ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Idd Gezegend! Hoe is t met jou?

En de rest van jullie??

Merk wel dat ik erg baal en tegen t wachten op zie...
    Denk zelf dat ik op volgende menstruatie moet wachten en dan misschien aan de pil mag? Of weer maand later pas.. hoop echt komende keer aan de pil...

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Tuurlijk Tess, kan me zo goed voorstellen, ik was ook altijd echt wel heel verdrietig na een mislukte TP. En als die modus voorbij is, wil je graag verder en dan weer dat wachten, vreselijk inderdaad, maar houd moed hoor meid! morgen meteen bellen voor evaluatiegesprek en daarna een planningsgesprek. Ik heb geen idee, ik moest echt een maand overslaan, maar dat was voor een cryo. Ik hoop gewoon dat je lekker snel weer kan starten!!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess snap je helemaal meis.

Helaas is overal een maand rust verplicht na een verse terugplaatsing.
    Omdat je veel hornonen gebruikt hebt.

bij cryo mag je inprencype gewoon steeds elke cyclus doen. Dus na de rne cryo terugplaatsing mag je meteen volgende maand door naar de andere.
    Maar dat mag dus weer niet als je van een verse terugplaatsing komt.

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Maar wanneer ik ongesteld word volgende keer en dan aan de pil mag dan in principe toch wel? Ik ga morgen gewoon ff naar t zkh dan kan ik gelijk afspraak plannen , liever persoonlijk ff.. schepen ze me misschien minder af haha..

Na TP ook geen hoofdpijn gehad maar nu wel weer elke dag sinds menstruatie..

We kijken lekker boer zoekt vrouw vanavond en dan kijk ik tv in bedje en vriend optijd slapen na een weekje vrij te zijn geweest..

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ja dan mag dat wel lijkt me ik weet dat niet want hoefde niet aan de pil dus geen ervaring mee. Morgen gewoon even bellen dan hebbje trouwens al een maand rust gehad hoor!!
    Je bent dan al een maand verder.
    kijk wat sommige zouden willen is meteen verder bijvoorbeeld na negatieve test meteen zodra ongi door breekt weer eerste spuit. Dat mag dus niet.

geniet lekker van je avond meis!! Knuffel.

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Bij ons is zelfs 2 maand rust dat duurde echt een eeuw voor het gevoel.

Niemand naar de hhb en of negenmaandenbeurs?

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wanneer begint die beurs?!.

Ik mag er niet heen tenzij in rol stoel haha.

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Oke ben benieuwd wanneer evaluatie.

Jaaaaa ik ga met ma naar hhb, vorig jaar voor t eerst geweest.. welke dag nog geen idee.. 9 maanden doe ik niet pas als ik zwanger zou zijn

9. Sterre1977

Yep zowel naar de hhb als de 9 maanden beurs, zin in!!

Je hebt gelijk Tess, ff persoonlijk regelen hoor!

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Eind feb. Ben vorig jaar ook geweest bij allebij samen met ml die gaat dit jaar ook mee, kheb dr,wel weer zin in. Kneem denk ik wel een grote rugtas mee hihi

Hier ernsige ongie pijn

11. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Wij gaan zaterdag de 22e

12. Sterre1977

wij moeten nog even kijken, de 22e of de 23e gaat het worden! Vond je het wat vorig jaar Wolffje? ik vind de huishoudbeurs altijd wel beetje tegenvallen, vind altijd het leukst die "vreethal" haha...

13. Sterre1977

Tess, succes zo in het Flevo, hoop dat je snel je evaluatie afspraak in kan plannen!!

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Goedemorgen..

Moest zoizo bloed prikken om te kijken of er ook geen hcg geweest was en zoizo voor dat ik door mag.. Wat is Anneke lief zeg Sterre! Heb ook mn situatie uitgelegd dat ik thuis zit en dit nu eerst voor ogen had ipv werk (omdat ik al aantal keer ben geweigerd en ik toch moet zeggen van het traject) en ze zei dat alles vol zat maar ze haar best ging doen dat ik deze week op een lege punctie plek een evaluatie en misschien planning al krijg.. zo lief! Ik mag dan vanmiddag bellen en hoor ik het van haar.. maart was nog leeg dus voor icsi dus t kan wel! Daarom beter ff zeggen dat bespaart mij misschien wacht tijd

15. Sterre1977

Tess,

Ja Anneke is echt super lief!! De laatste keer ben ik natuurlijk wel gewoon voor het bloedprikken gegaan en toen zei ik al tegen Anneke dat ik al thuis een testje had gedaan en dat die positief was enzo. Ze vroeg toen, mag ik jou bellen voor de uitslag? Ze vond het zo spannend en en 9.15 ging ik weg bij het Flevo en 10.15 belde ze me al. Ze was toen ook echt oprecht zo blij. Ze is beetje zweverig, maar inderdaad echt zo lief!!

Ik hoop dat ze snel nog een plekje voor je hebben!!! Dat je in ieder geval deze week je evaluatie en planning kan krijgen, dan kan je waarschijnlijk volgende ongesteldheid al weer aan de pil! In ieder geval een fijn vooruitzicht!

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dat is zeker lief van haar..

Gewoon fijn dat je begrepen word dan.. en hopelijk in overleg met dokter ook want die moet dat natuurlijk goed keuren die eerdere gesprekken.. ben zo benieuwd! Kijk als ik nou 3 of maand moet wachten ga ik druk solliciteren en anders eerst onze echte droom proberen waar te maken..

17. Sterre1977

Nou dat snap ik, maar ik geef je groot gelijk om even te wachten met solliciteren tot dit allemaal achter de rug is en je lekker zwanger bent J, nu heeft het toch weinig nut...Ben benieuwd vanmiddag, hoop dat ze een plekkie heeft. Als je pas over een maand je planningsgesprek hebt, dan is de agenda misschien ook weer vol gelopen voor maart en schuift het allemaal zo op...pfff...maar ze gaan vast wel wat regelen voor je!

Wolffje en Denise, hoe gaat het met jullie spuiten? Denise, jij bent toch aan het stimuleren inmiddels? Wanneer heb je een echo om te zien hoeveel follikels je hebt?

Hier alles ok, ben lekker aan het werk! Kort weekje want woensdag weer mijn vrije dagje. Verder ben ik echt aan het aftellen naar volgende week, dan heb ik mijn 10 weken echo! En daarna dan meteen de intake bij de verloskundige!

18. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tess heb je nog cryo's? Want dan hoef je niet weer aan de pil.

Hier gaat het rustig..woensdag gesprek over de 3e icsi.

19. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Hier gaat het wel goed :) ben sinds vandaag weer aan het werk.. dat vroeg opstaan viel toch echt even tegen.. maar doordat ik 2,5 week vrij heb gehad en echt totaal geen verplichtingen had is het spuiten me dit x echt mee gevallen :)
    Woensdag mag ik weer terug voor een echo om te kijken hoe het hier binnen groeit.
    Deze week hoef ik ook maar 4 dagen, vrijdag mn roostervrije vrijdag en naar verwachting zal dan (ongeveer) maandag de punctie zijn..
    Begint nu wel echt spannend te worden nu we besloten hebben er 2 terug te laten plaatsen!

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Gezegend, had 2 eitjes en 1 bevruchting dus helaas :( ... maar succes met je gesprek!!!

Spannend zeg Denise , en wat fijn dat jullie daar uit zijn met terug plaatsen! Heerlijk ff vrij te zijn geweest dus , prikt fijner he;).

Idd Sterre ben heeeeel benieuwd of t allemaal mag.. spannend ook je echo.. t schiet op gelukkig.

Deel Deze Pagina