Jeetje Elise jij ook alweer de 20 weken echo en wat spannend, het geslacht dan ook!! Spannend dagje voor veel van ons hoor woensdag!
@sterre lief dat je dan even een doosje met chocolaatjes achterlaat, wij zijn in maart 2013 in zhuis gestart was al wel in dec. 2012 bezig met temperatuur kaartjes enzo , mijn man haalt de 300.000 niet daar zit hij nog ver onder bij allebeide onderzoeken die gedaan zijn. @snippie wel fijn dat je nu weet waardoor de bloeding komt, heb er wel is eerder van gehoord komt helemaal goed J maar wel rustig aan doen he!!! 20 weken al weer bijna tijd gaat echt snel haha tot dat ik zelf ooit misschien zwanger mag zijn dan duurt het denk ik heel lang @tess hier ook utopia kijken ben benieuwd denk ook dat het net zo iets is als big brother maar ben benieuwd @kahlan raar he hoe je gedachten dan in werkelijkheid heel anders zijn, ik denk daar ook wel is aan hoor hoe het zou zijn en hoe ik me zou voelen met een dikke buik, en als het er een keer is zal het wel heel anders voelen @elise welkom bij het woensdag clubje haha heerlijk als die buik lekker groeit lekker weer de kleine bekijken J Zijn er al dames die druk bezig zijn met namen uitzoeken? En bots dit nog met de naam keuze van de partner ? hoe doen jullie dat allebij 5 namen ofzo op papiertje schrijven en dan kijken wat overeen komt? Was ik stiekem wel even benieuwd naar J
Hihi wolffje wij bedachten al namen toen we nog niet eens in de mmm zaten. Ik vind heel mooi,: sterre, pheadra, lotus, bodine en vayen. Maar allemaal afgeschoten door manlief. Nova en bo vinden we beide leuk, we zouden dus allebij wat water bij de wijn moeten doen. Jongens helemaal lastig, daar zitten we helemaal niet op een lijn... Als ik echt wil, heb ik laatste woord, maar dat wil ik niet, moeten er beide achter staan, dan maar niet mijn eerste keus haha.
Jaaa meisjes naam heb ik al! Was nog een hele klus om de naam van mn hondje uit te zoeken.. alle namen leken op mn meisjes naam haha! Maar een jongens naam zou ik echt niet weten! Zooooo moeilijk!!
Hihi wolffje wij bedachten al namen toen we nog niet eens in de mmm zaten. Ik vind heel mooi,: sterre, pheadra, lotus, bodine en vayen. Maar allemaal afgeschoten door manlief. Nova en bo vinden we beide leuk, we zouden dus allebij wat water bij de wijn moeten doen. Jongens helemaal lastig, daar zitten we helemaal niet op een lijn... Als ik echt wil, heb ik laatste woord, maar dat wil ik niet, moeten er beide achter staan, dan maar niet mijn eerste keus haha.
Naam van meisje staat al jaren vast . die hadden we tegelijk met mijn zoontje bedacht. Nu alleen nog een jongens naam er bij. Gelukkig hebben manlief en ik ze zelfde ideeën.
Hoi meiden, Sorry dat ik een tijdje radiostilte heb laten vallen. De kerstdagen kwamen echt als een zegen, ik was echt doodop. Dus weinig zin om iets anders te doen dan strikt noodzakelijk zeg maar. Ik lees wel mee dus ik vind het erg jammer voor Tess dat het niet gelukt is. Wel fijn dat je snel weer verder kunt. Morgen wordt een spannende dag voor velen. Gaaf hoor, de 20-weken echo al! Het schiet echt op zeg. Ik heb vandaag mn tweede echo gehad en we zijn goedgekeurd. Fijn toch wel om weer even een bevestiging te hebben. Maandag gaan we naar Antwerpen voor de NIPT. Ik had wel een afspraak bij het OLVG staan maar 200 euro voor zo'n stom verplicht groepsconsult vonden we een beetje belachelijk eigenlijk. Dus nu gaan we gezellig een dagje naar Antwerpen, ook leuk eigenlijk haha groetjes!
Ivy, fijn dat je 10 weken echo ook goedgekeurd is!! Ben je nu ontslagen uit de MMM of nog een 12 weken echo? Ik heb over precies een week mijn 10 weken echo! En ga over 2 weken naar het OLVG voor de NIPT! Ivy, je hoeft die 200 euro niet te betalen hoor! Verwijsbriefje van je huisarts voor prenatale screening en die geef je bij OLVG en dan wordt het rechtstreeks met je verzekering geregeld, wordt uit het basispakket vergoed! Maar goed, Antwerpen is ook niet heel ver en dan maak je er een leuk dagje van toch!
