Hier zo rustig mogelijk weekend houden als maar kan geen zin in overstimulatie en pijn alleen ff naar kwantum gordijnen voor onze slaapkamer halen dan is die ook eindelijk af
je hebt gelijk Wolffje, rustig aan hoor! Elise, wat een leuk behangetje!! Ik heb afgelopen week niet gereden Elise, omdat ik ff geen zin in de bak heb en 's avonds natuurlijk het bos niet in kan, maar wel zojuist een bosritje erop! het rijden voelt nog prima, maar ik merk wel dat ik na een kwartiertje draven toch echt ff op adem moet komen. Dat had ik voorheen echt nooit! enkel na een uurtje hardlopen maar niet na paardrijden en zeker niet van relaxte bosritjes paard is gelukkig wel heel chill, dus zolang mijn lichaam het toelaat, blijf ik lekker rijden
Super leuk behang Elise!!! Heerlijk lijkt me dat voor je kleine shoppen.. Hoeveelste dag zit je nu Wollfje met prikken en hoeveel prik je? Net bij de apotheek geweest, gonal f 900IE , Pregnyl , de pil en deca in de pocket.. alleen mis nog 2 doosjes deca, hadden ze niet, beetje jammer weer ik lever woensdag t recept in en ze bestellen t nu pas! Normaal moest ik ook 13 nog wat voor de pil afrekenen maar nu alleen 1.50 voor extra naalden ( maarja eigen risico komt dan als verrassing binnen binnenkort)
En normaal hadden ze de gonal niet maar nu dus deca niet.. en kwam me een bedrag op kwitantie te staan maar dat deed ze fout dat moest naar verzekering, scheen nieuw te zijn dat ze nu ook de pil er heen sturen.. vreemd allemaal..
Ik prik nu 4 dagen gonal 100e ik kreeg een spuit met 900 & 300 e , hebben ze bij mij ook.gedaan de pil eerst opgestuurd mar als ik doktersvklaring heb hoef ik die 20 euro niet te betalen
Tsja wij hadden hem ook al binnen Tess, alletwee 360 dus 720 in totaal, plus een belastingaanslag van 2000 dus we konden ons lol op. Scheelt dat we jaartje niet op vakantie gaan, maar vakantiegeld heeft al een mooie bestemming dus Net lekker maccie gehaald, gisteren al pizza, morgen maar weer gezond met groenten..
Leuk he al die rekeningen hier ook al zo last van alleen nog wel dubbele van jpuw word dr soms niet goed van We kregen om half 5 telefoontje of we shoarma kwamen eten bij mn ouders ook wel ff gezellig vanavond lekker bank hangen hiji
Ooh lekker meiden. Goed gegeten dus? Sterre , jou man omdat jullie fertiliteit behandeling hebben? Nee toch? Las ook ergens dat sommige mannen dat kregen daar van hun eigen risico, heeft vriend niet gehad.. Maar ach ligt nog wel een bekeuring van 220 en 1 van 30.... Hij maakt noooit bekeuringen behalve afgelopen 2 maanden.. Zooo zonde..
Eindelijk na 6 dagen niet meer ongie haha was der al goed zat van. Dames vandaag nog plannen? Hier niet zo veel wil.me beetje rustig houden ivm pijn onder in mn buik Denise jij moet morgen weer voor echo toch?
ja spannend morgen Denise! yep tess, vanweg de fertiliteit verder niet echt plannen, denk dat ik zo even lekker met mijn grote hond naar het bos ga lopen! die is jarig, 12 jaar geworden, dus die heeft wel een lekkere wandeling verdiend! Heb al een biefstuk gekocht die vanavond voor hem ga bakken Wolffje, wanneer heb jij ook alweer de eerste meting?
Elise leik behang. hier inderdaad manlief ook eigen risico en ik ook. Sterre gefeliciteerd met je hond. Lekker gewandeld. Hier niks aan het doen.
Hier is de man van een vriendin boven aan het klussen. Alles is geschuurd, gestopt en nu aan het kitten. Dan kan het drogen en volgende week weer verder.... Ik ben echt doodmoe vandaag. Maar ja, ik loop toch heen en weer, wat drinken brengen, even hepen met stofzuigen. Hij gaat niet heel laat weg en dan straks op de bank en niks meer, Heerlijk!!!
Sterte gefeliciteerd met de bogy ik doe meestal ook even iets.lekkershalen vind ik toch wel leuk. Ik moet donderdag pas weer voor echo. Elise wel fijn dat je iemand hebt die dat soort klusjes kan doen voor jullie. Jij lekker rustig aan doen he Denise succes met de echo vandaag, hopelijk word er een punctie datum bekend
Super leuk behang Elise!!! Jullie allemaal een fijn weekend gehad?? Bah wat gaat dat snel om he Vanmiddag weer een echo idd! Hoop dat dan idd een datum geprikt word! Zie overal zo tegenop! Heel stom he.. nu langzaam dingen moeten gaan plannen voor over paar weken en dan moet je rekening mee houden dat je nog niet weet of je zwanger bent of niet... terwijl ik eigenlijk er vanuit ga dat t niet lukt... zo stom! Je bent meer met t traject bezig omdat achter de rug te hebben dan met t doel.. omdat ik dat gewoon niet meer KAN geloven! Wanneer moet jij voor je echo Wolffje?? En wat is Maccie sterre? haha of vraag ik nu iets doms?
Hihi nee hoor Denise!! Dat is de mac donalds! Wij noemen dat altijd Maccie! J En wel proberen te blijven geloven erin hoor Denise! Maar ik herken het heel erg! Vooral bij mijn derde tp, toen zag ik het echt niet meer zitten, iedere keer 8 cellige toppers maar geen innesteling, er was vast iets mis met mij, ging toch niet lukken! Ik heb het nooit positief gezien, was zo,n doemdenker. Ik probeerde het echt positief te zien, maar je hoop wordt gewoon iedere keer iets minder! Maar je hebt nog alle kans hoor denise! Ik hoop van harte dat deze poging hem gaat worden en hopellijk wat cryos achter de hand (die je nog idealer helemaal niet nodig gaat hebben!!) Ik hoop dat ze vanmiddag een datum voor je punctie gaan zetten! Ik heb vanmiddag mijn eindejaarsbeoordeling, ben heel benieuwd, het is hier nogal turbulent op het moment. En ik moet eerlijk zeggen, heb dit jaar wel gewoon goed mijn ding gedaan, maar niet echt stapje harder gezet, dus ben heel benieuwd!
Oehhh lekker Maccie hahaha echt al heel lang niet meer gehad... ben zaterdag naar de markt geweest: foto volgt hahaha
Ik zie je banner wel Sterre. Toch ook weer spannend Wollfje.. Hoop dat je mooie groei hebt! Succes vanmiddag Denise, en idd probeer beetje positief te blijven, is zo moeilijk ik ken het. Fijn Elise dat iemand je met zulke dingen helpt. Sterre, wanneer is jou echo ook alweer? Spannend joh! En ben benieuwd naar je beoordeling dan, zal vast goed zijn?! Gister gezellige dag gehad met vriendin , haar vriend en kleine , hij wou steeds niet goed op de foto met flitser in zn gezicht hahaha.. Was benieuwd hoe mn kat van 1 op kindje van 1 zou reageren maar ze was echt niet bang.. ze gingen elkaar steeds zoeken haha