Oké, nou ben benieuwd , ben er zelf ook best bang voor maar ja zolang ik de 19 met embryo op vakantie kan ben ik happy Ga nu mams van t station halen ff lekker ijsje eten en naar huis lekker tuin in.. Vanaaf bios , t word The Mortel Intruments: City of Bones , ben benieuwd , vampieren enz
Kahlan wat onwijs balen zeg!!!kan me je terleurstelling goed voorstellen. Ik hoop dat er vrijdag toch meer zijn en er een punctie gepland kan worden. Tess heel veel plezier! !leuk film lijkt me!! Hier rustig dagje gehad even boodschappen gedaan, thuis geluncht daarna naar een boerderij geweest met kinderboerderij en waar ze kaas en ijs maken erg leuk. Nu liggen we te rusten. Vanavond iets lekkers halen
Hoi meiden, sorry dat het wat stil is, maar ik heb toch wat last van de bijwerkingen, zodat ik mijn energie moet verdelen en wel snel lees maar geen puf heb om te reageren.... Hoofdpijn, keelpijn, kort slapen, misselijkheid.... ik ga vanavond starten met gonal-f, dus hopelijk nemen de klachten dan wat af! @Kahlan, ik kan me voorstellen dat het wat tegenvalt, raar ook dat ze niet al zijn gaan ophogen.... duurt wel lang zo. Op hoeveel dagen stimuleren zit je nu? @Tess, fijne en gezellige avond! Ik had niks langs aan, maar ik schaam me ook niet zo, ze zien het zo vaak.. Je wordt niet afgedekt met de punctie, je ligt met je benen in de beugels... je kan dan niet echt meer wat afdekken. @Sterre, wat een bijzondere uitslag, en 5 die er toe doen... en dan nog die kleinere, die kunnen nog best wat groeien hoor, had ik de vorige poging ook. Maar waarom mag je niet meer hardlopen en paardrijden? En wat balen van je paard, gelukkig was het iets onschuldigs! @Wolffje, ook begonnen! Dat is een fijn idee. Bij mij doet de deca even pijn maar trekt snel weer weg. @Espoir, spannend, op naar vrijdag. Ik vond het ook zo spannend bij de 1ste poging, waar heb ik al dat spuiten voor gedaan..... succes vast! En klaag af en toe maar hoor, kan zo lekker zijn!!! Fijne avond allemaal! Ik ga nog even met het hondje naar het bos.
in afwachting om te starten: snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1. Ivy 1979 intake 28 aug onderdrukkende fase (lange protocol): wolffje -- decapeptyl 26 aug -- (echo op 5/9) stimulerende fase: Sterre -- menopur 225 17-8-- (28-8 3e echo) Kahlan -- Puregon 17-8 -- (28-8 3e echo) Tess -- menopur 23-08 --(30-8 1e echo) Espoir -- Gonal F 23-8 -- (30-8 1e echo) Elise -- gonal-F 28-8 -- (06-09 1e echo) punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: zwanger: van het wachtbankje afgevallen:
Ik ben sinds zaterdag een week geleden aan het stimuleren, als ik tot dit weekend door moet gaan zit ik dus al aan twee weken
in afwachting om te starten: snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1. Ivy 1979 intake 28 aug onderdrukkende fase (lange protocol): wolffje -- decapeptyl 26 aug -- (echo op 5/9) stimulerende fase: Kahlan -- Puregon 17-8 -- (28-8 3e echo) Tess -- menopur 23-08 --(30-8 1e echo) Espoir -- Gonal F 23-8 -- (30-8 1e echo) Elise -- gonal-F 28-8 -- (06-09 1e echo) punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: Sterre -- Vrijdag 30 augustus punctie zwanger: van het wachtbankje afgevallen:
@kahlan nog even rust in je koppie maken even rust voor dit weekend en dan volgende week knallen komt echt goed!!! @sterre gelukkig een datum voor de punctie, ga je heeeel veel succes wensen en hoor graag hoe het is gegaan, hopelijk kunnen ze 3 dagen later een mooie embryo terug plaatsen!!!!
snippie, hmm iets lekkers ben gek op lekkers, maar let altijd op mijn eten, helaas aanleg en wordt al dik van water. Heb mezelf wel beloofd dat ik vrijdag na de punctie mag snoepen wat ik maar wil Tess, heel veel plezier bij de bios vanavond!! Kahlan! meis even dikke knuffel, maar... ik had ook gisteren maar 1 van 17 en de rest rond de 15, en nu toch een punctie gepland. Ok, ook maar 5 goede grote follikels, maar je hebt er maar een nodig meis moet je maar denken en wie weet zijn ze vrijdag mooi groot, ik heb bij mezelf gezien dat het een dag of paar dagen er heel anders voor kan staan! ik ga in ieder geval hard voor je duimen! Elize, bij mij namen de klachten meteen af toen ik ging stimuleren, en hoor dat vaker, dus ik ga heel hard hopen dat dit bij jou ook het geval is. Balen dat je je zo beroerd voelt! Ik hoop inderdaad dat er van die 10 eitjes die rond de 13 mm zitten, ook nog een aantal een groeispurtje gaan maken..
