Maar goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd Tess!! En gelukkig dat je er nu wat voor hebt, die beschadiging gaat wel weer over toch? Hier vanavond lekker uit eten bij de Griek! Jammie zin in! Maar goed, eerst nog even 2 uurtjes bikkelen op het werk! Denise, de teleurstelling een beetje kunnen plaatsen en wel nog vol goede moed het weekend in? Ik hoop het voor je meid, je kansen zijn echt absoluut nog niet verkeken hoor!!
Hoop idd goed weekend voor jullie Denise! Nee gelukkig geen blijvende schade moet weer over gaan. Lekker naar de griek dus Sterre! Jammmie !! Eetze.. Wij gaan van de week ook naar de griek, ben dinsdag jarig en dan samen uit eten .. Verder vier ik het niet daar vind ik niks aan mn eigen verjaardag! Morgen wel een verjaardag van nichtje van vriend die word 8..
Denise snap dat het tegenvalt, maar geef het een kans het ziekenhuis zou niet wat terug plaatsen als ze geen hoop zagen. Ik ga voor je duimen Tess maar goed dus dat je bij de oogarts bent geweest, brr pog drupels vind ik eng hihi hopelijk knapt het snel op
Denise dikke knuffel voor jouw. Snap dat je teleurgesteld bent. Maar wat anderr zeggen je kansen zijn echt nog niet verkeken. hoeveel cellig zegt eigenlijk niet veek of het blijft plakken. Het gaat er om datbdie door blijft delen. Tess goed dat je naar de oog arts bent geweest. Gelukkig kan het hersteld worden. sterre hoe was het uit eten?
Goedemorgen meiden, nog leuke plannen voor het weekend? Hier niet zoveel bijzonders, vanmorgen al op pad geweest om baaltje hooi te scoren voor paard. Zo naar stal voor een ritje met stalvriendinnen en daar blijf ik maar lekker lang hangen aangezien manlief met zijn broer en vader aan het klussen is. Vanavond uit eten bij de sushi. Maar even niet op de weegschaal gisteren namelijk ook al uit eten bij de Griek..
Hihi sterre kzou ook ff niet op de weegschaal gaan , maar ik denk maar zo alsmaar lekker is. Hier zo naar zhuis en ff bij kwantum gordijnen halen daarna verjaardag bij mn xus van mn nichtje met,eten en alles er bij. En mirgen verjaardag van neefje vsn schoonzus. Dus dan heb ik allr fam weer gezien hihi
Klinkt als een lekker weekendje Sterre! Geniet van het eten! Wollfje , suc6 met gordijnen en veel plezier op de verjaardag! Wij ook verjaardag van nichtje van mn vriend, ze is 8 geworden, vanmiddag heen en ook lekker eten bij hun. Morgen weinig plannen, vriend moet in de avond weer de vakantie beurs afbreken.
Tess dan zal hij ook wel helpen met ppbouwen vd hhb en 9mmdbeurs? Wij nu in zhuis mannetje is heeeeeeeeeel erg zenuwachtig is zielig om te zien hiji
Heeeel spannend wolffje!!!!!! Alle jaren deed hij hhb idd behalve dit jaar... en vrienden van amstel ook normaal.. helaas nu niet want hij werkt komende tijd weer in amsterdam , weee grachten pand slopen en opnieuw verbouwen klus van dik een jaar.. dus vakantie beurs was ff tussen door.. helaas geen vrij kaartjes maar hhb is niet zo duur maar die vrienden van amstel wow 250 piek.. maar goed daar zat eten drinken vip dus bij in.. dat was erg leuk 2 jaar voor niks!!!
aah meen je niet is dat nog zo duur? haha heb je toch mooi ff 2 jaar gebruik van mogen maken hier echo zag er goed uit waren nog een paar kleintjes die ze iets groter nog willen dus maandag nog keer echo en dan woensdag punctie, valt ook nog wel weer tegen ook ik had maandag de punctie verwacht hihi denise hoe is het? fijn weekend allemaal
jeetje zo duur Tess! lijkt me wel super leuk, vrienden van Amstel! Woffje, jammer dat er maandag nog geen punctie is, maar alleen maar goed dat ze kleintjes nog even de tijd geeft om mee te groeien toch. Op naar een mooie echo maandag dan maar en hopelijk woensdag dan de punctie!
Hoe groot waren je eitjes eigenlijk Wollfje?? Spannend waarschijnlijk weer ff je laatste echo.... Pff ik voelde dacht ik mn ei gister, voelde het eerder ook.. en voelde ook slijm (sorry) lopen.. Hoop het wel dan word ik op tijd ongesteld.. Mn oor plopt steeds open en dicht , maar weer eens laten uit spuiten, naar gevoel. Jullie nog plannen dames??
nou dat zou mooi zijn Tess, dan kan je mooi volgens schema starten! plannen voor vandaag? beetje lui dagje denk ik, vanmorgen al lekker twee afleveringen "walking dead" (is een serie) in bed gekeken. nu boodschappen doen, even stofzuigen en dweilen en vanmiddag naar paardje. Maar even longeren denk ik. Niet zo veel zin om te rijden en heb spierpijn van gisteren.
Goedemorgen, Hier vanmorgen lekker uitgeslapen, op bed wk sprint (schaatsen) gekeken. Vanmiddag een bijeenkomst met allemaal BAM-mam's, dus erg gezellig!
Elise leuk zoon middag fijne dag Tess deze vrouw zij dat de grootste ook iets meer waren dan 17 zelfde als donderdag en de kleintjes waren 15 en 16 dus eigenlijk zelfde als donderdag had ik het idee, ik verlies wel veeeel meer slijm als vorige keer maar dat schijnt wel heel goed te zijn Hiwr vanmiddag verjaardag van neefje en dan ajax kijken
Leuke serie is dat Sterre, ik keek eerder grey's anatomy , private practice en nu desperate housewives.. daar heb ik de dvs boxen ook van, leuk om te hebben.. Klinkt al goed de kleinste eitjes! Zijn vast morgen mooi groter geworden. Veel plezier Elise, klinkt erg gezellig. Hoe voelen jullie je Espoir, Kahlan,Denise, Gezegend en Snippie????