Precies.. Alleen lukt het ook wel Dan maar zo.. Hun betalen zijn uren ook niet en die van die 3 andere die hij nu ff mee heeft.. Soms is t makkelijk eigen baas maar soms niet.
Goedemorgen dames, Iedereen succes vandaag! Bij ons ging de 20 weken echo gisteren erg goed. Ze ziet er helemaal gezond uit en alles werkt. Het detail waarmee ze kunnen kijken is echt verbazingwekkend, ze heeft ons zelfs individuele klepjes in het hart kunnen laten zien die al goed werken, en dat is echt heel erg mini!
Veel succes meiden. Kahlan fijn dat alles goed is. Ja bijzonder he wat ze allemaal kunnen zien met de 20weken echo!
Kahlan, wat fijn dat de 20 weken echo goed was, toch weer een opluchting lijkt me! Andere meiden die vandaag gesprek/echo hebben, heel veel succes!!! Hier heerlijk mijn twee wekelijkse vrije woensdag. Ik werk 36 uur, dus ben dan om de week op woensdag vrij. Ik kan alleen niet weg We hebben een nieuwe kledingkast gekocht en die wordt vandaag gebracht, kan om 9.30 bellen of het ochtend of middag is, hoop ochtend want heb eigenlijk om 13.30 afgesproken voor een bosritje. Waarschijnlijk een van mijn laaste ritjes voorlopig, ik kom echt amper meer in mijn rijbroek. Ik ben al 6 kilo aangekomen en baal daar echt gruwelijk van. Ik denk door het niet meer hardlopen en iets minder gedisiplineerd zijn. Ik word van lucht dik, dus snoepte gewoon nul komma nul door de weeks en in combinatie met hardlopen bleef ik dan wel goed op gewicht, maar nu.... Nou ja, maar niet te druk om maken, na de bevalling ga ik giga lijnen!
Ik heb eens gezocht naar t schema.. maar kan het niet meer terug vinden.. zo lang geleden voor t laatst ingevuld!!
Fijn dat alles goed is Kahlan!! Elise, hmmm nu denk ik toch ook een jongen en 1ste keer dacht ik meisje.. Lang geleden idd de lijst.. Nou hier goed nieuws! Evaluatie + planning gehad , ik had de fertiliteitsarts zelf , diegene die mn punctie deed en fertiliteitsarts wil worden , co assistent en Carolina (van de planning) hahaha.. Erg gezellig in t kamertje maar zo konden ze alles in 1x doen. Gevraagd of het erg was dat mn vriend niet mee was en iedereen zei nee joh maakt niet uit je hebt ons. Rond 31-1 mn menstruatie , dan start pil , 20-2 deca , laatste pil 27-2 bellen wanneer ongesteld en rond 7-3 gonal f.. en ik ga van 100 naar 125 want het streven is nu minimaal 8 eiblaasjes en hopelijk eitjes. Ben erg blij dat ze zo snel zijn en erg lief zijn vooral!
Oh en hoop dat ze optijd komen Sterre!!! Kan je lekker weg.. Balen dat je aankomt maar zeker voor t goede doel Heb mn medicijnen lijst ingeleverd want moet besteld worden dat zei de arts lever maar in en haal je het van de week op.
Jaa ben ook wel benieuwd! Hier worden bijna alleen jongetjes geboren op dit moment!! Wat ontzettend fijn dat je gelijk door kunt Tess, dat wachten is altijd vreselijk!! En Sterre je weet nu waar je het voor doet Ben denk ik al met al door de hele mmm wel 15 kilo bijgekomen... met al die hormonen en stoppen met roken... Ik eet heel gezond drink geen frisdranken meer etc etc.. vroeger begon mn dag met 2 red bulls bedoel maar... Ben wel blij als alles weet beetje "normaal" is Genieten nu Sterre!! En je lijn kun je erna weer aan werken
wat een goed nieuws Tess, handig dat je alles in 1 had en ook lekker snel weer starten! super toch dat je bij je komende menstruatie alweer aan de pil kan! en fijn dat de dosis wat omhoog gaat, hopelijk nu meer eitjes! bleh! net gebeld voor mijn kast, hij komt tussen 13.00 en 16.00 uur. Lekkere klote tijd. Ga nu maar beetje poetsen en zorgen dat ik dan gelijk na die kast naar stal kan. Misschien heb ik mazzel, komt hij om 13.00 uur al..
