ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
  2. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Denise is nog te vroeg hoor meis. Zou afwachten hoe lastig ook. Is nog niks mee gezegt. Pregnyl is in ieder geval uit je lichaam.

wolffje leuk je eerste echo foto van uk

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Leuk he wolffje, echo heb ik ook gekregen!

Denise , hoop geen ongi meid.. spannend!!!!

4. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

pfffffffff wat is het toch zwaar he! zoveel hangt er ook vanaf!
    Durf haast nie naar de wc te gaan ben steeds bang dat ik ongestel ben... en meen dat ik ongestelheidskrampjes krijg t ene moment en t ander moment voel ik weer niks.. om helemaaaaaaaaaal gek van te worden!!

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Nou echt wel he,ik lig nog in bed en denk ik ga dr niet uit blijf plat liggen en warm onder de dekens dan kan dr niks mis gaan. Het is slopent

6. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Ja herken het Denise, is ook heel slopend, voor jou natuurlijk nog een stukje meer omdat het zoals ik begrijp wel een beetje erop of eronder is. Het “broekloeren” herken ik heel erg, de wachtweken zijn vreselijk, vooral de tweede als je weet dat je normaal op een bepaalde dag ongesteld gaat worden. Ik vond ook de teleurstellingen steeds slechter te trekken. Van de IUI ging nog wel, maar toen ook de eerste en tweede ICSI tp mislukt was, verloor ik wel beetje hoop. Ik weet ook niet of ik nog heel lang door had gegaan, je verliest toch je vertrouwen. Anyway, jij hebt nog geen bloed, dus dat betekent dat alles nog open ligt hoor! Hoop houden nog, kan nog alle kanten op!! Ik duim heel heel hard dat het gewoon raak is!!

Ik kreeg trouwens het ziekteverzuim van alle werknemers onder ogen. Ben afgelopen jaar 4x ziek geweest terwijl ik geen 1x echt ziek was. 1x was van de punctie, 1x door mijn rug en 2x ben ik naar huis gegaan omdat ik naar wc ging en mislukt. Vond dat slecht te trekken, zat dan in tranen op werk, dus maar weer naar huis. Wel naar dat ik dus gewoon 4x ziek ben geweest afgelopen jaar, ben benieuwd of ik er nog wat van hoor, maar goed...

7. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Even een teken van leven....
    Heb mijn meidcijninfuus gehad en daarna erg verkouden geworden. Dus niet zo fit. Ga nu wel werken....

Denise, de 2de wachtweek is killing. Zeker naar de wc gaan..... ik duim voor je!!!!

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Het is ook allemaal niet niks Denise, dat wachten is vreselijk..Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dan positief test...

Sterkte op je werk dan Elise! Rustig aan..

Sterre, je kan er niks aan doen. En valt die 4x dan niet mee vergeleken met andere? Sommige zijn vaak 'ziek' maar jij had duidelijke redenen naar mijn idee.

11.10 mag ik weer naar de dokter, kijken of mn oor nu los wilt gaan.

9. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Sterkte hoor Denise, ik vond het ook echt zo zwaar om te wachten.
    En jij natuurlijk ook Wolffje. Het is echt helemaal niks om alles uit handen te moeten geven en alleen nog maar te kunnen wachten.

Hier ook ziek inmiddels, nog wel aan het werk omdat het zo druk is, maar liefst zou ik lekker onder wol kruipen met een pak zakdoeken.

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Pff zenuwachtih hier, de gemeente komt zo controleren bij de buren toch wel spannend

11. Sterre1977

Hier ook niet helemaal fit, maar goed genoeg om te werken gelukkig. Volgens mij heerst het ook! Elise en Kahlan, beterschap!

Wolffje, spannend! Is dat nadat jij ze hebt geinformeerd dat die schutting geen gezicht is?

Hier trouwens hopelijk vrijdag de uitslag van mijn NIPT test. Vind het toch wel spannend denk ik, want ik droom er zelfs over.. Kan overigens ook pas dat ik hem volgende week krijg, maar bij Ivy was het ook snel, dus ik gok er maar op dat ik hem ook met ruim een week heb...

Ik ga vanavond maar eens op FB zetten dat ik zwanger ben denk ik, ben benieuwd naar de reacties. Kan het ook niet meer verbergen nu, heb echt een buik, zal binnenkort even foto plaatsen. Ik was zaterdag naar een feestje in brabant van de familie van mijn eerste man (die is overleden 12 jaar terug, maar heb nog af en toe contact met die familie) en was nog geen 2 minuten binnen of er kwam al een nicht “de hele tafel heeft het over je,wel niet zwanger, dus ik vraag het maar, ben je zwanger?” Je kan er ook echt niet meer omheen, maar goed wel leuk, liever dat ze denken dat ik zwanger ben dan dat ze denken dat ik gewoon dik word.

Tess, succes met je oor zo!

12. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Denise succes met wachten stomme wacht weken ook he!!
    Hadden we maar een knopje of luikje zodatbje even binnen kon kijken en kijken hoe het daar ging. Knuffel.

