ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had dat ook gehoord ja van die deo maar ze hebben mij niks gezegd.

Ja ik ga ook geslachtsbepaling laten doen, is alles incluis. Beetje gek trouwens, in de mail die ik heb gekregen staat 590 euro, in de info staat dan weer 690 euro en nu stond er op de site weer 590.... nou ja we gaan het zien. (wil het ook wel weten wat het wordt, ben erg benieuwd)

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    denise echt wel worden helemaal pro haha, ikheb ook wel is gehoord/gelezen van de deo enz.en dat het ook beter is je niet te kort op alles te schreren om infecties te voorkomen.en als je je voor de laatste keer gaat douchen voor punctie en tp om shampoo ofzo te gebruiken.ik heb me er de vorige keer ook aangehouden en niks gebruikt toch voor het idee weet
    niet of het echt zo is

sterre dan zou ik van deze poging zwanger moeten worden anders geen beeb dit jaar
    hier ook echt 3 weken super slecht geslapen nu gaat gelukkig wel beter maar veel hoofdpijn

espoir fijn dat goed met je gaat meid lekker genieten van je kleine mannetje in je buik :)
    kan heel goed zijn dat je vanaf week 34 heel hard groeid hoor!! maar een klein popetje is ook wel fijn blijft het geminste langer klein als ze er zijn groeien ze al zo hard hihi

tess dit is toch je 2e echte isci ?

ivy waarom moet je er voor betalen? als je hier 20 weken echo krijg met geslachtsbepaling
    dan hoef je er niet voor te betalen of is dat weer wat anders?

ik heb trouwens wel aangegeven toch wel tegen de punctie op te zien omdat ik toch wel veel pijn heb gehad, ze hebben dit opgeschreven en gaan we nog keer over hebben voor de punctie kijken hoe of was, vind ik ook wel weer fijn

3. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

nou Wolffje, dat vind ik een mooi "streven" ik hoop ook van harte dat deze poging raak is!!!

Ivy en ik doen de NIPT test. Vanaf 1 april komt hij naar NL, maar nog niet zeker of je ziekenfonds het volledig vergoed. Je kunt het nu wel al doen, maar dan moet je zelf voor de kosten opdraaien. Je test ongeveer hetzelfde als je zou doen met een combinatietest gevolgd door een vruchtwater punctie of vlokkentest, enkel met 0% risico op complicaties door de test. Door een vruchtwaterpunctie heb je toch een hele kleine kans op een miskraam. Dat heb je met nipt niet, omdat er enkel wat bloed wordt afgenomen. In het DNA kunnen ze dan eventuele afwijkingen zien. Dat is natuurlijk een voordeel ten opzichte van de vruchtwaterpunctie (dat het via bloed kan) Nadeel zijn de kosten.

Fijn dat ze gaan kijken of je nog iets van extra pijnstilling kan krijgen Wolffje!

Ivy, kan die 100 euro verschil hem niet in de geslachtsbepaling zitten?

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wolffje , ik heb die 2 mislukte pogingen wel vol op alles moetem doen qua spuiten en echo's , bij t bloed prikken voor punctie werd het afgeblazen, dus idd heb 1 echte poging gehad maar ga nu wel de 4de keer alles door met medicijnen en echo's ;) dus hier ook een pro haha..

Ik denk ook dat ik die NIPT test zou willen!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess waarom zou je die willen?

Wij willen geen testen. Ook niet bij ons zoontje gedaan
    Willen niet in spanning zitten hele zw en we zouden het toch niet afbreken.
    Enige wat dan zou zijn zover dat je kan je er op voor kunt bereiden.

Maar ieder moet dat zelf weten en respecteer ik ook.

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    En ik heb kennissen van dicht bij met kindjes met 'afwijkingen' dus weet als ik naar hun kijk hoe zwaar het kan zijn maar toch willen wij het niet laten testen.

7. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Hoi meiden,
    Ik heb zelf ook icsi behandelingen gehad en zie dat er bij jullie enige onduidelijkheid is over het gebruikt van Deo voor de punctie. Bij mij is duidelijk verteld dat je inderdaad geen Deo en shampoo met geurtjes mag gebruiken. Zelf de man ook niet, die geuren hebben chemische stofjes waar tijdens de punctie de eitjes dood kunnen gaan omdat die stoffen vrij komen. Ze vragen/vroegen ook altijd om het niet te gebruiken om zo alle onderste uit de kan te halen. En ik geloof dat het inderdaad ook wel invloed heeft. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

8. Sterre1977

Dank voor je reactie sammie, geen fabel dus! Fijn dat daar nu duidelijkheid over is!

9. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Sjup klopt want voor de man zijn potje vult moet hij zn pieppp (hihi) wassen.met alleen water staat bij ons in de papieren

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ik zou zegge doe waar jij je goed bij voeld.

Elk ziekenhuis werkt weer anders en heeft zijn eigen theorie daar over zo te horen.
    want het wordt niet bij elk ziekenhuis verteld of staat niet in elke folder. Ik geloof het wel hoor maar heb tot nu niks er van gemerkt qua eitjes die vergaan bij de punctie. Wel ligt in het deel proces. Want tot nu toe werd meer dan de helft steeds bevrucht.

