eerst een evaluatie gesprek. Had ik toen ook voor ik met mijn Cryo s verder mocht na mislukte verse tp. Ook als ik voor icsi 2 had gemoeten, eerst weer evaluatie. Bij mij duurde het gesprek echt 5 min, stelt niks voor. Je kan daarna gelijk door naar de balie om planningsgesprek te plannen. Planningsgesprek geen wachttijd, maar voor het evaluatiegesprek moet je vaak wel een week of 4 wachten. Maakt op zich niet uit, je moet namelijk eerst 1 rustmaand voor je weer mag. Ik moest ook maand overslaan voor ik met mijn Cryo s mocht beginnen.

Ik zou wel, als het nu doorzet, meteen maandag het evaluatiegesprek inplannen!

Ik vind het in ieder geval heel naar Tess, dikke knuffel!

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Dikke knuffel tess!!

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dank je Sterre! Dat weet ik waar ik rekening mee moet houden..

Dank je Snippie.

Denise, hoe was jou fm maandag??

11. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Dikke knuffel Tess.... hopelijk zet het toch niet door.....

Voor iedereen de beste wensen voor 2014! Dat alle dromen waarheid mogen worden.

Ik ben wel een beetje het overzicht kwijt.... hopelijk kom ik er weer snel in.

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dank je Elise!!

Niks doorgezet niks gezien, meestal gebeurd dat bij mij als ik erg druk ben en ineens komt het vaak..Maar heb wel hoofdpijn pff...

13. Sterre1977

Nou toch nog ff spannend Tess!! Ik had trouwens ook onwijs hoofdpijn paar dagen voor ik ongesteld moest worden maar zwanger was!! Dus kan ook positief zijn!

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Blijf duimen tess!!

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Bah die spanning haha..

Ben nu onderweg m'n vriendin die vanavond haar 6 overgebleven trouwjurken weer gaat passen.. Ben benieuwd naar haar keus.

16. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Hoe is t tess??

En hoe is t met de rest?
    Nu ik vakantie heb is wat lastig op mn gsm... sorry...

17. Sterre1977

Ben je al aan het stimuleren denise?

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Gaat goed maar ben meer benieuwd hoe t met jou is????

Hier tot zover goed..

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Tess gelukkig dat goed gaat!!

Denise hoe was je echo?

Gezegend hoe nu vrrder bij jouw?

Hier volgende,week woensdag as de,start echo duurt nog zoo lang

20. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Ja gaat wel goed :) heb lekker vakantie gehad.. ben wel heel snel vermoeid maar ja kan nu al mn rust pakken hihi heb dus ook niet veel gedaan..
    Maandag echo gehad en ben sinds woensdag aan t stimuleren met 450 eenheden, woensdag moet ik weer terug voor echo om te kijken hoe de eitjes groeien en dan is de verwachting maandag 13jan de punctie! Spannend weer allemaal :)
    Ben zo benieuwd waar we volgend jaar allemaal staan.. kan nog alle kanten opgaan voor mij iig! Wie weet zit ik volgend jaar met een tweeling met de feestdagen of we staan op een adoptie lijst.. maar niet te veel aan proberen te denken en beetje leven van dag tot dag :) we doen ons best iig!

Wanneer ga je testen tess?

Deel Deze Pagina