Fijn dat alles goed is met jullie Ivy!! Heb je mooi goed dat je rustig aan hebt gedaan. Leuk dagje van maken dus in Antwerpen, suc6 en fijne dag maandag! Ben benieuwd of je dan klaar bent met de mmm Sterre of toch je 12 weken daar krijgt. Hier gaat alles goed verder , vooral veel hoofdpijn sinds ik ongesteld ben.. Ben benieuwd morgen naar evaluatie , naar mijn mening beetje overbodig als ik dat ook bij planning kan bespreken. Ben benieuwd wat er dan gevraagd voor. Voor een hoop zeker spannende dag morgen, voor mij niet zo dan haha.. Is het gebruikelijk dat vriend mee gaat? Hij werkt namelijk nu aan een voorbereiding van de vakantie beurs en bouwt dat dit hele weekend ook op.. Zonde anders van zn uren vind ik..
He Sterre, nou ja ik behoor niet tot de risicogroep dus volgens mij moet ik het gewoon betalen die 200 euro. Ik ben inderdaad ontslagen uit de MMM haha. Gelukkig. Grappig trouwens hoor, je zit echt precies een week na mij, leuk! @Tess, mijn man gaat altijd wel mee naar dat soort afspraken maar ik kan me voorstellen dat dat nu niet handig is. Zoveel hoeven ze toch niet te bespreken toch? (ik weet het ook niet, heb er geen ervaring mee)
Tess, mijn man ging altijd wel mee, Flevo stelt het geloof ik wel op prijs. Maar ik moest ook op evaluatie voor ik verder mocht na mijn cryos na mijn mislukte verse tp. Zon onzin vond ik het. Stond ook echt met 3 minuten weer buiten. Kreeg alleen te horen, dat ik met cryo mocht starten en we dat in eigen cyclus gingen doen. Vind die evaluatiegesprekken sowieso stom, kan inderdaad net zo goed samen met de planning. Bovendien, toen ik dacht dat mijn laatste cryo mislukt was, had ik vast gebeld voor een evaluatie voor ICSI 2. Moest ik 5 weken op wachten! Zonde van tijd dus ook... Oh ja, niet iedereen is zo stokoud als ik haha! Je krijgt het inderdaad pas vanaf 36 vergoed Ivy! Maar dat ben ik J in jouw geval kan je dan beter naar Antwerpen ja... Ik ben benieuwd of ik ook ontslagen wordt na volgende week! Of dat ik nog een keer terug moet voor een 12 weken echo...
@sterre zijn wel allemaal hele aparte namen (in positieve zin) die heb ik verder nog nooit gehoord hou ik wel van vayen vind ik de leukste hihi @elise nee geen ruzie met je zelf maken over de naam he hihi @denise meisjes naam zitten we het zelfde, haha wij hadden onze oudste hond al in huis dat manlief het nog niet eens was over de naam haha @snippie heerlijk dat jullie op een lijn liggen met naam kiezen @ivy begrijpelijk radio stilte, fijn dat de 2e echo ook goed was is toch altijd weer fijn, aan de ene kant wel erg jamer dat je er zo eind voor weg moet voor een echo je hebt het er graag voor over maar toch. @tess bij alle gesprekken is mijn man wel mee geweest niet altijd met de echos is ook waar jij/jullie je het fijnste bij voelen en als het gesprek maar heel kort is is het dan wel jammer als je man vrij moet nemen. @hier nog niet echt eens over namen, ik wil wel graag doop namen (ook al ben ik niet gedoopt en zullen mijn kinderen denk ik ook niet gedoopt worden) maar dan de doop namen naar opas en omas vernoemen. hier utopia kijken
Wolffje mijn zoondje heeft ook als doop naam de naam van mijn schoonvader Ivy wat fijn dat de 10weken echo goed was.
Nou dan heb ik gewoon pech haha.. Hij kan altijd weg en mee behalve nu. Moet voorbereiden en hij heeft 3 mensen bij zich die daar niet bekend zijn. Weekend ben ik ook alleen maar dat vind ik niet zo erg.. Ga lekker m'n nieuwe dvd box van grey's anatomy kijken. Net ook Utopia gekeken..
Ik ben vorige x zelf niet gegaan.. anders moesten we nog 3 weken wachten.. kreeg geen vrij op t werk.. Het is natuurlijk voor jezelf wel fijn zon gesprek want het werkt behoorlijk oppeppend! Maar als t niet gaat gaat t niet tess..
Alles goed onthouden en als hij vragen heeft ff laten opschrijven dan kun jij ze stellen en als je daar,weg gaat meteen ff met hem bellen.