Ohhh echt.. kep nog een van de kruidvat thuis liggen... donderdag nog eens proberen dan mocht ik nog niet bloeden... thanks!!
yep kahlan, dat had ik precies zo, vanaf NOD heb ik dat nog 4 weken ofzo gehouden, die krampjes of je ongesteld werd.. dus zegt niets, kan alle kanten op!
Denise, Hoe is je beoordeling gegaan? Wil je geen valse hoop geven, maar wel even om aan te geven dat je kansen nog niet verspild zijn! Ik heb de laatste ronde op zaterdag pregnyl moeten zetten. Dat betekent dat ik zondag eisprong had (of punctie had gehad als dat nodig was) Ik had geen punctie omdat ik cryo had. Twee weken later op zondag had ik een goede test in handen. Pas twee weken na mijn eisprong dus! Wel had ik die vrijdag ervoor, 12 dagen na eisprong dus, voor het eerst een streepje, maar daar moest ik 20 minuten op wachten en hij was super vaag hoor! Mijn cryo is pas 5 dagen na eisprong terug geplaatst omdat het een cryo was, dat moet je niet vergelijken met verse. Als je kijkt naar wanneer ik mijn eisprong had (wat voor jou gelijk staat aan punctiedag) heb ik dus 12 dagen moeten wachten voor een hele vage streep en pas 2 weken na punctie een goede streep. Je bent dus nog wel vrij vroeg J Ik duim in ieder geval nog even door!!
L snik...nee he Denise, wat een teleurstelling...weet niet zo goed wat ik moet zeggen, had zo gehoopt dat het raak was...
Vanmorgem test gedaan om te kijken hoe het staat met prenyl in mn lichaam ma 20 min pas een tuur streep. Tis nu een week na punctie zou het er al zo snel iit kunnen zijn? Foto heb ik bij mijn profiel staan
Dat is inderdaad echt een tuurstreep Wolffje. Ik denk dat je de meeste pregnyl al kwijt bent ja. De een breekt het waarschijnlijk sneller af dan de ander. Volgens mij is het max 9 of 10 dagen voordat het helemaal weg zou moeten zijn.
Wat kl*te Denise :x Nou Wolffje, dat is inderdaad al snel. Ook wel weer een fijne gedachte dat alles wat nu meer wordt een zwangerschap betekent
Dat is inderdaad een tuurstreepje, zit je nu 8 dagen na de pregnyl spuit Wolffje? Ik denk dat morgen wel alle pregnyl uit je lichaam is! Spannend hoor komende week! Wanneer mag je officieel testen?
Vorige week maandag pregnyl gezet, denk niet dat je de maandag dan mee magvtellen. Dan is het 8 dagen ja
hier even snel een berichtje van mij... na gisteren samen met mn vriend uren te hebben gehuild en besloten te stoppen met de behandelingen.. blijft t bloede bij bruin... en nu zelfs weer gestopt lijkt t op? vorige x had t de dag erna wel echt doorgezet... ben wel doorgegaan nog met de bollen vanmorgen wel een test gedaan en deze was negatief.. nu zegt de arts dat ik vrijdag nogmaals moet testen