Tess dat is zeket fijn als je goed begrepen word hopelijk kin je snel terecht al datcwachten tussendoor is ook echt niks. sterre nog geen kwaaltjes? Hier ook woensdag eerste echp ben nu ongie hopelijk woensdzg niet meer hier ook al weer druk aan hetcwerk alsof we nooit vrij hebben gehaf haha
Oh spannend woensdag Denise! En fijn dat jullie er 2 terug gaan plaatsen. Ik had dat denk ik ook gewild bij een 3e poging, echter het VU is daar heel terughoudend in, ook al ben je 38 of ouder of 3e poging. Ik snap niet zo goed waarom, maar fijn dat het bij jullie wel kan! En over een week dan waarschijnlijk de punctie, spannend hoor, toch best snel gegaan! Ik duim voor je dat je woensdag een mooie stimulatie hebt!! Wolffje, voor jou gaat het ook alweer opschieten! Mag je dan donderdag gaan beginnen met stimuleren als de echo goed is? Met mij prima, ik voel me kip lekker. Enige kwaaltje is sinds een week gevoelige borsten. Ze liggen me in bed giga in de weg. Maar als dat alles is, mag ik toch niet klagen! Niet moe, niet misselijk, niets! Wel al 6 kilo aangekomen, ben normaal super gedisiplineerd, maar dat heb ik rond de feestdagen beetje laten varen en ben gestopt met hardlopen wat ik fanatiek deed, dus ja...dat wil wel L nu let ik wel weer goed op mijn eten, dus ik hoop dat het nu even stabiel blijft. Tess, al telefoontje terug gehad? Gezegend, ook bij jou weer schot in de zaak! Ik hoop dat je snel kan starten met je derde poging en dat het allemaal gaat lukken!!
Jaa idd.. en voor mij is het pas de 2de terugplaatsing, maar op het ziekenhuis snapte ze heel goed dat we dat wilde dus was geen discussie over mogelijk Mijn vriend heeft nu trouwens ruim 3 maanden niet meer dan 2 glazen alcohol mogen drinken van mij... ben benieuwd of het wat gaat opleveren.. wie weet krijgen we nu wel cryo's.. vorige x niet toen hadden we "maar" 1 top embryo, derest was te slecht om in te vriezen... Denk trouwens dat we allemaal wel zijn bijgekomen zo rond de feestdagen sterre haha ik durf de weegschaal niet op!! Fijn dat je verder geen klachten heb!
Nee mag na 13.15 zelf pas bellen naar t spoed nummer. Voor de uitslag ben ik niet nieuwsgierig meer datum gesprek haha.. Ik ben eigenlijk niks aangekomen of afgevallen blijf netjes rond de 77/78 al jaren maaaar doe ik mn best lukt dat ook wel.. Had wel bolle buik na die hormonen maar nu ik ongesteld ben stuk minder
Als de echo goed is woensdag dan daar meteen de spuit er bij in. Hier nog niet weer op de weegschaal gestaan kan zo al wel zien dat ok te zwaar ben haha. Hier heeft ml wel pasr biertjes gehad met feestdagen hij drinkt ander Nooit ben wel benieuwd woensdag Tess nu aan de tel denk ik
Word ook weer spannend voor jou dus Wolffje!!! Test negatief maar dat wist ik al. Maaaar ik mag woensdag al komen voor evaluatie gesprek om 09.00u en donderdag planning om 11.00u.. zooo super dat dat al kan! Iedereen vond het goed plan! En zelfs (Carolina) heeft mn punctie al op 19 maart gezet zodat ik als 1ste nu plekje heb in maart.. echt zooo lief dat ze me niet lieten wachten. Computer wou me afspraak ook niet bevestigen omdat woensdag punctie afspraak staat op 9 en nooit evaluatie maar is genoteerd !
Ahhh super Tess! Echt fijn dat je zo goed als meteen door kunt!! Word spannende dag dan voor ons 3tjes woensdag he!
Tess echt top dat je al zo gped lunt vooruit kunt kijken geeft de mens,weer hoop Jaja woensdag spannende dag ben benieuwd
Tess, wat een goed nieuws!! Niet natuurlijk dat de test negatief was, maar dat wist je natuurlijk wel L nou ja, achter je laten en lekker vooruit kijken! Op naar poging 2! Super dat carolina je punctiedatum al ingeprikt hebt! Toch iets om weer naar toe te leven zeg maar... Ik weet niet of volgende week mijn laatste afspraak is bij het flevo of dat ik nog 1x moet terugkomen voor de 12 weken echo, maar ik zal even een doos bonbons achterlaten met mijn laatste afspraak. Ik loop al sinds november 2012 in het Flevo, dus ken iedereen onderhand toch een beetje en ik vind dat ze altijd erg lief en meelevend zijn geweest, dus maar even bedankje doen!
Ben echt erg blij dat ze dat zo doen idd.. Wat super lief , dat zou ik ook zeker doen als ik jou was, lange tijd alweer hè ? Ik had Uhh aug 2012 onze 1ste intake , en wou zelf toen febr pas starten.. Dus ook al weer een poosje , zeker nu dit icsi 4 word , niet op papier natuurlijk dan 2.. Maar toch steeds met alles behalve punctie..
