Goed bezig Denise, allemaal gezonde zooi! Tess, ik was alweer te snel haha, zag de banner even later wel verschijnen... Een gezellig weekend heb je gehad zo te lezen!
jaaa hahaha echt veel! Aubergines, courgette, paprika, spersieboontjes, blauwe bessen, rode druiven, pepertjes, granaatappels
oeh grantaatappels, die deed ik ook altijd met mijn terugplaatsingen en nu drink ik nog dat sap van de natuurwinkel! schijnt sowieso supergezond te zijn, maar ook voor de TP. Baadt het niet dan schaadt het neit denk ik altijd maar
jaa ik ben ze beginnen met eten toen ik las dat het helpt tegen overgangsklachten die krijg je van de decapeptyl haha
nou die krijg je zeker van de deca! ik kreeg toen ik al gestopt was met spuiten pas, onwijze opvliegers, echt niet normaal, heeft nog twee weken geduurd. Voelde me sowieso niet zo door de deca, werd bij mij wel veel beter toen de menopur erbij kwam.. maar goed nog ff Denise, dan zit spuiten er weer op!
Jaaa hahaha die heb ik nu ook gehad opvliegers! en stemmingswisselingen ook wel! Hoefde maar dit te gebeuren of ik was sjagrijnig! Dat is nu gelukkig wel over! Hoop idd dat we ditmaal wel cryo's hebben.. anders is kans op slagen per poging zo weinig he!
Enige wat ik kreeg was hoofdpijn van de deca.. Ik baal zo.. vannacht werd ik wakker , ging ik ff op foon kijken en zie ik alles wazig.. Nu kijk ik naar de tv en zie ik tekst ook wazig.. Ben vorige maand al 2x bij dokter geweest met klacht dat er iets in mn oog leek te zitten maar niks.. Heb rechts lui oog en vroeger aan geopereerd, staat wel mooi maar met dat oog zal ik altijd minder scherp zien dus nu met rechts ben ik zo voorzichtig, had al om verwijzing oogarts gevraagd maar dit was niet goed genoeg voor hun geen erge klachten, wat moet ik dan, zie niet voor niks wazig op afstand en soms dichtbij.. bij mn dokter in oude woonplaats had ik allang een verwijzing gehad.
Tess even bellen meis!! Zo denise goed bezig. ik nam eigenlijk niks extra's tijdens icsi . Nu ook niet. Ja drink meer water maar verder niks. Zwangerschapspillen wel maar die komen er even hard weer uit. Haha
weet je wat ik zo vervelend vind.. dat naar wc gaan steeds moeilijker kan met al die balletjes in je buik! haha druk zetten gaat niet! dus lag gister in bed en voelde dat mn blaas nog nie leeg was! hahahaha
Vervelend hè Denise!! Succes zo.. Ben erg benieuwd! Hoe gaat t verder Snippie? Net ff boodschappen gedaan en we eten vanaaf kip siam.. Verder druk geweest in huis..
Hmmm lekker die maak ik ook vaak, nou ja maak... Van knorr wereldgerecht dan Zo beoordeling was ok, een 3 ( op schaal van 1 tot 5 en betekent dat je gewoon goed je ding hebt gedaan) tevreden mee, hebben we weer gehad gelukkig
Ohhj lekker ja! Kip siam!! Nomnom!! Ah fijn he sterre! Heb ik altijd hekel aan aan die beoordelingen ik heb ook altijd een 3.. nooit meer nooit minder
nou stom he, altijd zo'n 6-jes cultuur, al doe je wel eens een keer een stap meer (heb ik dit jaar niet gedaan) dan nog altijd en eeuwig die 3. Maar goed, het is voldoende dus ach.. zo nog maar 1.5 uur en dan zit de maandag er alweer op Morgen alweer lekker een dagje vrij! om 11.00 uur mijn echo en om 12.30 intake verloskundige. Ivy, hoe was het in Antwerpen?