ja helaas wel maar de gemeente word ik ook zo boos op, schijnbaar mag je met heel veel dingen dus toch wel tegen een vergunning in werken, ze kan nu een paar kleine dingen bespreken om te kijken of de buurman dat nog moet veranderen maar ik denk dat het allemaal op piet snot uit loopt kan me daar zo boos om maken, maar ik wil is kijken of dit uitzicht ook waarde vermindering is voor mijn woning. ben benieuwd word vervolgt
oh das fijn Ivy, en daarmee bedoel je neem ik aan binnen een minuut na je reply mail? Het zat niet in de eerste mail toch? ik ben zo benieuwd, nog een paar daagjes! Denise, hoe is het meid? ik ben hard aan het duimen nog niet ongesteld!!
Heey.. ff berichtje vanaf mn telefoon.. Ben nog steeds niet ongesteld maar goed weet niet of dat überhaupt wat zegt? Of je door die medicatie wel t zelfde iedere x word? Na een terugplaatsing? Heb vanmorgen testje gedaan (dag 13 na de punctie) en deze is negatief.. dus ben dr bang voor!
Ik word normaal altijd netjes ongesteld 30/32 dagen dus 14/16 dagen na ei naar vorige keer na tp 10 dagen al.. dus hou hoop!! In ieder geval goed geen menstruatie nog..
Bij mij hield de utro wel tegen, maar ik kreeg wel elke mislukte ronde zon dag of 8/9 na de terugplaatsing een klein beetje roze, dan wist ik wel hoe laat het was L pas als ik met de utro stopte, brak het goed door! Het kan nog wel he Denise, dat de test morgen over overmogen nog postitief wordt, dus probeer nog beetje hoop te houden!!
Oh mooi, als je lichaam beetje volgens het boekje gaat dus van het weekend beginnen! En vanaf wanneer dan de deca?
Ja dat klopt (lag in bed gisteren dus even een snelle reactie) Mail met de vraag en toen dus binnen 5 minuten antwoord. Het zat inderdaad niet in de eerste mail. Toch wel spannend Denise, klinkt toch wel hoopvol hoor. Wat fijn Tess, er zit schot in de zaak.
Pfff ik heb geen hoop meer.. anders zou die test wel al positief moeten zijn lijkt me.. kan ieder moment in huilen uitbarsten.. ben ook nog op t werk omdat ik vanmiddag beoordeling heb
Gadverdarrie Denise, probeer je nog even sterk te houden tot je je beoordeling hebt gehad! En natuurlijk kan je bijna in huilen uitbarsten. Ik liep hier bij mijn laatste poging ook weer jankend weg hoor (die was later toch gelukt, maar ik zag miniscul beetje bloed dus dacht gelijk, weer mis, ben een doemdenker L ) Dus het is heel normaal, het gaat je zeker niet in je koude kleren zitten, helemaal omdat dit toch beetje erop of eronder is voor jullie. Ik heb toch nog wel hoop hoor, nog geen ongesteldheid dus echt nog hoop! Probeer je beetje sterk te houden vandaag ivm met je beoordeling en succes daarmee straks!
Denise hou moed meis met welke test heb je getest? Als ik naar jouw punctie datum krijg en hoe je het bij ons ziekenhuis berekenen mag je zaterdag pas testen dus het kan best zijn dat je hcg nog niet hoog genoeg is voor een positieve test, zolang er nog geen ongesteldheid is houd moed meis.
Mocht jr nog keer gaan testen zou ik die van 2v5 halen action heb ik niet altijd gpeie verhalen over. mijn schoonzusje doet iui en testen op de test datum met action test en deze gaf niet zwanger aan na een week nog niet ongesteld en getest met 2 voor 5 test en toen bleek zo wel zwanger te zijn
Die van kruidvat 2v5 zijn wel gevoeliger dan menig ander test ja. Die zou je altijd nog even kunnen proberen Denise!
En over de buikpijn: ik had ook steeds kramp alsof ik ongesteld ging worden, dus dat zegt ook niks eigenlijk.