Jeetje Tess, jij ook alweer een tijd zeg! Wij hadden november 2012 intake en zijn toen in januari 2013 gestart met de eerste IUI. Zaad was iedere x super slecht, rond de 300.000, maar omdat hij toevallig 1x redelijk zaad had, wilden ze ons toch eerst aan de IUI. Als ik bekijk dat ik dus in een klein jaar tijd 3 iuis en 3 terugplaatsingen heb gehad, is het toch best een flink tempo! Pfff...geen zin meer, standaard, hele dag lekker aan het werk, maar rond 15 en krijg ik altijd mijn dippie. Gelukkig hoef ik dan nog maar 1.5 uur J en mijn bijrijder gaat op maandag altijd lekker naar paardje, dus ik kan vanavond heerlijk op de bank!
Denise wat spannend zeg volgende week mss al punctie. En Wollfje spannend woensdag hopelijk snel beginnen. Tess nu kan je het een soort van afsluiten he meis. wat fijn dat ze zo mee gaant en denkend zijn meis. Op naar de volgende!!dit moet hem gaan worden meis. sterre alleen maar fijn dat je nergens last van hebt. Ook al zou dat misschien wel onzekerheid mee brengen. Maar wel iets voelen is ook niet altijd fijn dus tjah haha Spannend volgende week echo!! Hier vanmorgen eindelijk gehoord waar bloeding vandaan komt. Komt doordat de placenta een stukje over de baarmoeder mond zit. kan geen kwaad maar geeft dus bij druk bloedingen!! Kleine groeit verder volgens het boekje dus doe heeft zo op het eerste oog geen last van de bloedingen. 12feb 20weken echo hihi!!
Wow Kahlan 20 weken alweer... Hoe gaat het??? Lekker Sterre , avondje thuis. Vanavond maar eens kijken of Utopia wat is..
Ja morgen alweer de echo, het gaat best hard allemaal. Hier gaat alles wel goed, mijn buik is al flink aan het groeien. Ik heb de kleine meid nog niet voelen bewegen omdat mijn placenta aan de voorkant ligt, maar volgens de vk is dat helemaal niet erg en komt dat vanzelf. Het is wel een raar idee dat ik nu officieel op de helft ben van mijn zwangerschap. Ik had me van tevoren heel veel voorgesteld van hoe het mijn leven zou gaan beinvloeden, maar eigenlijk valt dat best heel erg tegen. Of mee, afhankelijk van hoe je het bekijkt. Ik merk er eigenlijk niet heel veel van dat ik zwanger ben, behalve een groeiende buik. Ik ben niet ziek geweest, mijn energie is ook weer helemaal op het oude niveau en qua eten en drinken vind ik het ook allemaal heel erg meevallen wat ik wel en niet mag. Ik weet niet precies wat ik me dan had voorgesteld, maar ik blijk gewoon nog steeds ik te zijn, maar dan met een dikke buik
Hihi erg is dat het Kahlan, dat laatste uur duurt altijd zo lang! En jeetje, 20 weken alweer wat gaat dat hard! Ik weet nog dat wij ongeveer gelijk voor de punctie opgingen... spannend hoor, de 20 weken echo! Ik heb dat ook, voel me gewoon ik, t is dat ik weet dat ik 9 weken zwanger ben, maar merk er helemaal niets van, maar goed, ik ben ook nog maar 9 weken natuurlijk.. Vind het wel fijn in ieder geval dat ik me gewoon als altijd voel.. Snippie, wat fijn dat je weet waar de bloedingen vandaan kwamen! Lijkt me toch een geruststelling toch! Gewoon rustig aan blijven doen.. Tsja..utopia, weet het niet of het wat is, volgens mij is het gewoon weer een big brother achter iets (voor degene wiens tijd dat ook was). Maar misschien ga ik ook wel even kijken, verder is er volgens mij weinig op maandag..
Fijn dat je nu weet waar het vandaan komt Snippie! Dat geeft ook wat meer rust denk ik.. Gaat snel zeg 20 weken echo al bijna Kahlan , fijn dat je je gewoon goed voelt.. Ben benieuwd wanneer je je meisje gaat voelen! Sterre , nee maandag is niks.. saaie tv dus dan maar Utopia en gtst later kijken oooooh en unforgettable , keek ik eerder ook.. dus voor mij toch iets op tv..
Kahlan fijn toch meis!! Dan gaat de tijd lekker snel. Utopia is helaas weer met weg stem dingen dat vind ik dat minder maakt.
Meiden wat gaan jullie hard op 1 dag..... dat houdt ik toch niet meer bij @Tess, wat goed dat je zo snel terecht kan voor de evaluatie en de planning... erg lief zijn ze daar voor je!! @Wolffje ook alweer een echo woensdag, hopelijk is hij goed zodat jullie verder kunnen. Ik doe mee met de spannende dingen op woensdag want ik heb dan mijn 20 weken echo.... dan hoop ik te horen dat ze geen afwijkingen zien en het geslacht. Kahlan, ik herken helemaal wat je schrijft, hahahah Ik ben nog gewoon ik, alleen groeit mijn buik...... en het blijft zo bijzonder omdat te zien groeien. Ik voel het nog niet echt, dus dat maakt het ook nog niet zo reeel. @Snippie, wat fijn dat je de oorzaak van de bloeding nu weet, geeft ook rust omdat je weet dat het niet ernstig is, maar we iets waar je rekening mee moet houden. @Denise, voor jou ook spannend woensdag. Fijn dat er 2 mogen worden terug geplaatst! Volgens mij weer een beetje bij voor vandaag... kletsmajoren