Je hebt gelijk Denise, lijnen kan altijd nog! In het jaar tijd dat ik in de MMM molen zat en voornamelijk tijdens mijn ICSI en dus hormonen (de IUI's waren zonder hormonen) ben ik gelukkig niets aangekomen. Maar ik vrat toen ook bijna niets. Zat toen op 3 boterhammen per dag en beetje warm eten en fruit. Omdat ik juist bang was dat ik door die hormonen aankwam, dus extra streng op mijn eten. Alleen nu ik zwanger ben, lijkt het me niet zo verstandig om zo weinig te eten dus..ik laat de getalletjes maar los, het is voor een goed doel, daarna ga ik wel weer slank worden
Goedemorgen! Ik heb zelf juist het gevoel dat het een meisje wordt, dus ik ben erg benieuwd.... Ik ben gezond gespannen, ik moet om 11.15 uur en om 12.15 uur naar de gyn. daarna met mijn moeder op pad, dus zal pas in de loop van de middag wat kunnen laten horen. @Tess, wat een fijne mensen, en wat super dat je alles in 1 gesprek hebt gehad... op naar een mooie 2de poging. Goed dat ze de gonal-f wat verhogen, hopelijk met goed resultaat!! @Kahlan, wat fijn dat de echo goed was, helemaal super!! @Sterre, niet druk maken om he gewicht. Als je een gezond BMI hebt kom je in het begin sneller aan, plus het feit dat die hormonen die wij hebben gehad ook echt extra kilo's geven. Ik ben nu 7 kilo aangekomen en ben pas op de helft.... ik laat het ook maar los. @Denise, succes vandaag!!!!!! @Wolffje, succes met de echo! Hopelijk ziet het er al mooi uit! Fijne dag allen!
Ahh rot tijd Sterre , zoo irritant dat wachten! Hopelijk komt hij snel... Ben ook zo benieuwd naar je echo!! Denise, succes met fm.. jij spuit hele hoge dosis he? Als ik dat doe leef ik geloof ik niet meer haha...Kon 150 nog geen eens aan.. Elise, Ja echt erg fijn snel verder! Jij veel succes!!! Eigenlijk kom ik helemaal niet aan van medicijnen, ook gek.. Heb echt wel aanleg denk ik, mijn voordeel is wel dat ik 1.77 lang ben.. Mn moeder en oma zijn ook lang ma 1.77 en oma 1.76 maar wegen ook echt meer , hun hebben beide schildklier problemen dus hoop niet dat ik dat erf... Ben heel erg blij dat ik weer zo snel door kan , mocht overige gonal f gebruiken wat ik in koeling had.. Hoop echt dat dat het verschil maakt van 100 naar 125 dosis.. Aan de ene kant wel vervelend dat ik in principe gezond ben en leeftijd gunstig is (zeggen ze) maar snap niet dat mn lichaam kennelijk zo heftig reageerde op hoge dosis toen, dus altijd maar afwachten naar mn bloed waardes voor punctie.. Nu dagje naar ma, nagels laten doen en oma.. Zit in de trein.
Dankjewel lieve meiden Jaaa ik spuit 450... vanwege een studie van t AZM.. hadden ze dat uitgelood... ben alleen bang voor overstimulatie.. vorige x bijna gehad.. Maar goed ze zullen wel weten wat ze doen lijkt me?! Dus ben erg benieuwd naar straks! Moet om half 4 daar zijn!
Tess wat een goed nieuws al vrij snel starten. Voor je het weet is de 31ste!!! En heel veel plezier vanmiddag!! Sterre en ? Zijn ze al geweest?! Elise wat spannend zeg. de rest ook succes meiden.
denk het wel Tess, als je ziet hoeveel meer resultaat je had van 75 naar 100, dat zal het stapje naar 125 waarschijnlijk net perfect zijn! nee snippie nog niet helaas, ze komen pas vanmiddag. Ga in ieder geval vast mijn spullen in de auto leggen en de honden zo uitlaten, kan ik meteen naar stal als ze zijn geweest.. jeetje wat laat pas je FM Denise, bij ons zijn ze altijd tussen 8 en 10. En Elise, je houdt ons wel in spanning, vanmiddag pas... ik ben zo benieuwd! En ben zelf ook benieuwd naar mijn echo Tess, helaas duurt het nog even..
Jaa ik vraag altijd of het smiddags kan ipv sochtends... als ik sochtends zou gaan moet ik maastricht in rijden en dan doe ik dr echt 1uur langer over om daar te komen ivm Files... nu kan ik gewoon doorrijden! ook fijn lekker eerder klaar te zijn met werken! Waar ben je precies op aan het wachten sterre?