Veel paard rij plezier!!geniet er extra van wnat mss laatste las ik. wolffje drukte zeg!wel leuk meis!!
Gefeliciteerd Sterre.... je laat me niet eens raden Maar leuk een meisje en nu lekker shoppen. Wolffje hoe is het nu? Denise, hoe is het met jou? Lijkt me heel zwaar om zo een moeilijke beslissing te moeten nemen. Hele dikke knuffel.
Gaat wel net ff heel erg druk geweest met pop neer zetten en slingers ophangen en toen heel veel pijn , nu zometeen nasr schoonzusje toe schoonfam weet nergens van benieuwd of ze nog ergens nasr vragen. Ik heb 3 schoonzusjes en 1 er van weet hetcwel want dir loopt ook in zhuis voor iui zit nu ook in haar wacht week
Goedemorgen !! Hoe voel je je nu Wolffje??? Lekker gedroomd over je meisje Sterre? Wij gaan vanmiddag naar de bios toe, Frozen 3d... met Ben zn nichtje.. Ben benieuwd
Goedemorgen!! hihi, nou zit helemaal op mijn roze wolkkje hoor. Mijn moeder belde gisteren "ik kon het niet laten...zo''n lief jurkje gekocht, blabla" wel lief hoor! Gisteren maar lekker met man lief uit eten geweest te vieren dat de NIPT goed was. Wolffje, hoe gaat het? nog geen tekenen van ongesteldheid? Ik duim voor je hoor meid! Ik ga nu ff snel naar stal, moet vandaag de paarden buiten zetten, verder ga ik alleen maar ff stukje wandelen met paardlief. Druk dagje namelijk. Als ik terug kom gauw boodschappen, daarna even snel naar een verjaardag en om 15.00 uur komt mijn vriendinnetje met haar dochter die blijven eten. Tess, veel plezier bij de film, alle andere ook een fijne zondag, geniet van het mooie weer! (hier tenminste lekker blauwe lucht)
Hier wel weer rustig, vanmorgen test gedaan deze omp wit Gezegend en denise hoe ist met jullie? Tess al begonnen?
Erg lief van je mams Sterre! Gelukkig geen bloed nog Wolffje, dat is wel positief..Spannend joh!! Krijg je bloed test ? Denise hoe gaat het nu met je? Lijkt me ook erg moeilijk een beslissing te nemen in jou situatie nu.. Hoop dat je er samen uit komt.. Knuffel!!
Vergeten te antwoorden maar nee niks nog.. nu dag 30.. hoop echt dinsdag of woensdag, later dan 33 word het normaal gesproken niet.
Nee ik moet zelf testen en dan bellen, Woensdag test ik.nog een keer ben benieuwd Tess hoop ook dat hrt niet veel te lang duurt gewoon weer lekker beginnen is fijnste ook omdat je,eerst de pil.moet
Hoe gaat t vandaag met jullie? Hier weer bij de dokter.. 3e keer oor uitspuiten... Lukt waarschijnlijk niet dus KNO arts bellen.. gaat ze het stofzuigen haha iehh..
Kan me voorstellen dat je het zat bent Gezegend! Sterkte nog ff en ook met je man. Weer niet gelukt met oor.. Morgen oorarts.. Ben benieuwd, wil weer fatsoenlijk horen!!
Tess komt wel goed bij de oorarts zal een hele verlichting zijn Gezegend vreselijk al dat,wachten succes met je man x Hier veel pijn links onder in mijn buik
Ik heb vraag, met die bollen inbrengen heb ik idee dat de baatmoeder steeds hoger ligt in begin drukte ik de bollen tegen iets asn meen de baarmoeder en nu is het een lege ruimte (om ff makelijk uit te leggen) hadden julie dat pok? En/of klopt het wel?