Bijna net zo iets ene ziekenhuis zegt rust houden na tp andere zegt gewoon doen wat je normaal ook doet.
    of ene zegt nog even blijven liggen terwijl andere zegd je mag je meteen aan kleden. Als alle ziekenhuizen nou 1lijn zouden trekken.

Ik zou een volgende

11. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Ff snel berichtje.. net fm2 gehad.. tis wel actief aan het worden maar gaat dus niet zo snel als vorige keren :| en dat met 450e..
    Maandag weer terug om te kijken hoe t dan is..

12. Sterre1977

Spuit je menopur denise of gonal f? Bij mij ging het ook heel langzaam in het begin en heb ook 1 dag langer doorgespoten dan ingecalculeerd, maar gaat om het resultaat uiteindelijk toch! Wellicht dat er maandag al meer duidelijkheid is!

Hoe is het met de andere dames? Jij was er vanmorgen al vroeg bij Denise!

Hier alles prima, aan het aftellen voor het weekend J morgen gaat manlief lekker met zijn vader aan de klus in de rommelkamer!

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoop dat er meer te zien is na t weekend Denise!

Sterre, bijna weekend inmiddels?! Lekker klussen dus.. Onze hopelijk toekomstige babykamer is nu vriend zn 'kantoor' , vorig jaar was daar lekkage en nieuw laminaat ligt al op zolder :)

Ik doe dit weekend weinig , vriend werkt in Utrecht en van 8 vanmorgen tot vanaaf 10 en dat tot maandag dus die zie ik niet veel ;) wel komt een vriendin zondag met haar kleine, gezellig!
    Ga zo ff een cake bakken daar had ik zin in..

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Denise ik hoop op een beter beeld na het weekend!!

Wat heerlijk sterre leuk is dat he.

Tess lekker even een weekend keuvelen meis dvd kijken enzo
    leuk dat er een vriendin langs komt:)!!
    Wat voor cake maak je?

Hier morgen hios voor me alleen manlief neemt zoontje mee. Heerlijk vind ik dat.

15. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ieder z'n keuze wat betreft de nipt denk ik. Wij zouden wel de zwangerschap laten afbreken. Anders heeft het volgens mij niet zoveel toegevoegde waarde.

Lekker cake, dat ruikt ook zo lekker in huis mjam.

Tja, ik geloof niet dat m'n man geen deo heeft opgedaan en ik heb toch een aardige score en cryo's. Ik heb volgens mij niets opgedaan maar dat weet ik dus niet meer zeker. Of alleen deo en verder niets.

16. Sterre1977

ik zou het ook afbreken, maar dat is natuurlijk ieder zijn keuze en dat respecteer ik uiteraard!

zo naar stal, maar weet niet hoe het bij jullie is, maar hier schijtweer, bah!

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Uiteraard hier ook schijtweer bleh..

Ik had boerencake Snippie :)

Ga zo ff beetje poetsen en douchen dan ff centrum.. en als laatste mn medicijnen ophalen.. Had woensdag t recept afgegeven daar.

18. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Goedemorgen meiden!

Zo, weer lekker weekend.
    Ga zo een wieg kijken in Utrecht van mp. Ik ben benieuwd of het wat is.
    Morgen wordt het kamertje geschilderd. En ik heb voor een klein muurtje echt super schattig behang uitgezocht. Zie de foto :D
    Het wordt echt zo echt nu.... heb ook al 2 jurkjes gekocht, ik ga helemaal los :D:D:D
    (nu maar hopen dat het ze het niet verkeerd hebben gezien;))

19. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    @Tess, hier is het droog.... maar wel grijs.... zag op buienradar wel dat het hier net langs ging.
    En een rustig weekendje verder. Ook wel een lekker, maar meestal ook wat saai (vind ik altijd) terwijl ze zo belangrijk zijn om lekker even niks te hebben.

Wat betreft de deo enzo.... ik heb alles wel gewoon gedaan. Zelfs op de dag van punctie en tp. Maar ja, je leest en hoort zoveel verschillende dingen over zwanger worden. Het belangrijkste is volgens mij dat je doet waar jij je goed bij voelt!!!

NIPT, heb ik ook niet overwogen, heb ook geen tripple test en nekplooimeting gedaan. Voor mij was de20 weken echo het uitgangspunt.

@Sterre, lekker naar stal.... heb je van de week nog een bosrit gemaakt? En hoe voelt het rijden nu voor je?

@Denise, wat jammer dat het niet zo hard gaat, maar snelle groeiers zijn niet altijd de beste hoor.... dus komt vast nog goed. Succes voor maandag!

@Wolffje, fijn dat je even hebt kunnen aangeven over de punctie en dat ze je serieus namen! Op naar mooie eitjes!

Fijn weekend allen!

20. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Ik zou het eerlijk gezegt nog niet,weten of ik het zou afbreken of niet

Elise leukkkk dat behang!! Word steeds een beetje meer werkelijkheid. Shop ze !!! Heerlijk

Deel Deze Pagina