Willen jullie een gokje wagen?? Zo! Dat is niet veel Kahlan, dat zat er volgens mij de eerste week al op bij mij (weet het niet zeker, er moeten nieuwe batterijen in de weegschaal)
Espoir, 1.5 kilo!!! Jemig hee, mag ik ruilen? Wat netjes! Ik nu dus al 6 kilo en ben pas een kleine 12 weken L maar sta nu wel 3 weken stil dus hoop dat ik het tot 20 weken kan rekken met die 6 kilo. Let ook wel heel goed op mijn eten nu moet ik zeggen.. Ivy, je maakt ons wel nieuwsgierig! Ben zeer benieuwd! Ik morgen prikken inderdaad, hoop dat het via het OLVG ook zo snel gaat!
De minderheid heeft gelijk, een meisje. We hebben wel besloten om het verder tussen ons te houden maar ik ken jullie alleen van het forum dus ach . (dus ook op FB: sssttt ) Oh sorry Kahlan, dat was waarschijnlijk omdat ik je foto nog in mijn hoofd had zitten . Ok, dan nu de goede: dat valt reuze mee Espoir, 1,5 kg. Maar ja als ik het soms zie, de ene groeit in het begin heel veel en aan het eind niet zo en andersom. Ben wel benieuwd wat de uiteindelijke eindscore is.
Jeetje weer een meid erbij in het topic! Misschien kom ik espoir volgende week vergezellen op het jongensbankje J maar leuk Ivy, en ik zeg niets hoor J. Ik denk zelf overigens heel sterk dat ik ook een meid krijg, maar geen idee, misschien heb ik het helemaal mis haha. Snippie, wanneer weet jij wat het wordt?
Waaauw leuk een meid Ivy!!!! Ik denk bij jou een jongen Sterre! Zo vriend is bijna thuis, gezellig dan kan ik me taart proeven. Echt zo lief!! De bel ging en ik dacht al vier het toch niet?? Was het mn taart !! ♡♡
Ik dacht ook een meisje hihi! Zeg weten jullie wanneer ik kan testen?? Woensdag had ik punctie en vrijdag terugplaatsing. .
Denise als ik goed heb 1 feb is 18 dagen Ivy heel gedoe dan he.met allws doorgeven bij de vk, maar,wel fijn dat je niet meer hoefde te bloedprikken. Een meis ah leukkkkkkkk!!!! Kaylan mooi buikje hoor!! Wij zeggen altijd.dat dat komt van snotjes eten(als gekkigheid)maar echt een.mooi buikje Espoir jij schier ook al mooi op hihi en dan ook.nog zo weinig aankomen Tess,wat een super lief mannetje heb jij echt top dat hij zupke leuke dongen doet hopelijk smaakte de taart
Ik heb de laatste keer 1 week na tp getest en toen had ik een heel vaag streepje. Maar, ik had wel een cryo he! Dus die kan je eerder testen. Ik denk dat je ongeveer vanaf (je had toch vrijdag de tp??) volgende week woensdag kan testen, misschien al iets eerder.
]Ik zit nog steeds onder me start gewicht. Bekijk bijlage 372460 dit was met bijna 16weken. Ivy wat leuk een meisje ik weet het pas met de 20weken echo. 12/2
Zou ook kunnrn hoor bij ons tellen ze,18 dagen na punctie Ik wpu eigenlijk elke ochtend gaan testen om te zien joelang de pregnyl in me zit hebben jullie dit ook wel is gedaan?