Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus het duurde bij mij wel even voordat ik iets voelde. Halverwege week 20 heb ik de 20-weken echo gekregen en tijdens de echo was ze flink aan het schoppen. Eigenlijk heb ik haar toen voor het eerst gevoeld, omdat ik toen de beweging op het scherm kon koppelen aan dat rare gevoel in mijn buik In de week erna ben ik haar steeds vaker gaan voelen. Vanaf week 21 voel ik haar ook heel lichtjes aan de buitenkant.
Wat goed Wolffje! Echt mooi nieuws , ben ook blij voor jullie!! Morgen ff langs de dokter m'n oor uit laten spuiten., yeahh dan hoor ik weer hahaha..
Yeeh wollfje wat goed zeg!! Sterre ik voelde mijn eerste met 14weken voor het eerst en van de buitenkant ook rond 16weken en met 17weken mijn man. En deze met 11weken voor het eerst met 16weken buitenkant en van de week manlief en zoontje ook van buiten. beide keren placenta achter. Bij deze beetje zijkant. deze voel ik vanaf 15weken elke dag.
Dat hoor je wel bij de echo Ivy. Vk weet het ook. Bij mij stond het na de 10 weken echo ook op het formulier dat ik meekreeg voor de vk.
Aha, ik heb destijds helemaal geen formulier meegekregen. Volgende keer maar eens informeren bij de VK.
Ik heb geen formilier mee gekregen maar word elke echo naar gekeken. daarnaast loop ik in het ziekenhuis.
Jemig wat heb ik een slechte avond en nacht gehad. Woendag heb ik 6 zetpillen gehad,ik kan niet tegen medicijnen in de maag,dus heb of zetpil of,drankje. Maargoed gisterenavond heel erg pijn in de buik 2x diaree gehad toen maar lekker naar bed gegaan.werd om half 1 wakker hele erge steken in mn buik vagine en kont(sorry voor de uitleg)en echt gewoon moeten huilen vd pijn. Man wakker gemaakt hij een kruik gemaak uiteindelijk na een uur in slaap gevallen Vanmorgen met dat man der uit mort ikke plassen en toen ik weer ik bed lag weer zulke,steken in mn vagina van buiten naar binnen duurde 10.mon later nog een keer 5 min. Nu heel kramp gevoel in mn buik. Kan ik beter zhuis even bellen vragrn hoe if wat? Maar ben ook bang dat ze dan morgen de tp niet door laten gaan?
Wolffje, ik zou zeker het ziekenhuis even bellen, kijk in ieder geval even of je koorts hebt, dat kan duiden op een ontsteking. Ik snap heel goed dat je bang bent morgen geen tp te hebben, zou precies hetzelfde hebben hoor! Maar volgens mij doen ze dat niet zo snel. Mijn vriendinnetje had ook een ontsteking en die heeft toen wat gekregen en wel gewoon haar terugplaatsing uiteindelijk. En wellicht heb je gewoon extreem veel last van napijn, wat natuurlijk vervelend zat is. Maar om uit te sluiten of je een infectie/ontsteking hebt, zou ik echt even voor de zekerheid ziekenhuis bellen, en meet ff je temp!
Sluit me helemaal bij Sterre aan.. Wat vervelend voor je!! Ik zit bij dok in de wachtkamer, hoop dat ze oor ff uit spuiten, vind dat altijd naar gevoel.
tess oeww ooruitspuiteb is echt ielll succes Hier toch maar even zhuis gebelt,hoord er allemaal wel een beetje bij zolang ik geen koort krijg en zoveel pijn dat ik niks meer kan dan moet ik weer bellen.
Rustig aan Wolffje, en inderdaad, houd temp goed in de gaten.. Tess, hoor je inmiddels weer goed? Hier last van vlekken voor mijn ogen. Dat heb ik al jaren. Soms echt jaar geen last van en soms 2x in een maand. Duurt altijd half uur en soms wordt dat gevolgd door een vreselijke migraine aanval. Ik hoop maar dat dit vandaag niet het geval is, moet veel doen op het werk.. Gisteren met mijn man en mijn moeder en haar man naar de babydump geweest. Heeft mijn moeder een heel leuk shirtje gekocht voor de baby van lief. Roze!! Haha, ze gokt het er op, ze is er zo van overtuigd dat het een meid is, we gaan het zien, nog een weekje geduld J
Nou Sterre hoop dat het geen migraine word! Wat lief van je moeder zeg, ben dan ook erg benieuwd wat je krijgt. Uitspuiten is niet gelukt.. Zat te vast en deed al redelijk pijn, nu 4 dagen sla olie er in.. gadver!!
Gadsie sla-olie in je oor haha nog nooit van gehoord, maar goed, als het maar helpt J Ja heel lief, we krijgen ook complete babykamer van ze en van schoonvader de kinderwagen Vlekken zijn weg en geen migraine gelukkig J
Dat is echt lief!! En vooral erg leuk de babykamer en kinderwagen!!! Weet je al beetje welke richting je op wilt? Bij m'n oude dokter zeiden ze ook sla olie want dat is vettig en maakt het los, dan kan het er makkelijker uit.
Sterre ik denk day je mams gelijk heeft met een meisje hihi wat lief dat je zo veel krijgt. Tess slaolie?is,dat wel goed hihi heb ik ook nog nooit van gehoord hihi. Hopekijk snel maandag en dan vd pijn af
Ik denk ook dat mijn mams gelijk heeft, ik denk zelf ook zo sterk meisje, maar misschien hebben we het mis.. statistisch gezien is het in dit topic wel weer tijd voor een jongetje J Ik ben zo benieuwd morgen Wolffje!!! Ik hoop op twee toppers, maar...mocht je embryo die wordt terug geplaatst nou geen topkwaliteit zijn, geen paniek he meis!! Er worden genoeg meiden zwanger van iets mindere embryos. Zegt helemaal niets! Denise, hoe gaat het met jou? Eerste wachtweek beetje doorgekomen?