Elise en kahlan Beterschap meiden. Het heerst heel erg. Vorige week was mijn man ziek.

sterre balen zeg dat ze dat ook echt als ziek neer zetten. Vooral je punctie. Ik kreeg daar bijzonder verlof voor.
    Spannend is het zeker en logisch dat je het spannender vind dan je eerst dacht.
    Wie weet bellen ze wel voor vrijdag:).

Wollfje spannend. Hopelijk levert het wat op.

tess succes meis!!

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Kahlan ook Beterschap!!!!

Leuk hè Sterre nu op fb verteld te hebben??

Weer niet gelukt met dat stomme oor.. Ze stelde KNO arts voor en dat hij dan met soort stofzuigertje oor schoon gaat maken maar dat lijkt me eng en heb ook buisjes dus liever niet, heb zelf voorgesteld vrijdag terug en door met slaolie want t was wel iets beter van geworden maar t komt niet los..

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Tess dat heeft mijn broertje ook gehad uit zuigen dat steld niks voor iitspuiten is rotter

Sterre leuk joh op fb hihi

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Oke thnx Wolffje.. dacht echt dat dat pijn deed haha.. dan durf ik wel te bellen als t vrijdag niet lukt!

16. Sterre1977

Ja heel leuk op FB, super leuk om nu echt te kunnen vertellen!

Balen van dat oor Tess, nog maar ff door dus met die vieze sla-olie...

17. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat vervelend Tess dat je oor nog steeds niet is opgelost. Ik heb het beide gehad, beide doet niet pijn maar ik vond het uitzuigen enger omdat er toch iets in je oor gaat. Ik had het idee dat ze mn trommelvliezen misschien zouden raken (dit was overigens ook in het buitenland, daar is het blijkbaar standaard)

Leuk he Stere, het vertellen op FB, je krijgt in ieder geval genoeg reacties. Bij mij duurde de uitslag van de Nipt 8 dagen

Denise, spannend voor je hoor. Ik hoop echt dat het allemaal goed zit. Nog even geduld.

Elise en Kahlan, beterschap. Zo naar als je je beroerd voelt. Vorige week ook verkouden geweest, bleh. Dan voel je je al zozo en dan nog een lekkere verkoudheid er bovenop. (net in de 12 weken dus de periode dat ik me beter zou moeten gaan voelen :x) Ook heel irritant, mijn neus blijft ietwat geirriteerd en met snuiten komt er ook elke keer wat bloed mee. Denk dat dit echt door de zwangerschap komt en mijn veranderende lijf.

18. Sterre1977

Ja ik ga daar ook ongeveer vanuit Ivy, misschien 1 dagje langer omdat het bloed eerst naar Gendia moest vanaf het OLVG, maar daar is hetdezelfde dag nog aangekomen, bij het bloed zat namelijk mijn vragenformulier met mijn mailadres en ik had de volgende ochtend al een mailtje dat mijn betaling was verwerkt, dus ik reken maar max een dag langer vanwege het via OLVG laten lopen. Hoop dan ook dat ik vrijdag de uitslag heb! Had jij toen je reply-de op de mail voor je vraag naar geslacht, ook dezelfde dag daar antwoord op?

Hebben ze je bij Gendia trouwens ook uitgelegd dat geslachtsbepaling niet 100% juist is? Maakt voor jou trouwens niet uit, want meisje is wel gewoon meisje, maar jongen kan soms toch meisje blijken te zijn. Dit komt, is mij uitgelegd vanwege dat ze kijken naar xx chromosoon of xy, heb je geen “y” dan is het meisje. Maar soms hebben meisjes toch een heel klein beetje “y”, maar dan zegt DNA dus jongen, die kijkt niet naar hoeveelheid Y.

Overgins heb ik bij mezelf nog steeds heel sterk gevoel meisje, ben zo benieuwd of dat gevoel klopt....

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Hopelijk.knappen jullie snel weer op het heerst ook wrl een beetje.

Ik was vanmiddag bij mn ouders en daar,was mn neefje ok (met zn pa en ma) van deze poging wetn zij niks af. Nu ziet.mijn neefje meer als dat wij zien (helderzient) ,en hij zit naast me en kijkt me diep in de ogen en zegt : " hoe is het bij jouw?" Echt op zoon aparte manier zelfs mn pa zei nouww hij vroeg het wel raar.

Maar volgends mijn neefje word ik dec2014/jan2015 zwanger/bevallen, daar van uit gaant zou ik van de volgende poging zwanger worden hoop van deze poging maar het zet me soms wel ff aan het denken

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Daar was ik ook bang voor Ivy dat het trommelvlies dan geraakt word maarja als het niet lukt vrijdag moet ik wel helaas.. ben zo doof als wat haha..

Hmm apart he Wollfje, hoop natuurlijk dat het nu ook lukt.. Nog wat gehoord vandaag over de schutting???

Share This Page