Elise ,lastig dat je zo last hebt van bijwerkingen ... M'n ma lag plat in de stoel hier met prikken toen straks hahaha.. Sterre , vrijdag dus , spannend, hoe laat? Ik ben er al om half 9 vanaaf dan de pregnyl? Reageer morgen weer verder.
Even een vraagje. Hoe lang van te voren halen jullie de Decapeptyl uit df de koelkast? Ik kreeg trouwens het declaratie overzicht van de verzekering. Alleen de medicijnen al 1400 euro! Gelukkig hoeven we het niet allemaal zelf te betalen he! Vanavond eet ik bij mijn oma. Lekker makkelijk, want vriendlief is niet thuis.
Tess, ik ook om 8.30, dus ik ga je vast zien! alleen denk ik niet dat ik heel vrolijk en fris en fruitig ben zal vast geen oog dicht doen de nacht ervoor. Om 8.30 krijg ik de verdoving en om 9.00 uur dan de punctie. Daar krijg ik dan ook gelijk het recept voor de utro! Mijn bloedwaardes waren overigens super! ze zag zelden zulke mooie waardes. Heel fijn, maar had liever dat ze zelden zoveel mooie eitjes zag in plaats van 5 zielige follikels. Maar goed, ik heb er nog 10 van rond de 13mm, die gaan ze ook allemaal aanprikken, dus hoop dat daar misschien ook nog wat uit komt! Ik ga ff snel naar paardje, moet 20.30 thuis zijn, want stipt 21.00 uur de pregnyl vanavond! Espoir, ik deed half uurtje!
Elize, ik mag niet meer paardrijden en hardlopen omdat ik alles goed voel zitten en er behoorlijk wat eitjes zitten, stuk of 20 met de kleintjes van rond de 10 mm meegeteld. Dus moest nu even pas op de plaats..jammer, heerlijk weer voor een ritje.
Espoir , wat een geld he!! Lekker bij je oma! Sterre , oh echt haha we treffen elkaar vast.. word ik al zenuwachtig van aangezien jij daar zit hahaha.. bah half uurtje dus verdoving inwerktijd brrrr..
Elise wat naar dat je zoveel last hebt van de bijwerkingen. Kahlan ze verhogen niet omdat ze niet willen dat ze plots heeel hard gaan groeien door medicatie anders heb je kans dat tenkoste van de kwaliteit daarom wachten ze liever nog even. Ik hoop dat vrijdag meer duidelijkheid is. Sterr wat fijn een datum en wat spannend!! Hopelijk groeien die andere nog mee
Hoi iedereen, Oe spannend sterre, vrijdag de punctie al, dat schiet op. Was de film leuk? Lijkt me ook wel een leuke film. Oh wat jammer Kahlan. Hopelijk groeien de eitjes nog en krijg je een mooie score. Nou vandaag dus het eerste gesprek. Ze vertelde hoe het een en ander in zijn werk gaat. Toch wel fijn om het nog eens uitgelegd te krijgen. Enige teleurstelling die ik nog wel een beetje had was dat het sperma dus zo slecht is dat het dus echt icsi gaat worden. Ik vind dat toch wel jammer maar ik had wel zoiets van, als ik toch al die spuiten moet zetten dan ga ik het ook niet riskeren dat dat voor niks is geweest. Mannetje heeft nog bloedgeprikt om te zien of we geen rare ziektes hebben en geen cryo's mogen hebben. Ikzelf moet nog op de derde dag van de cyclus bloedprikken en aan de hand daarvan wordt mijn medicijnschema bepaald. Ik mag dus pas in oktober beginnen. Pff dat klinkt lang zeg . We hebben ook nog een overeenkomst mee om te beslissen wat we met eventuele overblijvende embryo's doen. We weten dat eigenlijk nog niet. Wat hebben jullie gedaan als ik vragen mag?
Hier worden ze 2 (of 3?) jaar bewaard. Moet het contract er eens op nalezen.. Oktober lijkt ver weg.. Maar voor je het weet..! Spannend allemaal he..
Thanx snippie. Je hebt het al een keer meegemaakt en zit bij hetzelfde ziekenhuis, dus jij weet het vast beter dan ik hoe ze denken. Maar het helpt wel te weten dat er een logische reden zit achter het niet verhogen van de dosis. Sterre en Tess, wat grappig dat jullie tegelijkertijd moeten zeg! Misschien helpt het wel Ik vertelde vanmiddag aan mijn man hoe de echo was gegaan en die schoot keihard in de lach, omdat hij voor de verandering eens niet de enige is met vruchbaarheidsuitdagingen. Daar moest ik ook wel weer erg om lachen
@Ivy: klinkt als een goed eerste gesprek. Wij hadden inderdaad ook dat we nog een maand moesten wachten vanwege de testen. Ik hoop voor jou dat de tijd voorbij vliegt en dat je dus snel kan starten.