Snippe wat leuk een jochie wel makelijk trouwens heb je nog veel kleding enzo van je andere zoontje? Hier toch wel vies tegen gevallen bleh helemaal kapot
Ja heb ik nog maar aangezien deze in een ander seizoen geboren wordt heb ik veek nieuwe kleding nodig. Helemaal niet erg hihi!! Mijn zoon is van november.
even stoom uit blazen voor een uurtje terug bericht gehad dan mn zus in zhuis is, ze is 32 weken zwanger heeft heel erg veel last van harde buiken en het is een heel erg bewegelijk kindje en ze voeld het ook niet zo veel bewegen, de verloskundige haar naar zhuis gestuurd om hart filmpje te laten maken maar duurt zo lang voor je iets hoord he. en ben zo bang dat er iets ergs is. brr heb zelf een druk in de buik nu blehh
Wolffje, rustig aan, mijn schoonzusje voelde haar kindje soms een hele dag niet bewegen, probeer je niet teveel zorgen te maken, het is vast goed allemaal, ik hoop dat ze en jij dus ook snel uitsluitsel krijgt!
He bah Wolffje, dat is ook een stress zeg! Hopelijk gaat het goed met je zus. En Sterre?? Niets gehoord nog?
Hoe gaat t nu met je zus Wolffje??? Hier verder alles oke.. Hoop dat mn menstruatie komt dit weekend!
2x hart filmpje gehad zagen er allebij wel goed uit, wel meteen stopen met werken en morgrn nog even een hartfilmpje maken vertrouwen ze het niet moet ze de,rest vd zwangerschap voor controle blijven komen. Hele opluchting vanavond wel verteld van ons van het zhuis voelde toch even als een opluchting
Snippie dat is wel jammer dat je niet kunt over nemen maaaar dar is ook altijd een hele moie oplissing voor SHOPPEnnnnnn hihi Sterre ik hoop morgen bericht voor joiw!! Tess hoop het ook voor jouw!!lekker weer starten
Haha vind het juist niet jammer want wil dit kindje jammer. Dit kindje mag ook lekker in het nieuw. Krijgt al genoeg van zijn broer haha
Gelukkig goed Wolffje.. Nou Sterre ik duim mee dat je morgen de uitslag hebt!! Ik ga lekker in bed liggen en tv aan.. Truste jullie
Thanx Tess, ik hoop het ook! ik heb lekker spontaan de middag vrij genomen! ben hier dus mooi om 12.00 uur weg. Mijn man heeft lekker de hele dag vrij genomen, dus die komt naar mijn werk en dan gaan we lunchen en shoppen! zou leuk zijn als ik dan de uitslag heb, dan kunnen we iets in kleur voor de baby kopen.
Gezellig Sterre!! Hoop t ook voor jullie!! Wij gaan morgen ook lekker broodje eten bij Délifrance..Dan ff centrum in en zondag met Ben zn nichtje naar frozen 3d, ze was laatst jarig dus dat was ons cadeau..
Thanx ladies voor het hopen en duimen, maar nog steeds geen uitslag nou ja, hopelijk van het weekend dan maar
Jammer,sterre had zo gehoopt dat je wel bericht had gehad Even vraagje ik gebruiknu de bollen vanaf vorige week woensdag maar hoelanger ik het gebruik hoe meer er overdag uitkomt aan wit spul hadden jullie dat ook ?