Zoww sterre meteen bloed donor geworden hihi lijkt me toch ook wel een heel gedoe zo lang dat mvm het is voor een goed doel en heel belangrijk maar als het heel lang duurt ben je denk ik wel blij als je,er van af bent van af hoeveel weken tot hoeveel weken doe je dat eigenlijk? Denise hoe is het?
MvM is week 6 t/m week 16. Ik was het eerlijk gezegd helemaal zat op het einde. Uiteraard is het voor een goed doel en heb ik er zelf ook ontzettend veel profijt van gehad, maar toch.....wat een gedoe
Stom alweer bloed prikken Sterre, idd geld willen ze verdienen Ik ga ook echt mee doen aan mvm.. als t ooit lukt Bijna morgen Wollfje !! Spannend
Vind het ook qel spannen vorige poging zat ik.nu al 2 dagen thuis omdat het toen te hard ging. Als het zo ver komt dan doe ik ook mee met.mvm
Wanneer verwacht je de puncrie woffje? Hier nog heel erge pijn aan mn buik! Ben echt teleurgesteld in het zkh.. dat ze sowieso maar 1 topembryo terug plaatsen.. dacht dat ik deze ronde meer kans zou hebben maakt me wel verdrietig! Vorige x ook geen cryos dus ga er vanuit dat ik die nu ook niet heb.. Volgende x wel naar dusseldorf hoor! Daar schijnen ze alles in te vriezen en de punctie onder narcose! Hoewel ik nu even niet moet denken dit nog een 4de x te moeten..
ik denk eind volgende week punctie Kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent, Anders nog is goed naar informeren en goed asngeven dat jij wil dat ze,er 2 terug plaatsen . Nog rustig aan doen he
Ja we hebben ze nog gebeld maar doen ze echt niet maja moet niet op de feite vooruit lopen.. wie weet heb ik geen eens een top embryo.. maar word er zo moedeloos van
Denise wat stom zeg dat je geen 2mag terug plaatsen als het een top embryo is. ook lekker veel buisjes sterre ik had er 6 ik zei al weten ze niet genoeg van mij haha. Wollfje spannend morgen
ik vind het ook stom, het is toch je derde poging denise? die ivf zonder bevruchting telt toch ook gewoon mee? en niet doemdenken hoor, tuurlijk heb je heus wel minimaal 1 topper! en niet elke ronde is hetzelfde he, wellicht nu zelfs nog wat cryo's! ik duim heel hard in ieder geval, hoe laat mag je morgen bellen?
Echt belachelijk van t ziekenhuis!!!! Toch jullie eigen keuze?!. Wij zitten weer in auto terug, dagje in mn oude woonplaats geweest (zeg de naam nooit) want t is ook mn achternaam hahaha
Denise succes vandaag Hier nu an het wachten in de wachtkamer brr bem zenuwachtig heb ik nog nopiy zo gehad spannendd