Gezegend. Dikke knuffel meis. wolffje weet ik niet. Mijn baarmoeder ligt naar achteren gekanteld dus kan er zelf niet bij. Zelfs artsen kunnen er moeilijk bij.
Tess, balen dat het weer niet gelukt is met je oor! Wolffje, ja had ik ook hoor, ene keer gingen ze er makkelijk in en diep en andere keer leek het anders te voelen zeg maar..nou ja, volgens mij is dat vrij normaal! Balen dat je test nog wit was, maar kan nog he!!! en nog geen bloed is een goed teken! ik duim op een positieve test later in de week!! hier hectisch dagje op het werk, pfff...ben uitgeblust...
Komt goed tess Hier toch wel mer pijn in de buik ook idee,dat ik net 3 stipjes bruin verlies hadvandaag 2 clienten waar ik huishouden helemaal moest doen en was me toch te veel morgen de baas bellen vragen voor deze week halve dagen werken
Gebelt met de baas deze week halve dagen werken nog steeds wel pijn onder in de buik idee dak elk moment ongie word
Wolffje, wat onwijs balen, ik hoop dat je gevoel het mis heeft, even afwachten maar.. Fijn dat je in ieder geval halve dagen kan werken, goed luisteren naar je lichaam hoor!
Wollfje wat naar van je buik pijn. Bij mij zei dat helemaal niks. Had echt bewt veel buikpijn. Ik hoop dat het bij jouw ook positief uitpakt. en meis bij niet vertrouwen ziekenhuis bellen!!
Och gezegend, wat een vreselijke situatie lijkt me dat. Knuffel voor jou en je man. Tess nog steeds doof? Bah, als er iets is wat gewoon niet leuk is, is dat het wel. Wolffje, wat naar van je buikpijn. Ik moet zeggen dat het bij mij ook een tijdje heeft nagesudderd toen ik van de meds af was. (en daarna zwanger dus vervolgens daar niet helemaal 100% van)
Maar toch heel spannend voor je Wolffje.. Morgen dus testen? Ja Ivy.. echt doof, hoor mezelf zo hard. Maar 12 u naar het ziekenhuis en dan de KNO arts.. ben best zenuwachtig. Hou niet van dat gedoe in m'n oor, en heb ook een buisje en hoop niet dat ze die er uit halen.. zit er al vanaf mn 4de
Ivy ja morgen maar voor zhuis is officieel zaterdag morgen is dag 15 Tess hoe ist gegaan? Ander gevoel nu?
Niet gelukt met mn oor.. wat een drama, deed echt zo pijn, zweet en tranen braken uit (dat had ik met de punctie niet eens). 2x geprobeerd uitzuigen en zit helemaal om m'n buisje.. Dokters hadden ook nooit uit mogen spuiten, voortaan mag ik gelijk naar de KNO arts en geen huisdokter meer. 20ste terug heb nu antibiotica druppels gekregen en dan afspraak plannen voor narcose en dan laten verwijderen en misschien m'n buisje ook.
Dat gaan we de 20ste overleggen en anders voorlopig maar doof.. onze kinderwens gaat even voor. Wel lastig maarja pech..
Gatvdr hey ik zou wel even zhuis bellen omdat je antibiotica hebt wij moesten toen een maand extra wachten omdat dat invloed kan hebben. Hopelijk is snel beter Hier zo bollen in brengen en dan ff slapen, ben vreselijk duizelig
Wolffje.. die druppels mocht ik overal bij gebruiken zelfs als je zwanger bent , had gelijk gezegd dat we icsi deden daarom nu de goede druppels....al minder duizelig?